הי הי...{:

ביוגרפיה שכתבתי בעצמי על הביטלס/ חלק תשיעי.

23/08/2010 719 צפיות אין תגובות
הי הי...{:

פרק תשיעי:
אבל חוץ מהחברים עצמם (שהיו מושלמים מבחינת ההרכב של הנגנים), היה עוד דבר שהפריע לאמרגן שלהם ותאמינו לי, נראה לי שהבחור הזה היה בגלגול הקודם מעצב אופנה! העניין היה הלבוש.
"באנגליה התלבשו כמו אנגלים!" הוא אמר להם והודיע להם שאם הם רוצים להצליח, הם צריכים להחליף את מכנסי הצינור ואת מעילי העור (הא! עוד חרוז!) האלה שהיוו מראה של פושטקים בעיני כול- לחליפות יותר מהוגנות ולעניבות.
לבנים לא הייתה כל בעיה, גם ג'ורג' קצת הודע שלא כיף לרוץ עם מכנסי צינור שלוחצים על המפשעה והשאר הסכימו איתו פה אחד… אז הם לקחו את הארנקים שלהם והלכו למסע קניות. בעצם, אצל נשים קוראים לזה מסע קניות, אצל גברים אין דבר כזה בכלל, אבל אם כן אז בטח קוראים לזה "נגמרו לי החולצות הנקיות בארון ואי אפשר להציל שום בגד מסל הכביסה המלוכלכת ומכונת הכביסה לא עובדת ואין לי מושג איך לשטוף בגדים בידיים"
אז ארבעת הבחורים יצאו להם לקניון הקרוב ומדדו כמה וכמה בגדים עד שהם מצאו להם חליפות.
(אבל בואו אני אספר לכם סוד, בעצם פול קיבל מדודה שלו דמי כיס לכבוד איזה חג, וג'ון שכנע אותו ללכת איתו לקנות את הבגדים ולבזבז את הכל על נעליים וכאלו.. ומאז פול לא מרשה שאף אחד יקנה על חשבונו בגדים ונעליים כי תמיד לא נשאר לו בסוף מספיק כסף בשביל פרוזן יוגורט)
אז אחרי שהחבר'ה שלנו התלבשו בבגדים מהוגנים ונקיים הם נזכרו שהם להקה והיו צריכים לכתוב שירים.
אז ג'ון התחיל לכתוב שיר אחד (שלמרות שהוא לא הראשון) הוא נהיה הסינגל הראשון שלהם.
לשיר קראו "Please Please Me" ויש לו לחן נחמד שהגיע למקום השלושים וחמישה בתחרות "השיר עם הלחן הכי טוב".
ובעודם כותבים שירים חברת הפקות אחת רצתה לתת להם צ'אנס ובזכותה הם הוציאו את התקליט הראשון שלהם שנקראה " Please Please Me". לא היה קשה לנחש, הא?…
ולאור ההצלחה של התקליט הראשון הרבה מאוד בנות עם ריאות ברזל ושכל בגודל של אפונה, קנו אותו וכך נוצר לו מושג חדש שנקרא "BeatleMania" ובביטלמניה מה שעושים היה לרוץ בגדודים שלמים של עשרות או מאות אנשים אחרי קבוצה זעירה של אנשים אחרים (המספר המקובל היה ארבע), ואם מצליחים לתפוס אותם, עושים את חמשת הפעולות הבאות:
1. מושכים בשערות של הנתפסים.
2.מנשקים אותם, בוכים אליהם ומזילים אליהם ריר.
3.מחבקים אותם עד חנק.
4.צורחים להם באוזן עד כמה הם אוהבים אותם.
5.גונבים להם את הארנק. אבל זה בעצם יצא מהפרק כי בד"כ הייתה גם משטרה ליד.

ואם לא היו מצליחים לתפוס אותם, מה טוב! האנשים שרדפו אחריהם היו יכולים לחזור הביתה ולנוח ולעשן איזו סיגריה בנחת, עד שהגדודים המעיקים היו מגלים איפה אתם גרים ושוברים את החלון ורודפים אחריכם גם בבית שלכם ואם הייתם באמצע מקלחת, ולא הבנתם מה עושות עשרים בנות בחדר רחצה שלך וצורחות עוד יותר חזק כי עדיין לא הגעת לשלב של המגבת, אז… לא משנה…..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך