ניסיתי בעצמי את הרעיון עם הנעל אבל זה רק גרם לגנן לצרוח יותר חזק..משמע- אל תנסו את זה בבית! או על ראשים של גגנים, בייחוד אם זאת נעל עם פלטפורמה מעץ בגובה של חמש-עשרה סנטימ'
נ.ב.
היא לא שלי! היא של אמא שלי..אהה....וזה היה עוד גורם אחד לצרחות כי אמא שלי ממש מחוברת לנעל הזאת...

ביוגרפיה שכתבתי בעצמי על הביטלס/ חלק עשירי.

23/08/2010 1036 צפיות אין תגובות
ניסיתי בעצמי את הרעיון עם הנעל אבל זה רק גרם לגנן לצרוח יותר חזק..משמע- אל תנסו את זה בבית! או על ראשים של גגנים, בייחוד אם זאת נעל עם פלטפורמה מעץ בגובה של חמש-עשרה סנטימ'
נ.ב.
היא לא שלי! היא של אמא שלי..אהה....וזה היה עוד גורם אחד לצרחות כי אמא שלי ממש מחוברת לנעל הזאת...

פרק עשירי:
את התקליט השני הביטלס (עכשיו הם היו רשמית ה ביטלס, נכון שזה מרגש!!!!????) הם הוציאו בשם "With the Beatles"
ובו אין כל כך משהו מעניין לספר אז בואו נעבור לאלבום השלישי והמיוחד שבו הביטלס כבר היו מספיק מפורסמים כדי להפיק סרט. למעשה, חברת הפקות אחת חתמה איתם על חוזה של ארבעה סרטים ובאלבום השלישי שלהם, (למרות הלחץ הנוראי ששרר אליהם) הם הוציאו את הסרט שנקרא "A Hard Day's Night" (כשם התקליט)
בסרט אנו רואים את הארבעה רצים ממקום למקום בחיפוש אחר הסבא הקרצייה של פול בעוד שרינגו נעלם, ג'ורג' רודף כסף וג'ון רודף שמלות, ובין כל הטררם הזה הם צריכים להגיע להופעה שלהם בסוף הסרט.
הסרט זכה להצלחה רבה בעיקר בגלל שְ עָל החמש שניות הראשונות של הסרט ג'ורג' מועד ונופל. וגם בעיקר כי אלו היו הביטלס שזה דבר מיוחד במינו.
וכפי שציינו קודם (תשע שורות מעל השורה שאתם קוראים כעת)
הביטלס חיו תחת הלו"ז הכי מפחיד שאי פעם ראיתם! ובין כל ההופעות בכל העולם+ הריצה/ בריחה ממעריצות מעצבנות+פינוי זמן לשעת תה, הביטלס היו צריכים ראבּק לכתוב שירים!! אבל למרות הכל, הם עמדו במשימה וכתבו שיר אחר שיר ועד היום אי אפשר לדעת איך הם עשו את זה והצליחו גם לבנות את הפסל הגדול ביות בעולם שנבנה מגבינה מותחת. רגע….אופס! זה בכלל לא הם! הא! הא! סליחה!!
איך הם הצליחו גם לכתוב את השירים הנהדרים האלה שלהם!!!
שכל אחד יותר טוב מהשני! (מצטערים " Hello little girl" הראשונים תמיד נדפקים…) הרבה אנשים הודו:"בכל פעם שאני שומעת את השירים שלהם! חיוך ענקי עולה על פניי!" וגם "השירים שלהם גרמו לי להבין שהחברה שלי באמת שווה את זה" או אפילו! "השירים של הביטלס עושים לי חשק לרקוד בתחתונים" אבל בואו נשמיט את זה!!!
אז כמו שציינו קודם, לאחר הצלחתם של הביטלס בסרט השחור לבן, הביטלס חשו עייפות גדולה מאוד! ואת זה אפשר בבהירות לראות על עטיפת התקליט הבא שלהם- "Beatles for sale" ואפילו השם של התקליט מראה על:"אין לנו כוח!! מצידינו תמכרו אותנו! אבל רק תנו לנו לישון!!"
וכמה בנות מסוג המוח בגודל אפונה ראו את זה וחשבו שהביטלס באמת מתכוונים לכך וקפצו מול הבית שלהם עם שטרות של מיליונים בשביל לקנות את ג'ון או את פול והשד יודע מה הן יעשו איתם!
ולא משנה עד כמה המשטרה ניסתה להזיז אותן משם הן לא הסכימו לזוז.
העניין הסתיים כאשר ג'ון שרבב את ראשו דרך החלון של החדר שלו עם פיז'מה וזרק להן את הנעל שלו בלבד שלא ירעישו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך