ג'וקר
קטע זה הינו חלק מהספר השחור שנכתב בסביבות המאה התשיעית (יעני) על ידי הקיסר פובוס (מוכר למי שעוקב אחרי הסיפורים שלי) הספר הזה משרת את לוחמי האופל והוא סוג של תנ''ך (להבדיל) בשבילם

הספר השחור – ספרו של הקיסר פובוס – קטע מתוך פרק 44

ג'וקר 14/10/2014 750 צפיות אין תגובות
קטע זה הינו חלק מהספר השחור שנכתב בסביבות המאה התשיעית (יעני) על ידי הקיסר פובוס (מוכר למי שעוקב אחרי הסיפורים שלי) הספר הזה משרת את לוחמי האופל והוא סוג של תנ''ך (להבדיל) בשבילם

הספר השחור
פרק 44
1-אנוכי אשר עמדתי בפני צרות, אנוכי אשר נלחם באויבי האופל עומד ומזהיר, הו לוחמי האופל לכו בדרך הישר, הו לוחמַי הישארו בדרך הישר הלא היא דרך האופל, אל תשלחו ידכם אל הכסף הכסף הינו המשחית, אל תשלחו את ידכם אל כיס העם האפל אתם מגיניו.
2-בבואכם לפני האחד והיחיד בבוא יומכם מה תגידו לו? מה תייללו לו? הלא שמיים וארץ בידו נעשו, בבוא יומי אשר הוקמתי והובאתי לפני בני האופל הנשלחתי לבדי? הקמתי בעצמי? אין אלא כי אם דברי האמת.
3-לא תכפה את דברי על איש, האופל הינו כשמו, הלא הוא נסתר ובפינתו יחיה, ומה תועלת ביום בו אדם יימשך אל החושך, לא, רק פחד וצינה ירדפהו, אלא אשר יכנס אל החושך לבדו ובגפו יהיה האמיץ אשר יישאר באמונתו
4-ובאשר לכם לוחמי האופל לא תפחדו להתגונן, אם תחששו להגונן מצוא תמצאו בצרה גדולה, אומת האופל הנרדפת ואשר הושפלה בימי קדם עליה לקום, הו לוחמי קומו והלחמו, הו לוחמי האופל דוברי הצדק והאמת הגנו על אחיכם, אתם נשלחתם ממרום ונבחרתם על מנת להגן וללחום למען האומה האפלה, הלא כשיקום אוייב לצור על עירכם מה תעשו? האם תנטשו את אחיכם? האם תעשו מה שרבים עשו לפני זמן האמת? הנבחרים ודוברי האמת דור התבונה ואישי בינה, אתם נבחרי.
5-ואני איני אלא שליח אשר מקיים את דברי אדונו, הלא הוא האחד והיחיד, כי כל דבריו אמת וצדק וכל דיברותיו מבורכות הם, ובאשר תתפללו תפנו אל השמיים הלא הוא שוכן השמיים הגדולים, ותראו בעצמיכם כעבדים, עשו את רצונו של הגדול והיחיד, הלא אתם מקיימים את רצונו ואת מצוותו.
6-אשר קמנו ונסענו צפונה ונלחמנו בבני-השטן, הלא הם שליטי הטומאה ומביאי הרוע, אשר שלטו בכם מאות שנים, האם יגידו לכם מה תאמרו ומה תעשו? דמכם ועצמיכם ליחיד הוא ומשרתיו הינכם, ובאשר תקומו ותלחמו בהם לא תחוסו ולא תרחמו, כי בני-האופל הינכם ומגיניו, אשר לו תעבדו ולו תלחמו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך