שוב, כמו בפרק הקודם, יש להתייחס בהתאם לקטעים הומוריסטיים ומוגזמים שנכתבו אך ורק למטרת הומור...
אני שמחה שאתם מבינים -__^

ביוגרפיה שכתבתי בעצמי על הביטלס/ חלק שני.

23/08/2010 788 צפיות אין תגובות
שוב, כמו בפרק הקודם, יש להתייחס בהתאם לקטעים הומוריסטיים ומוגזמים שנכתבו אך ורק למטרת הומור...
אני שמחה שאתם מבינים -__^

פרק שני:
אחרי שהכרתם את ג'ון ואת פול, הגיע הזמן שתכירו את ג'יימס. אהה….סליחה.. טעות באיש, הגיע הזמן שתכירו את ג'ורג'.
ג'ורג' היה חבר מבית הספר שלמד בו פול, ופול חשב שזה יהיה רעיון מצוין לצרף את ג'ורג' ללהקה.
אבל ג'ון לא התלהב במיוחד כי
א'- ג'ורג' היה קטן מימנו בשנתיים וחצי.
ב'- כי ג'ורג' גר במקום שנחשב למקום נחות, ולאומתו ג'ון גר במקום שנחשב למקום של עשירים".
ופול גר בסוכה.
אם התעניינתם, וזה היה נחשב ל"קול".
ב' וחצי- דודה קורנליוס לא אהבה את ג'ורג' ואת המבטא שלו שהיה מבטא בריטי כבד בטעם של כבד והדודה הייתה בכלל צמחונית!
ו ג'- הוא לא אהב זיתים. אבל זה לא היה קשור..
אבל היה לו משהו שגָבר על כל הדברים האלו!
הוא ניגן בגיטרה נפלא!
ואת האודישן לצירוף ללהקה הוא עשה בקומה בעליונה של האוטובוסים המגניבים האלה שיש באנגליה.
וג'ון התרשם, הרים כתפיים ואמר שהוא מסכים כי בכל מקרה אחד מחברי הלהקה אמר שהוא פורש כי שיעמם לו לנגן בחוט שלא עושה צליל בכלל ואמור לעשות את תפקיד הבס. ובכלל, הוא טען שהוא לא הרס איזה קיר בגרפיטי כמו שרק פושטק יכול לעשות כבר הרבה זמן.
והינה קצת על ג'ורג':
שמו המלא של ג'ורג' היה ג'ורג' האריסון ואם הוא היה הארי פוטר היו קוראים לו "הארי האריסון" וזה היה עושה משבר כלכלי קשה בחשבון הבנק של ג'. קי. רולינג.
ג'ורג' קיבל את הגיטרה הראשונה שלו אחרי שהוא עבר קשה בעבודות שעושים ילדים כמו לצחצח נעליים או לחלק עיתונים או לשטוף את המכוניות של ההורים שלו.
ואחרי עבודה קשה- הוא קנה את הגיטרה והתאמן, ובסוף התפלק לו איזה אקורד טוב ועוד אחד, ועוד אחד עד שהוא נהיה נגן גיטרה מקצועי אבל שתמיד הייתה לו בעיה כי משום מה הוא אף פעם לא הצליח לנגן את "למרים טלה קטן".
חוץ מהאופי שלו, ג'ורג' נולד חד גבה. לא היה לו מזל, בשנים שבהם הוא נולד, לא היה טיפול כזה שנקרא "לעשות גבות". את הטיפול הזה המציאה איזו אישה (אחרי כמה שנים) שגנבה את קוצץ הציפורניים של הבעל שלה ובטעות היא חשבה שהציפורניים זה המצח…
אבל בעצם כן היה לו מזל, כי גבות מחוברות נחשב ליופי אצל העם הברוטינאג'י באפריקה. אבל זה היה באפריקה… אבל בכל זאת היה לו מזל כי בשאר הגוף הוא בסה"כ היה נער נאה וחטוב.
וחוץ מזה הפוני שלו הסתיר את הגבות.. רגע…עוד לא הגעתי לפוני!!
תשכחו את מה שאמרתי!!! תשכחו!! תשכחו!! שלא תיהרס לכם ההפתעה!
אז בכל אופן, עד מהרה, הלהקה (ששנתה את שמה בינתיים ל "ג'וני וכלבי הירח") והרכיבו אותה ג'ון, פול, ג'ורג', סטיוארט, החבר קשה הלימוד של ג'ון ומתופף בשם פיט בסט. תחשבו לעצמכם איזה אדיר ששם המשפחה שלכם זה "הכי טוב" באנגלית, אבל כאן מגיע המונח שנקרא "לשון סגיי נהור" והינה ההסבר:
דבר אחד כולם יודעים.
פיט ניצח בתחרות "האיש הכי מפסידן של המאה" שערכו כמה שעות אחרי "תחרות ארבעת האנשים החשובים בהיסטוריה" ועוד מעט תגלו גם למה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך