סיפור שני חשבתי עליו בעזרת השם כמובן על תחשבו שזה אמיתי או משהו.

איך אתם מסתדרים?

14/04/2011 916 צפיות אין תגובות
סיפור שני חשבתי עליו בעזרת השם כמובן על תחשבו שזה אמיתי או משהו.

רמי בלוקן היה עובד בבדיקת מדינות ואחך כך היה מעביר לעיתון את התגלית.
הפעם הוא נסע לרואת כפר עני בעירק(עירק זהת מדינה ערבית) ראה בתים מעץ שעומדים להתפרק ומעט בתי בוץ הלך ודפק באחד בתי הכפר ואמר לו אל תפקידו ושהוא רוצה להיכנס כששמע זהת הערבי החליט לעשות רושם טוב שעירק התקבלו כמדינה טובה שטוב לבקר בה ובמיוחד בכפרו.
הכניס הערבי מיד את רמי ושאל אותו יפה? ענה לו רמי איפו שולחנות וכסאות למה יש שני חדרים מוט עץ ושתיח מכוסה באבק למה יש מעט אוכל והוא ברצפה? איך אתם מסתדרים? הא זהת האומנות שלנו אנחנו מדינה עשירה תראה תבגדים היפים שמאלה מאוד אבל מאוד יפה!! שמעלה צרח רמי איזה מצב גרוע ועוד הבית עומד להתפרק! אה זהת האומנות שלנו והבית חזק! בום נשמע פיצוץ והית נפל…
כשחזר לישראל רשם את מסכנותיו בעיתון וזה התרשים:

רמי בלוקן עירק כפר צח'ה
מדינה ערבית לא יפה שחצנית על דברים לא טובים לובשים שמאלות והאומנות שלהם היא: שתיח אבק מעט אוכל על הרצפה מזלגות ידים בתים שעומדים להתפרק בלי שהערבים חושבים על זה לא מחזקים את הבתים ונבואה בזמן אמת שניה אחרי שאתה אומר משהוא זה קורה מסקנה מדינה לא טובה.

מסקנת הסיפור: כול בן אדם מסתכל מהצד שלו אחד רואה איש מוזר מחשיב את זה לכול הכפר השני רואה כפר מוזר מחשיב את זה לכול המדינה השלישי רואה מדינה מוזרה מחשיב את זה לכול היבשת.
דבר שני אצלך הדברים וואלה משודרגים ואצל השני משודרג אבל פחות בשבילו זה כן "על תדון את האדם עד שתגיע למקומו".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך