שוב תודה לויקיפדיה שבטח חפרה על היוטיוב כדי לכתוב על מה מסופר בסרט ^_^ עלי והצליחי!

ביוגרפיה שכתבתי בעצמי על הביטלס/ חלק שבע עשרה.

23/08/2010 770 צפיות אין תגובות
שוב תודה לויקיפדיה שבטח חפרה על היוטיוב כדי לכתוב על מה מסופר בסרט ^_^ עלי והצליחי!

פרק שבע עשרה:
ועכשיו חידה, מי יוכל להגיד לי מזה צהוב מבחוץ, צהוב מבפנים וחי מתחת למים?
לא ילד, זה לא בובספוג.. זאת היא לא אחרת מאשר הצוללת הצהובה!
הצוללת הצהובה היא גם סרט מצויר וגם שם של תקליט שהביטלס קראו לו "תקליט ממלא מקום" שאליו הושלכו כל השירים הדחויים שלא נכנסו לאלבומים קודמים אבל שהביטלס לא רצו שיהיו חסרי פרסום (כי אחרי הכל, הם עבדו עליהם די קשה!)
הסרט הזה הוא הסרט הרביעי של הביטלס והם די שמחו לדעת שהם לא צריכים לעבוד קשה ולזכור טקסטים כשנודה להם שהסרט הזה יהיה מצויר.
רגע אחד ילדים… מה יש?……… מה? אתם רוצים שאספר לכם את הסיפור של הצוללת? באמת?…..אוףף….נו טוב.. אז רק בתנאי שתהיו ילדים טובים ותוציאו את האצבעות מהאף. בסדר, אז סיפור מתחיל בפפרלנד השוכנת כ-18,000 מיילים מתחת לים. ליד העיר שוכנים הרשעונים הכחולים. הרשעונים הכחולים תוקפים את תושבי העיר והופכים את כולם לאבן מלבד הסמל פרד פפר שמצליח לברוח בצוללת צהובה ויוצא לחפש עזרה.
פרד מגיע לליברפול ומשכנע ארבעה אנשים בשם רינגו, ג'ורג', ג'ון ופול (הידועים לשמצה, חה חה סתם לא…) אשר גרים באחוזה גדולה שלא מצייתת לחוקי הפיזיקה לבוא איתו בצוללת הצהובה ולנסות להציל את פפרלנד.
התחנה הראשונה שבה הם עוברים היא "ים הזמן", שם הזמן הולך אחורה והם הופכים לצעירים בהדרגה, לאחר שג'ון דוחף את המחוגים לכיוון ההפוך הם הופכים לזקנים בהדרגה, בסוף הם חוזרים למצבם הטבעי וממשיכים הלאה. לאחר מכן הם מגיעים לים המפלצות שם מפלצת ענקים בעלת הכישרון לשאוב דברים- שואבת אותם, את הים ולבסוף את עצמה. (איזו מפגרת…)
החבורה מוצאת את עצמה בשום-מקום והמנוע שלהם נשבר. בשומקום הם פוגשים את ג'רמי, איש השום-מקום (שהוא סוג של גוש פרווה שנראה כמו קציצת בשר אבל עם מסיכה של ליצן) שמתקן להם את המנוע. הם עוצרים שוב במקום כל שהוא כשהצוללת מסרבת לעבוד. ג'רמי מתקן אותה ושולח את הצוללת משם בטעות כשפרד בפנים והארבעה הנותרים נתקעו בחוץ. הם נאלצים להמשיך ברגל לכיוון פפרלנד.
הם עוברים לים החורים שם רינגו לוקח חור ושומר אותו בכיסו ("יש לי חור בכיס", הוא אומר), שם גם אחד מהרשעונים הכחולים חוטף את ג'רמי.
ולבסוף! הארבעה מגיעים לפפרלנד ומצילים אותה בעזרת היכולת שלהם לשיר ולנגן מוזיקה. כל הרשעונים הכחולים בורחים מפפרלנד מלבד מנהיגם ומקס עוזרו, גורלם אינו ידוע אך נראה שהם שינו את תדמית שלהם ואת הדיאטה שלהם והפכו לרשעונים מעט יותר חיוביים.
הינה ילדים, מרוצים? יופי… עכשיו בואו נעשה מנוחה קצרה… וזה כולל אותך נודניק!!!
נתראה בפרק הבא…. כבר ממש כואב לי הגב משלבת ולספר לכם על חייהם של הביטלס…
אהה….
רגע ילדים, תחזרו! קיבלתי עכשיו הודעה באימייל מפול מקארטני, הוא אומר שעדיין לא סיפרתי לכם על איך הוא מת כבר הרבה זמן…..ו……שהוא במתח לקראת הפרק בא..
נו טוב…
הינה קצת על :
פול מקארטני מת ! ! !- עוד כף יד מעל ראשו של מקארטני אבל בקשר אליה יש מעט מחלוקות: הסימן ה"קולי" של שנות השישים שבו מורידים את האמה והקמיצה בעוד שאר האצבעות מורמות מעלה (שמסמל אהבה, ותמיד יש את כל הנערים המפגרים האלה שעושים את הסימן ובטוחים שזה מסמל "רוק אנד רול") מעל ראשו של פול, שג'ון עושה בכלל! הוא סתם סימן לאהבה בלי קשר למוות הבלתי מבוצע של פול.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך