שוב, כמו בפרקים הקודם, יש להתייחס בהתאם לקטעים הומוריסטיים ומוגזמים שנכתבו אך ורק למטרת הומור...
אני שמחה שאתם מבינים -__^

ביוגרפיה שכתבתי בעצמי על הביטלס/ חלק רביעיי.

23/08/2010 780 צפיות אין תגובות
שוב, כמו בפרקים הקודם, יש להתייחס בהתאם לקטעים הומוריסטיים ומוגזמים שנכתבו אך ורק למטרת הומור...
אני שמחה שאתם מבינים -__^

פרק רביעי:
הקשר של רינגו והשאר התחזק מיום ליום והם נהיו חברים. אבל פיט עדיין ניצב איתן כמו כלב עם שלושה ראשים מאחורי מערכת התופים וסטיוארט עדיין היה עם הבס ונאנח בכל פעם שהוא קרע עוד מיתר. אבל בכל זאת זה לא מנע מימנו להמשיך את החיים שלו. למשל הוא לא יחל להתעלם מכל הבחורות שהיו בקהל ורקדו.
הוא בעיקר שם לב לאחת מיוחדת שהוא התאהב בה ממבט ראשון. אבל לרוע מזלו היו לה חברים אחרים שלא מצא חן בעיניהם שהבסיסט של הלהקה קורץ לה תוך כדי ההופעה ועשו לו סימנים של "אנחנו נפצלח אותך!"
אבל בגלל שהוא היה באמצע הופעה, הם לא יכלו לעשות לו כלום. אבל סטיוארט לגמרי שכח את ה "אחרי ההופעה" ובזמן שהוא פרק את הציוד למכונית, אותם הבחורים החטיפו לו מכות. ואם ג'ון והשאר לא היו באים להציל אותו היה סיכוי לא קטן שהוא היה מת!
ולמה אני מספרת לכם את זה ילדים?
כדי שתלמדו שאלימות גורמת רק רע! ולא עוזרת בחיים! חוץ מהמקרה הזה, שמאוד עזר בחיים של כל האנשים בעולם! ואני לא הולכת לגלות לכם למה.. לפחות לא עכשיו…
אבל בואו נמשיך, יש לי שיעור יוגה עוד כמה דקות.
אז אחרי כמה ימים של הופעות בברים בגרמניה עם חליפות עור שחורות, מגפיים ובלורית החברה של סטיוארט (שלמרות המכות שהוא חטף הוא המשיך להתרועע איתה) סיפרה אותו מבלורית לתסרוקת פיטריה.
וכאן כבר מופיע החלק שהייתם אמורים לשכוח בקשר לפוני.
מה זאת אומרת שזכרתם את זה כל הזמן!? טוב די! אל תורידו אותי לרמה המדולדלת שלכם, תריבו איתי ותגרמו לי להפסיד במריבה! פפפפפ….
איזה קטנוניים אתם!
אז בכל אופן!
אחרי שג'ון והחבר'ה ראו את סטיוארט עם הפוני, הם התפקעו מצחוק עד שברח להם פיפי במכנסי הצינור (שהם סקיני ג'ינס בימינו אבל רק מגומי) ואז הם השתתקו כי קשה לצאת מתוך המכנסיים האלה ולהחליף…
אבל אז סטיוארט שייכנע אותם לעשות גם פוני ודרך אגב, המעשה הזה זיכה במקום השני בתחרות "איש שעשה את הדבר הכי חכם" וג'ון, פול וג'ורג' הסכימו בשביל הבדיחה ועשו את הפוני המפורסם, אבל פיט בסט לא הסכים. הוא היה קשור מידי לבלורית שלו. ובכל מקרה הוא היה "אָנֶטִי" בכל מה שהם עשו. הוא אפילו העיז ודרש שהתופים יהיו מקדימה והנגני גיטרה יעמדו מאחורה, והוא היה שוויצר ומפונק מידי מיום ליום.
ג'ון והשאר הסכימו שהגיע הסוף לפיט…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך