ThestoriesIwrite01
בגלל שלא היה תגובות על ההקדמה, בחרתי בכל זאת לכתוב פרק 1 ולראות אם שם יש קצת יותר שיתוף פעולה... מקווה שתאהבו ואשמח אם תגיבו לי בשביל שאוכל לדעת אם אתם אוהבים או לא :)

Fight Fire with Fire ~פרק 1~

ThestoriesIwrite01 20/07/2018 597 צפיות תגובה אחת
בגלל שלא היה תגובות על ההקדמה, בחרתי בכל זאת לכתוב פרק 1 ולראות אם שם יש קצת יותר שיתוף פעולה... מקווה שתאהבו ואשמח אם תגיבו לי בשביל שאוכל לדעת אם אתם אוהבים או לא :)

דמויות: אדוארד- בן 21, יפה תואר ובדרך להיות מלך אם הוא יתחתן עד גיל 23.
אנה- איכרית בת 20,באה ממשפחה ענייה שמגדלת יבוליים ומוכרת אותם בשוק בעיר.
רוז ולואי- המלך והמלכה. ההורים של אדוארד.

~פרק 1~

להיות מלך דורש המון אחריות. להיות מלך דורש מעצמך לשים את העם לפני הצרכים שלך…
לשמש כדוגמא,להראות להם מה נכון ומה לא נכון.
כשכל כך הרבה אחריו מונחת על הכתפיים של אדם אחד יכול להיות לכך השפעה שלילית רבה,קושי לתפקד,קושי להנהיג את העם…
לכן לפי חוקי הממלכה חייב נסיך להתחתן לפני הפיכתו למלך, על מנת לאפשר לו לחלוק בעול עם עוד אדם.

אדוארד שלנו תמיד היה שונה, הוא אף פעם לא התאהב בכל הנסיכות האציליות האלו, הוא רצה מישהי שונה,מישהי אחרת.
כזאת שתאהב אותו בגלל מי שהוא ולא כי היא זאת שנבחרה להתחתן איתו מתוך 100 נסיכות אחרות…
החלום של אדוארד היה פשוט, הוא רצה משהו אמיתי, אהבה.
גם כאשר אביו אמר לו שלמרות שנישואיו לאימו היו נישואים מאורגנים, השנים שבהן הוא חיי איתה, הן השנים הטובות של חיו.

אדוארד לא יכל להביא את עצמו להאמין שאפשר לאהוב מבלי להכיר קודם, גם אם ראה כמה הוריו אוהבים אחד את השניה, הוא עדיין קיווה שבבוא הזמן שלו להתחתן הבחירה תהיה בידיים שלו…

אדוארד שראה את אביו כדמות לחיקוי, כמושא הערצה, ידע בדיוק איזה מלך הוא רוצה להיות.
"ממש כמו אבי" הוא נהג לומר, "מחובר אל העם,מחובר על הקרקע,מדבר בגובה העיניים לכל אדם מהממלכה שלנו"

הם היו יוצאים לטייל בשווקים, מדברים עם אנשי הממלכה,האיכרים.
הם היו חוקרים ולומדים את עבודתם גם אם לא היה להם כל שימוש בידע הזה אך ורק בשביל להבין ולדעת את הקשיים שעוברים אליהם.

הטיולים לשוק היו קורים בדרך כלל בימי ראשון, וכך עוד יום ראשון הגיע, עוד חיבור אל האנשים שנתנו אמון במלכם, עוד פעם שעיניו של הנסיך הצטלבו בעיניה החומות עם הניצוץ המוכר, אך רק מרחוק.
ותמיד כאשר עיניו היו פוגשות בעיניה הוא היה רוצה להיות כמו אותם האיכרים,בשביל שיוכל לבלות רגע אחד איתה.
היא כמובן הכירה אותו, הנסיך המופלא, יורש הכתר והממלכה אך את מחשבותיו היא לא הייתה יכולה לדעת, את החום שברגיש בליבו כל פעם שראה אותה,
את ההבנה שאיתה הוא לא יכל להיות… בכל אחד מן הרגעים האלו הוא האמין שקבלת הכתר היא קללה, שכמו שלימדו אותו, צריך לשים קודם את העם לפני הרצונות שלו עצמו, אם רק הוא היה יכול לגשת אליה, לדבר איתה…

אדוארד הבין בכל אותם רגעים מה היא אהבה,אך הוא קילל את עצמו על ההחלטה להתאהב ולא להתחתן מחוסר ברירה, אדוארד אף פעם לא חשב שהאישה בה הוא יתאהב,היא לא אחרת מאיכרית פשוטה….


תגובות (1)

נשמע מעניין מחכה להמשך…💟 אשמח לקבל ביקורת על הסיפור שלי

20/07/2018 22:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך