אני מניחה שאתם לא טיפשים עד כדי מצב שאני צריכה להסביר לכם את זה שאלבום כפול עם שני תקליטים, אבל ליתר ביטחון...אם מישהו לא ידע גם שצעקו לו את זה לאוזן...

ביוגרפיה שכתבתי בעצמי על הביטלס/ חלק שש עשרה.

23/08/2010 934 צפיות תגובה אחת
אני מניחה שאתם לא טיפשים עד כדי מצב שאני צריכה להסביר לכם את זה שאלבום כפול עם שני תקליטים, אבל ליתר ביטחון...אם מישהו לא ידע גם שצעקו לו את זה לאוזן...

פרק שש עשרה:
האלבום הבא של הביטלס הוא האלבום הלבן שלהם והוא נקרא כך בגלל עטיפתו הלבנה. טוב, אפשר להבין אותם! כמה עוד אפשר להצטלם!!!??? והוא אלבום כפול, כלומר שיש בו שני תקליטים, כאילו דא, מה אתם עד כדי כך טיפשים שאני צריכה להסביר לכם את זה!?!?
בכל אופן, בזמן כתיבת האלבום הביטלס בחלק מן הזמן היו בהודו. הם עסקו רוב הזמן במדיטציה ופעם אחת, כולם ישבו עם המהרישי שלהם ועשו מדיטציה, הביטלס לא היו רגילים לשבת כל כך הרבה זמן בשקט ומרוב המבוכה, ג'ון קם וטפח על ראשו של המהרישי ואמר "מהרישי טוב, מהרישי טוב".
בתקופה הזאתי, ג'ון לנון כבר הספיק להכיר אמנית יפנית אחת בשם יוקו אונו ואתם בטח כבר הספקתם לשמוע אליה יחד עם הרבה דברים רעים שמסופרים עליה: שהיא פירקה את הלהקה, שהיא מכוערת, שהיא מכשפה זקנה, שהיא קוץ בתחת ועוד ועוד…. אבל למעשה, יוקו הייתה בסה"כ ליד ג'ון בהקלטות לאלבומים האחרונים והוויכוחים שבאו לקראת הסוף הם אלה שפירקו את הלהקה. אבל, נכון…אולי באמת היא קצת הייתה קוץ בתחת אבל היא כולה הייתה כוונה אחת טובה


תגובות (1)

אם כבר, לדעתי יוקו לא הייתה האישה היחידה שהרסה להם, גם אשתו של פול מקרטני (לינדה נראה לי קוראים לה) הייתה תמיד סביבם..
ליוקו לא הייתה כוונה כזאת, ברור שלא. אבל היא כן הייתה אחד הגורמים..
אהה ויש לה שם של אפרוח חח XD

03/10/2012 08:35
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך