שוב, כמו בפרק הקודם, יש להתייחס בהתאם לקטעים הומוריסטיים ומוגזמים שנכתבו אך ורק למטרת הומור...
אני שמחה שאתם מבינים -__^

ביוגרפיה שכתבתי בעצמי על הביטלס/ חלק שלישי.

23/08/2010 944 צפיות אין תגובות
שוב, כמו בפרק הקודם, יש להתייחס בהתאם לקטעים הומוריסטיים ומוגזמים שנכתבו אך ורק למטרת הומור...
אני שמחה שאתם מבינים -__^

פרק שלישי:
ג'וני וכלבי הירח הגיעו למסקנה שהם טובים בתור להקה ושיש להם פוטנציאל. אז הם הלכו למין מקום כזה שיש בו איש עם סיגר, חליפה ומעט שערות על הראש שבאות אליו להקות והוא מחליט מי באמת תהיה להקה שתצליח.
אז הינה עוד משהו למלא בו את הראש הקטן שלכם קוראים יקרים: המבוגרים לפעמים יכולים להיות ממש קרציות ולחשוב שהם יכולים להחליט מי יצליח בחיים ומי לא. אבל אל תיתנו לזה להשפיע עליכם ועכשיו לכו לישון שעת צהריים ותחלמו על היום הגדול שבו אתם תהיו ביו כימאים. או לכל הפחות מנקי רחובות…
אז כמו שאמרתי קודם, הלהקה של ג'ון באה לאודישן אבל ללא מתופף.
אני יודעת שאמרתי שפיט היה המתופף שלהם אבל בואו לא נקדים את המאוחר. אהה….ועכשיו כבר לכולם היו גיטרות. ולא קרשי כביסה אומללים.
אז הם באו לאותו המקום ולפני האודישן שלהם הם פטפטו עם להקות אחרות. באחת הלהקות היה נער עם זקן צרפתי, חליפה, טבעות על האצבעות והוא היה גדול מג'ון בשנה או אולי שנתיים אבל נמוך מימנו בחצי ראש.
הוא היה המתופף של איזו להקה אחרת שם והחבר'ה של ג'ון דווקא אהבו אותו אבל ג'ון הזכיר להם שיש להם את פיט כמתופף, למרות שהתפקיד שלו היה בכלל לעשות גיטרה שנייה ברקע. וכך הוא נהיה מתופף.
כשהם עלו סוף סוף על הבמה והתחילו לנגן, האיש עם הסיגר והשיער המדובלל הסתכל על פיט ואמר להם להחליף לרגע מתופף עם להקה אחרת. אותו האחד שראינו קודם, עלה איתם לבמה. וזה היה הרגע כמעט הכי קרוב של הלהקה להיות השילוב של הלהקה הכי מפורסמת בעולם!
אבל עדיין סטיוארט החבר של ג'ון נדחף שם וניסה להיות בקצב שלהם על גיטרת הבס שלו.
ג'ון אמר לו שלהיות הבסיסט זה טוב, כי ממילא לא שומעים אותו כמעט .
אבל זה עדיין חרה לאזנו של האיש עם הסיגר והקרחת. והוא אמר להם להוציא את סטיוארט מהלהקה.
ג'ון לא וויתר על חברו הטוב ואחרי וויכוח לא קטן, לאיש לא הייתה סבלנות והוא העיף אותם משם.
ג'ון כעס על האיש אבל הוא לא נתן לזה להשפיע על ההצלחה שלהם בתור להקה. אז הוא החליט לעשות צעד מרשים בחייו!
ללכת לאכול המבורגר שבהמבורגריה!
אוו…רגע…..או שזה היה בכלל:
ללכת להמבורג שבגרמניה!
שם זה כבר ידוע- אם הצלחת בהמבורג- אתה תצליח בכל מקום. אבל כנראה שהלהקה הספציפית הזאת הייתה יותר מידי מיוחדת כי דווקא בהמבורג הם נכשלו אבל הצליחו בכל מקום אחר בעולם. ואחרי שהם נהיו מפורסמים אז גם בהמבורג.
הסוף!

אהה…..שנייה רגע, זה לא הסוף בעצם! יש עוד מלא מה לספר! ועוד לא גיליתם מי היה האיש האחרון ברביעייה!
אז בואו ננצל את המקום הגדול בדף ואספר לכם עליו:
לנער הנחמד הזה קוראים רינגו סטאר. אבל השם האמיתי שלו הוא ריצ'ארד סטארקי ואם הוא היה כלב, בטח היו קוראים לו מייק.
רינגו התחיל את החיים שלו כילד מאוד חולני.
בכל הזדמנות שהייתה לו הוא חלה ואת רוב הילדות שלו הוא בילה בביתי חולים או בבית. ופעם אחת הוא אפילו שכב במיטה שלו בבית חולים מחכה לאחות שתיכנס ותגיד לו שהוא יכול ללכת הביתה (הללויה!!), ואז ילד אחר שכב במיטה לצידו ביקש מימנו שיעביר לו צעצוע אחד. ורינגו קצר הזרועות לא הגיע אל הילד וכשהוא התמתח הוא בטעות נפל מהמיטה ושבר עוד איזו עצם…
ואתם בטח חושבים לעצמכם, אוו! איזה כיף לו! הוא פספס מלא שיעורים בקדם אלגברה!. אז העניין הוא כזה- הוא פספס את כל השיעורים בבית ספר! ואפשר אפילו לומר שהוא לא זכה להכיר את כיתה ג' ולדעת מה היא! ואחרי שהוא כבר חזר לבית ספר- הוא לא ידע כלום! כי הוא פספס כמעט שלוש שנים בבית ספר! ובקושי ידע קרוא וכתוב. והילדים צחקו עליו שבכיתה ז' הוא לא יודע איך לאיית את המילה "Beetles" ואיית אותה בטעות "Beatles". אבל בגלל הטעות הזאת הילדים צחקו עליו כל כך הרבה ואחד מהם הקיא מרוב צחוק, שרינגו אף פעם לא שכח אותה ואני יכולה להיות בטוחה שיום אחד אותם הילדים קראו עיתון ונחנקו מהטוסט השרוף שהם אכלו באותו זמן.
אז בעודו נמצא בבית ובולע תרופות כל שעתיים, אביו החורג החליט שאין זה רעיון טוב להשאיר את הילד ללא כל דבר שיעסיק אותו וקנה לו מערכת תופים.
אתם בטח חושבים מה עבר על האב ההוא באותו זמן, ולמה הוא לא קנה לו צעצוע או משהו כזה? אז תאמינו לי, כשהאבא ההוא ראה את המינוס שהיה לו בבנק בגלל בתופים ההם הוא שאל את עצמו אותה שאלה.
אבל בזכות הקניה הזאת- הוא כנראה היה זוכה בפרס ל"האיש שעשה את הדבר הכי חכם" אילו הוא רק היה יודע מה הוא יצר כשרינגו למד לתופף.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך