בקשר ל:"אני לא מתה עליכם"
אתם לא נעלבים או משהו, נכון?
יופי [= כי אני לא באמת שונאת אתכם.. זה חלק מהטקסט..!

ביוגרפיה שכתבתי בעצמי על הביטלס/ חלק שלוש עשרה.

23/08/2010 782 צפיות אין תגובות
בקשר ל:"אני לא מתה עליכם"
אתם לא נעלבים או משהו, נכון?
יופי [= כי אני לא באמת שונאת אתכם.. זה חלק מהטקסט..!

פרק שלוש עשרה:
בפרק הזה אספר לכם על האלבום השביעי של הלהקה ולו קוראים "Revolver". ת'כלס הביטלס רצו לקרוא לו "אבראקדברא" אבל רינגו חשש שזה יהרוס לאנשים את ההפתעה שהוא מתכנן בתחפושת שלו לליל כל הקדושים (דלעת שהתחפשה למכשף) אבל בכל מקרה כבר השם הזה היה תפוס.
באלבום הזה היה אפשר להבחין באופן מדהים בהבדלים בין השירים של לנון לשירים של מקארטני ואפילו ג'ורג' תופס שם תנופה ורינגו זוכה לשיר שיר אחד שכעבור כמה אלבומים זוכה לאלבום משלו (לא רינגו, השם של השיר).
האלבום זכה להרבה מאוד פרסים מיוחדים בכל מיני מצעדי פזמונים ואלבומים ואפילו במקום ה כמעט ראשון במעצד שאני עשיתי בבית שלי.
מה זאת אומרת שזה לא נחשב!?
מותק, לך תגיד להורים שלך שיתנו לך קצת מוסר וערכים!!!
טמבל…<_<
אז כמו שציינתי קודם את הציור שעל העטיפה צייר להם הבסיסט והצייר קלאוס פורמן, ידידם של חברי הלהקה מתקופת המבורג.
מה זאת אומרת שמעולם לא ציינתי את זה!? אההה….ילד! תיזהר מימני! אני פה בהתנדבות!!
אז בקִיצְ קֶץ…
אחרי האלבום הזה, יש סיפור מאוד מאוד יפה שאני חיכיתי כל הזמן הזה כדי לספר לכם עליו. כן, אני לא מתה עליכם…
אבל לפני שתקראו אותו, תחזרו כמה פרקים קודם לפרק שבע, פסקה אחרונה. אבל בעצם אם אתם רוצים להישאר במתח- פשוט רדו קצת למטה ותקראו את פרק מספר ארבעה עשרה…

פול מקארטני מת- באלבום הזה יש הרבה מאוד רמזים בשירים של התקליט. אין לי כוח לכתוב את כולם ואין גם טעם אבל דבר אחד ברור כמשמעו: הביטלס כתבו את השירים עם הרמזים לפני מותו של פול ויש הסבורים שכמו לכלבים, לחברי הלהקה הייתה הרגשה שאסון גדול הולך להתרחש ומשהו בתוכם אמר להם לכתוב שירים עם רמזים.
מוחהחהחחה!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך