איש הירח

03/04/2016 976 צפיות אין תגובות

כשהייתי קטן פחדתי מהחושך, חשבתי שמפלצת בנתה לעצמה בית מתחת למיטה או שהיא מתחבאת בתוך השידה בפינה שנראת חשוכה במיוחד בלילה אז פעם אחת שאבא סיים את הדף האחרון של הסיפור לפני השניה הוא נתן לי נשיקה ואמר: ״אל תפחד איש הירח שומר עלייך״ מאז אותו יום הפסקתי לפחד,ולפני שהעניים שלי היו נעצמות והייתי נכנס לארץ החלומות, הייתי שוכב חושב על איש הירח ומה הוא עושה שם למלעה.

איש הירח הוא איש שיושב על הירח כל הלילה. והמטרה שלו חוץ מלסלק מפלצות ולתפוס חלמות רעים.הוא לסדר את הכוכבים ולדאוג שהם היו נקים שינצנצו בשמים האפלים. איש הירח מאוד אוהב לישון יש לו מצנפת הוא אוהב במיוחד לישון על חצי לבנה אם תשאל אותו למה לירח יש מלא חורים הוא יצחק במבוכה ויגיד: "הירח עשוי מגבינה אני נמצא שם כל הלילה ולפעמים נהיה רעב אז אני לוקח חתיכה"

העבודה שלו היא גם לשמש כמגדלור, שאנשים לא יאבדו את דרכם בחשכה או שלא ירגישו בודדים באמצע הלילה,

אבל איש הירח לא מאיר את הירח לבדו הוא משקף את אור השמש. המשמרת של האישה שנמצאת על השמש בדרך כלל בשעות הבוקר אבל היא אוהבת לתת לשמש לזרוח היא תמיד לובשת משהו אדום זוג עגילים או אודם ואם לא אז שמלה יפיפייה אוהבת שמסתכלים עליה

הוא שומר על האנשים למטה, רואה את הבניינים הגבוהים שנראים כמו נקודות צבעוניות ברקיע מקשיב למוזיקת העיר שלא נחה לרגע, היא שמחה ובנינו זה מקל על העבודה.

אני אגלה לכם סוד, כשאשת השמש ואיש הירח היו צעירים הוא היה מאוהב בה, אף פעם לא היה לו את האומץ לספר לה אבל הוא לא יודה בזה אם זה היכנס לשיחה.

לפעמים שאני עצוב, אני מסתכל אל הירח וזה נראה שהאור שלו נחלש כאילו האיש עצוב יחד איתי או שאני כועס בגלל שרבתי עם ההורים הירח ממש בוהק באור חזק כאילו הוא מסתכל עלי במבט מאוכזב ואני מוריד את עני מתביש

ומה הוא עושה שהמשמרת שלו נגמרת אתם שואלים? זה קל, יורד בסולם גבוה לקרקע וקושר את הירח לאבן בגינה שלא יעוף כמו בלון.

אז לא צריך לפחד מהלילה יש מישהו ששומר עלינו מלמעלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך