שוב, כמו בפרקים הקודם (והפרק הזה במיוחד!), יש להתייחס בהתאם לקטעים הומוריסטיים ומוגזמים שנכתבו אך ורק למטרת הומור...
אני שמחה שאתם מבינים -__^ וסליחה מראש לכל הנשים אם לא הבנתן את הבדיחה..]=

ביוגרפיה שכתבתי בעצמי על הביטלס/ חלק חמישי.

23/08/2010 819 צפיות אין תגובות
שוב, כמו בפרקים הקודם (והפרק הזה במיוחד!), יש להתייחס בהתאם לקטעים הומוריסטיים ומוגזמים שנכתבו אך ורק למטרת הומור...
אני שמחה שאתם מבינים -__^ וסליחה מראש לכל הנשים אם לא הבנתן את הבדיחה..]=

פרק חמישי:
אבל לפני סופו של ההוא המתנסה הגיע הזמן של החברים שלנו לחזור לליברפול.
ואתם בטח חושבים, למה? הם כל כך נהנו בהמבורג!
אז זהו שלא…
כמו שציינתי קודם! בהמבורג הם נכשלו, וג'ורג' ופול הואשמו בכך שהם שרפו חדר אחד בפונדק שבו הם שהוו וגורשו מגרמניה!
לא הייתה ברירה לשני המסכנים שלנו והם נאלצו לחזור לליברפול ומכיוון שהם היו חלק מלהקה, כל שאר ההרכב נאלץ לבוא איתם. (אה! נזכרתי בדבר נחמד! כלבי הירח נהיה כבר פאסה והם שינו אותו לחיפושיות הכסף. ולמה? כי רק "חיפושיות" נשמע בגרמנית כמו פין קטן. וזה מביך… )
אבל כמה ימים לפני העזיבה סטיוארט הודיע לג'ון שמוזיקה זה ממש לא בשבילו ושהוא עוזב את הלהקה לטובת להיות עם החברה שלו. ג'ון הבין ונאלץ להסכים איתו והם הלכו.
אבל החיים של סטיוארט לא נשארו מתקתקים וורודים יחד עם חברתו. כמה ימים לאחר שהלהקה עזבה, סטיוארט חטף כאב ראש עז בראשו ולפני שהוא הצליח להגיע לכדורי משככי הכאבים הוא מת.
החברה שלו נכנסה לחדר כמה שניות לאחר מכן וכשהיא גילתה שהוא מת היא בכתה.
נו!? למה ציפיתם!? שהיא תצחק!??!
אז אחרי שהוזמנו רופאים למקום התגלה שסטיוארט מת מדימום תוך- גולגולתי בראשו. (אין לי מושג מה זה "תוך-גולגולתי" תשאלו את האחים הגדולים שלכם, אולי הם יודעים. אבל אם אין לכם אחים גדולים ורק אחות קטנה ומזיל ריר, אז אכלתם אותה!) והדימום נוצר בגלל הנערים שהכו אותו בגלל הבחורה ההיא.
והינה עצה לחיים בשביל הבנים שקוראים את הסיפור שלי (ובטח אבא שלכם אמר לכם גם את זה אבל הייתה עסוקים יותר מידי בלהרוג את הרשע במשחק הפלייסטיישן שלכם אז לא שמעתם)
והינה העצה:" נשיםהורגות". או אולי קצת יותר פיוטי נניח "הבחורה הבאה היא מוקד לצרה!" אבל אל תגידו לאמא שלכם שאמרתי לכם את זה! אבל אם כבר הפה הגדול שלכם כבר פלט את זה אז תקריאו לה את פרק מספר ארבע, ואז היא תירגע ותחזור לנקות את השירותים..
ולפני שיהיה מאוחר מידי! אל תגידו לה גם את זה!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך