אמונה ומעשיות השלכות .. באתי אל המובן מאיליו ומשם צמחתי ................

עולם ישן

25/12/2010 1135 צפיות אין תגובות
אמונה ומעשיות השלכות .. באתי אל המובן מאיליו ומשם צמחתי ................

לו ניתן הייה לדעת את שהתחולל בליבה .אט אט נדחסו עוד ועוד עדרים שהייה ניתן להגדירם בשפה גזענית . עדרים של לובשי שחורים.אך לא מזמן נפחה נשמהטהורה את משכנה צועקת הייתה שיניחו לנפשה .לילה קודם עת רחצה את שלמי שהייהעתיד להחנות בהעתקה עולם ישן שלא היה לה לזרא. עת ניצטוותה לשאת איש הנחשב בן הדיוטות לצדיק ורם.השנים המוקדמות בעת בה זרקור ניצב לפתחו .לאחר שהישישאותו כולם היו מכנים בעל הסגולה . מכיוון שבימים חשוכים אותות היו למכביר קל הייה לשכנע עובר ושב .ומעשיה שנדברה בינה לבן עצמה להגדיל נפחו של אדם שללא השגחה היה אוכל וסובא בשעה שיצא קול על מיספד וצום. קול בכי ונהי על עקרותה של זאת שאיש לא היה משים ליבו בה אילמלא היא עצמה. והוא שנאמר עליו שאיש צדיק רק מיכיוון שהרתה את חלומו שעתיד וולדה להיותאיש גדול ורם בן נותני העיצה. משכך נצטיירה דמותו הסגפנית לעילא ולעילא .אך אבוי יורש לא העמיד וכבר עמד להשיב נשמתו לבורא ועוד ביסורין.וכך בזאת הלשון נאמר.כאן קבור הצדיקששמו ששמו לא נגלא מחשש שדמותו תבוא להוכיח. רק זה המדוכה ביסורין . בפני המשלחים בטרם יוצפן אל הנצח נגול דמותו של בן המיסתורין שגופו כחש ורזה .מפני מחלה שזחלה בעצמותיו כאחד האדם. כשווה בן שוים. אלא שעוד נגלא שגופונסרק ולובן במסרקות ברזל חמים ולוהטים. וזאת נתברר בעת שהתכנםו החשובים שבהדיוטותלטכס עיצה כיצד יהיה ניתן לבאר עזיבתו של אדם קדוש זה ללא צאצא לכן נאמר שלרגע לא פסק לייסר למען מחילה מפני מי שאולי בגללו לא נענה הקדוש להתיר קישרי בטן .וכך משנגלה יום חדש לא נראתה האלמנה עוד . היו מי שאמרו שנקברה ברוחה מהלבנת נשמתו חלילה שכן יגידו נחתמה בפני כל איש ואדם שכן לא יעז אדם שהשכינה לא הסמיכה מהתקרב .ולה נכונו עוד שנים הרבה ………


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך