מה דעתכם??סיפור ראשון שלי...

שוד הטירה

27/11/2011 1132 צפיות 3 תגובות
מה דעתכם??סיפור ראשון שלי...

לחצר המלכות הגיעה שמועה שיתרחש שוד בטירה בעוד 4 ימים, והשוד יתנהל על ידי עובד הממלכה, המלך שמע את השמועה ונבהל והחליט לרוץ מהר על בלשו .
אמר המלך לבלש עלייך לחקור את כל עובדי הממלכה ולגלות את אנשי המעשה שינסו לשדוד את אוצרי תוך 3 ימים ולא מוות תמות .הבלש המסכן חשב לעצמו מה עליו לעשות כדי למצוא את איש המעשה, הפסיק לחשוב והלך לממלכה להתחיל את החקירה .עברו יום ושניים והבלש המסכן כבר חשב למותו, הבלש חשב לעצמו :" טוב לא מצאתי את התשובה בקרב הממלכה אז אולי הסתובב בין פשוטי העם ויחפש לי את תשובתי שם".
עבר הבלש ליד שלושה ילדים אשר שיחקו משחק ובו אחד מן הילדים היה המלך, הבלש והנאשם .אמר ה"בלש":" מצאתי מצאתי את הנאשם, הנני חשבתי עם שמועה רצה בכפרינו סיבה לכך שהשודד סיפר למישהו על כך שסיפר לאחרים וכך התפתחה השמועה, ולכן חקרתי את התגלגלותה של השמועה עד שהגעתי לאחרון באחרונים אשר סיפר לי כי שמע את זה מחברו שעבד בממלכה." שמע על כך הבלש והתחיל לחפש את התפתחות השמועה עד שהגיע לאחרון באחרונים, הבלש גילה כי המשרת הוא זה שהתחיל את השמועה בכך שסיפר לחברו הטוב את תכנונו וכך התגלגלה השמועה.
הגיעה הבלש על חצר המלכות שמח ונלהב צועק לכל האנשים בטירה :"מצאתי , מצאתי הפתרון בידי" ,ורץ הישר על חדרו של המלך.
המלך ביקש מהבלש לגלות לו את החלטתו ואת סיבת ההחלטה , הבלש הנמרץ מיד ענה לו :" עצור את משרתך, הוא השודד" המלך נדהם ושאל:" איך גילתה זאת? ולמה משרתי הנאמן יבגוד בי?" ענה לו הבלש:" למשרתך נמאס מכך שאינך נותן לו את משכורתו המלא ומעביד אותו שעות נוספות ,ולכן החליט לגנוב ממלכתך". המשרת התפרץ לדיברי הבלש ואמר:" הוא צודק אני מודה, אך למשפחתי אין אוכל ואנו רעבים וגוועים ברעב ולכך החלטתי לעשות מעשה אמיץ ולגנוב מהממלכה …." שמע המלך הבין, ואמר:" אני מבין אותך ולכן המשפחה שלך תקבל את שכרך בזמן שאתה יושב בכלא לשלושים יום."


תגובות (3)

אז קודם כל, ברוכה הבאה לאתר סיפורים!
ועכשיו התגובה שלי. הסיפור הזה הוא מאוד יפה, ומאוד נהנתי לקרוא אותו: יש בו גם פואנטה, גם יכולת הבעה עצמית גבוהה, גם עלילה מרתקת.
שתי הערות קטנות: מידי פעם את מתבלבלת בין על ואל. על זה אומר ע-ל משהו, המנורה מונחת על השולחן.
אל זה אומר כיוון, אל מקום: החבר שלי רץ אל הנהר.
ההערה השנייה היא מעט יותר מסובכת להבנה: את מציינת המון פעמים את הבלש במילה בלש. כלומר: הבלש שאל משהו את המלך, ואז הבלש רץ למצוא את המשרת.
כלומר: כל הזמן רואים את המילה בלש. מותר מידי פעם להשתמש במאזכרים כמו: הוא.

כל הכבוד, וחזק ואמץ.
ממני: ליסה.

27/11/2011 22:55

מסכימה עם ליסה.
הסיפור שלך מדהים!!
תמשיכי לכתוב הרבה וברוכים הבאים לאתר סיפורים :)

-לוסי-

27/11/2011 23:23

בקר טוב ירדן

תמשיכי דחוף לכתוב 100המם מדהים ♥♥ בקי

28/11/2011 00:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך