"היפה החיה" – פרק א'

shira 24/09/2011 1086 צפיות אין תגובות

-אוווווווווווווווווווווווווו מממייייייייי גגגגגגגגגדדדדדד !!!
את לא מאמינה מה קרה!!!

– מה??? דברי כבר..
-לאון הזמין אותי לדייט!!
-מה באמת?!
-כן. הוא התקשר אליי לפני רבע שעה!!
-יופי..
-מה את לא שמחה בשבילי?!
-בטח שמחה
– אז למה את נשמעת מדוכעת?
-מדוכעת? מה פתאום? אני שמחה.. אז מתי אתם יוצאים?
-היום בערב.. ב 7…יש סיכוי את קופצת אליי אני חייבת להתיעץ איתך מה ללבוש..
-אמממ.. לא נראה לי… אני טיפה עסוקה היום..
-עסוקה? במה?
-לא משנה… יש לי כמה עניינים..
-תגידי קרה משהו?
-לא
-טוב.. חשבתי שתשמחי בשבילי…
-אני שמחה
-את לא נשמעת ככה..
-טוב אני לא יכולה לדבר יותר…ביי
——השיחה התנתקה———–
זה ממש לא נשמע כמו אמה .. אבל אין לי זמן לחשוב על זה עכשיו. אני חייבת למצוא מה ללבוש כדי להיראות מושלם .. חיכיתי לדייט הזה הרבה זמן ואני לא אשרוד אם משהו יהרס..!!
לאון… הוא כזה מושלם… יש לו שיער שחור חלק עם פוני לצד…וגוף פשוט מושלם .. הוא מתלבש כמו כוכב הוליווד..קיצור שלמות!
אני ראיתי אותו בפעם הראשונה באוניברסיטה, הוא היה מוקף מלא בנות מכל הצדדים שחייכו אליו ומתו לגעת בו..התפאלו ממנו כאילו הוא אליל או כוכב אל.. גם אני ואמה הודנו שהוא נראה מליון דולר אבל זו עדיין לא סיבה להימרח עליו…אמה אמרה שהוא הבחור הכי חתיך שהיא ראתה בחיים שלה, ואם הוא היה מדבר איתה היא הייתה מתעלפת על המקום.!
גם אני התלהבתי ממנו. אבל פחות.. חוץ מזה לי לא היה חסר יחס מצד הבנים. כל הזמן מסתובבים לידי כל מיני "מחזרים נועשים" כמו ש אמא שלי קוראת להם.. כי אני מטפחת את עצמי, יש לי הרבה בגדים ונעליים ואני ניראת יחסית טוב לעומת כל שאר הבנות..והעיקר אני תמיד בטוחה בעצמי. יש בנות ששונאות אותי בגלל זה . הם אומרות שאני סתם שוויצרית מתנשאת שמשחקת בכל בנים.. זה לא נכון. טוב טיפה.. אני לא משחקת בבנים אני פשוט לפעמים (טוב לא לפעמים) מבקשת מהם לעשות לי טובה..והם עושים. אני לא מכריחה אותם או משהו.. הם בתמיד שמחים לעזור לי. למשל.. יש איזה לוזר אחד שכל צעד הולך אחרי ומעצן אותי בצורות אל!! אז החלטתי לעשות שיהייה ממנו קצת טועלת ועכשיו הוא מכיו לי שיעורים כל יום..
ולגבי הבטחון העצמי.. זה בא לי טבעי… מה אני יכולה לעשות עם זה?! יש אנשים שיש להם בטחון עצמי ויש כאלה שאין להם..
למשל אמה חברה שלי לא מסוגלת לבוא לבן ולהתחיל לדבר איתו על משהו.. היא תמיד מחכה שיגשו אליה. וזה לא קורה.. אמרתי לה שהיא צריכה להיות יותר פתוחה.. להתנהג יותר בטבעיות .. אבל היא לא מקשיבה לי..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך