23:14

musicman 23/12/2012 721 צפיות 2 תגובות

למה אני לא מצליח להירדם?!?!? אני מרגיש כאילו כבר עברו 24 שעות שאני מתהפך במיטה!!
מסתכל על השעון ורואה שבדיוק אותה שעה 23:14.
הלכתי למעלה, לחדר של ההורים שלי וניסיתי להעיר אותם אך הם לא התעוררו,
ירדתי חזרה והשעה לא השתנת בשעון עוד כתוב 23:14 ואני לא מבין מה קורה.
ניסיתי לצאת ואז הבנתי מה קרה, כש ראיתי את השכן עם רגל אחת במדרגה העליונה והשנייה במדרגה הבאה, והוא לא זז בכלל! פשוט נשאר ככה ניסיתי לגעת, לדחוף אותו, לדבר אליו, ושום דבר לא קרה.
הזמן נעצר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמיד חלמתי על מה שאעשה כשהעולם יעצר ואני יהיה היחיד שזז אבל פתאום כבר לא היה לי אכפת שאני יכול לבנות לעצמי חיים טובים יותר ולעשות כרצוני, פתאום רק רציתי שהוריי וכל העולם ימשיך, כאילו שכחתי את כל השאר ורק רציתי שהעולם ימשיך.
פתאום שמעתי קול צועק:"דן!! תקום לבית ספר!!!" ואז התעוררתי וראיתי את אמא שלי צועקת עליי לקום.
ישר קמתי ונתתי לה חיבוק גדול.
עבר היום חזרתי לישון ועוד פעם זה קרה, מ23:14 לא הצלחתי להירדם והעולם לא זז ואז אמרתי לעצמי:"פחחחח זה חלום , בוא ננצל אותו לטובתינו".
הלכתי לבית ספר ברגל ושיניתי את ציוניי המבחנים שלי, לקחתי מחנויות דברים שרציתי לחדר שלי כגון: פלייסטישן, מחשב חדש, משחקים חדשים והרבה דברים שתמיד רציתי, ואז עוד פעם הקול:
"דן!! תקום לבית ספר!!!" והתעוררתי אך פתאום משהו השתנה….. ראיתי את כל הדברים שלקחתי בלילה אצלי בחדר!!! את המחשב והמשחקים והכל!! היה אצלי בחדר.
ואז התחלתי לחשוב מה אני אעשה בלילה הבא!! איזה כיף לי תראו את כל מה שיש לי ומה שעומד להיות לי והכל בלי להתאמץ.
כמובן שזה שינה אותי, הפסקתי להתאמץ והכל נעשה בשבילי, נהייתי שמן עצלן מסריח עד שהבנתי את זה, כי אף אחת לא רצתה להיות איתי ומאז החלטתי לעשות שינוי ולהפסיק להיות ככה.
היום אני כבר בן 27 ואני חושב שאחרי כ"כ הרבה שנים שכל לילה ב23:14 העולם נעצר לא עשיתי כלום, אני חושב שאני חייב להשתמש בזה כי אני רוצה לקנות טבעת נישואים ולהציע נישואין לאישה שאני רוצה.


תגובות (2)

חח איזה סיפור חמווווד D:

23/12/2012 07:29

תודה :)

24/12/2012 07:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך