ושכחתי לציין, גם אם יש פה מישהו שאלרגי לבוטנים, שילך...לא יודעת למה...בוטנים לא מוזכרים בסיפור אבל זה בכל זאת חשוב!

ביוגרפיה שכתבתי בעצמי על הביטלס/ חלק שניים עשרה.

23/08/2010 789 צפיות אין תגובות
ושכחתי לציין, גם אם יש פה מישהו שאלרגי לבוטנים, שילך...לא יודעת למה...בוטנים לא מוזכרים בסיפור אבל זה בכל זאת חשוב!

פרק שניים עשרה:
זהו אלבומם השישי של הלהקה ולו שם הזוי ביותר. נשמת גומי…(Rubber Soul)
יש כאלו שסבורים כי ג'ון שיחק בברווז גומי בזמן אמבטיה והרג אותו (בכאילו! אל תדאגו, לברווז לא אירע דבר!) ואז הוא חשב איזו מין נשמה תהיה לו…
אבל חוץ משלושת האנשים שסבורים כך, שארית האנשים בעולם יודעים בכלל שג'ורג' הסתכל במראה יום אחר ואמר לעצמו….
טוב, עדיף שלא אגיד לכם מה הוא אמר לעצמו כי אז אתם תחשבו לעצמכם "איזה סוטה!" ו "איך זה קשור לשם של התקליט!?" אז זה לא…
ביי! ביי!
בכל אופן, מה ששארית העולם כן יודע בוודאות הוא שהתקליט הזה הוקלט מהר מאוד כי הביטלס לא רצו לפספס את התוכנית האהובה אליהם בשעה שמונה, אבל המפיק המוזיקאלי שעבד איתם (ג'ורג' מרטין, נעים להכיר) אמר להם שאין טלוויזיה או ממתקים עד שהם מסיימים להקליט!
או שזה היה בעצם חג המולד?…
לא משנה..אחד מאלה..
והאלבום הזה זכה להרבה מאוד הצלחות שיווקיות!
ועוד דבר! הביטלמניה החלה עת עת להעלם…
לא יודעת…
אולי בגלל שרוב הבנות נהיו שמנות ועצלניות או אולי בגלל שהביטלס נהיו שמנים ומכוערים (טוב מכוערים לא. אבל בעצם גם שמנים לא….אוקי!! אז קבענו שהבנות נהיו שמנות!!!)
עוד דבר, בתקופה הזאת התחיל להתבשל באוויר סיפור מוזר ומזעזע ביותר. ישנם אנשים הטוענים שפול מקארטני מת בתאונת דרכים ושהלהקה התכחשה אל זה. אבל למרות הכל, בכל האלבומים ישנם רמזים המעידים על כך וגם בשירים. ולפני שאני אמשיך, אני רק מבקשת, אם יש פה בקהל ילדים שפוחדים מתאונות דרכים, שיניים שעפות מהפה, שיער שנשרף, גלגול נשמות, עיניים מתגלגלות, תולעים שיוצאות מהגוף, התנגשות במשאיות ודובי אכפת לי שיצאו מהאולם….
אררר….יופי ילד.. עכשיו זה רק אתה ואני…. (והקוראים בבית…)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך