בקשר לפיט בסט-
רוב הדברים נכונים לגביו אבל אם יש פה מישהו שאוהב אותו אני מתנצלת מראש בקשר לבדיחות שלא נכונות לגביו...

ביוגרפיה שכתבתי בעצמי על הביטלס/ חלק שביעי.

23/08/2010 788 צפיות אין תגובות
בקשר לפיט בסט-
רוב הדברים נכונים לגביו אבל אם יש פה מישהו שאוהב אותו אני מתנצלת מראש בקשר לבדיחות שלא נכונות לגביו...

פרק שבע:
אאהההה…..כמה שאני אוהבת קפה…
אז!
איפה הייתי…?
רגע…
אוקי! אפשר להמשיך!
ובואו נקרא לפרק הזה:" שעתו של פיט בסט".
אחרי שפחות או יותר הלהקה כבר קיבלה צורה (והחליפה מלא שמות- ועכשיו כבר השם שלהם היה "החיפושיות". והם לא היו בגרמניה, אז מה כ 'פת להם!?) והבנים נראו כמו פיטריות שלובשות מעילי עור ומכנסי צינור (הא! יצא לי חרוז!), ג'ון ופול הגיעו למסקנה שפיט לא מתאים להם ולא לריהוט שלהם.
אבל בגלל שאף אחד לא רצה להיות במצב הלא נעים הזה, הם עשו "אמת או חובה" וג'ורג' היה צריך לקפוץ על רגל אחת, ג'ון היה צריך ללקק את המרפק שלו ופול היה צריך להגיד לפיט את הבשורה המרה.
אז הוא ניגש אליו וזה מה שהוא אמר לו, מילה במילה:
פול- "היי"
פיט- "היי"
שתיקה….
פול- "תשמע אחי…..זאתי הייתה החלטה קבוצתית…ואין דרך קלה יותר לומר את זה…"
פיט – "מה אתה רוצה?"
פול- (שותק…) "תגיד, החולצה הזאת חדשה?"
פיט – "לא"
פול- "אהה…"
שתיקה….
פול- "תראה…החלטנו להוציא אותך מהלהקה"
פיט – "מה!?!?"
פול- "תבין…זה לא אנחנו זה אתה… וחוץ מזה אתה לא מתאים לריהוט…אז…….אָסְטָלָה וִיסְטָה מותק! אתה עף!…"

טוב…אולי זה לא מה שהוא אמר לו מילה במילה…אבל זה היה יכול להיות מגניב!
אז פיט עשה פרצוף כועס ואמר להם משהו שבטח אבא שלכם אמר פעם לאמא שלכם ואתם לא שמעתם כי שמעתם שירים באייפוד שלכם.
וזה משהו כזה:" אתם תצטערו על זה! אתם עוד תתחננו שאני אחזור!! זאת הולכת להיות הטעות של חייכם!!! אבל אתם יודעים מה?! לא משנה כמה אתם תתחננו! אני בחיים לא אסכים לחזור!!!"
והוא באמת עזב.
אבל זאת לא הייתה הטעות של חייהם.
זאת הייתה הפעולה שזיכתה אותם במקום הראשון של "האיש שעשה את הדבר הכי חכם"!
ושזיכתה את פיט בסט שמקום הראשון של תחרות האיש הכי מפסידן של המאה…
ורק אם שאלתם, אז פיט היום עובד בשביל המדינה, הוא התמלא קמטים בגיל עשרים, יש לו משבר כלכלי בבנק, הקירות בדירה המצ'וקמקת שלו מתקלפים וג'לי ירוק נוזל מהם, צמחה לו כרס בירה, הוא אמנם התחתן אבל אישתו החליטה (אחרי ששמעה את הסיפור שלו) שלא להביא ילדים כי היא פחדה שילדים אחרים יצחקו אליהם ולא יזמינו אותם לפעילויות חברתיות אחרי הצהריים.
אהה…ואם תנסו להשוות את זה לעתיד של החיפושיות (הלהקה שהוא כמעט היה חלק מימנה ויחל כמעט לזכות באושר והעושר שהם זכו בו וכמעט שהוא היה יכול ללבוש את החליפות המפורסמות של סרג'נט פפר (חלק בסיפור שאני לא אמורה לגלות לכם עליו) ו כמעט ש..טוב!!! הבנתם את הפרינציפ!)
אפשר לומר שאם הוא לא התאבד בגלל זה, מצבו טוב…
אהה….רגע..מדווחים לי שהוא כן ניסה להתאבד משאיפות גז אבל ניצל ברגע האחרון ע"י אחיו….
איזה באסה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך