היווש כולם, זה פרק ראשון,תגידו לי מה דעתם ואני ימשיך..תהנו=)

בליברית 4 אבר!!

20/03/2013 973 צפיות תגובה אחת
היווש כולם, זה פרק ראשון,תגידו לי מה דעתם ואני ימשיך..תהנו=)

פרק 1:
היי,קוראים לי יונית,או כמו שחברות שלי קוראות לי "ג'וני".אני ב14 וחצי מישראל.
לפני חודש השתנו לי החיים,אתם יודעים למה??
לפני חצי שנה אני והמשפחה שלי יצאנו לחפשה בצפון הארץ,ישנו בבית מלון.בלילה הראשון של החופשה,שמעתי שני עובדי הנהלה מדברים:"אומרים שביבר הזה צריך להגיע לפה".אמר הראשון בעל הקול הגבוה:"עוד כמה שעות…אם זה באמת ייקרה קח לך בחשבון שבחדרים התפוסה תהיה מלאה" אמר השני."מלאים במשפחות עם בליבריות מטומטמות" ואז הם צחקו הרבה… נעלבתי מאוד!!בהתחלה חשבתי שאני באמצע חלום או משהו כזה,אז חזרתי לישון…אחרי בערך שעה וחצי שמעתי צפירות של מכונית וכמה אנשים מדברים באנגלית,בכלל לא חשבתי שמה ששתי העובדים האלה אמרו יהיה נכון.
יצאתי מהחדר כי רציתי לומר לאנשים שמדברים שאני מנסה להירדם,פתחתי את הדלת וחדר לידי עמד אדם עם משקפיי שמש שחורות וגדולות,מכנסיים בצבע חרדל,חולצת ג'ינס קצרה וכובע לבן שכתוב עליו משהו באנגלית .הוא קלט שאני מסתכלת עליו אז הוא שאל באנגלית רהוטה:"את מדברת אנגלית?". "כן,בוודאי איך אפשר שלא לדעת אנגלית,גרתי בברוקלין שנתיים" ואז הוא השיב:"אני יכול לסמוך עלייך?" בהתחלה חשבתי שזה איזה פדופיל שמנסה לחטוף אותי והתחרטתי שיצאתי מהחדר בכלל,אבל לפני שבאתי לברוח הוא הוריד את משקפיי השמש ולחש לי באוזן:"אני ג'סטין ביבר" באתי לצרוח ואז הוא סתם לי את הפה עם היד ואמר:"חשבתי שאני יכול לסמוך עלייך,בבקשה אל תספרי לאף אחד" עניתי:"ג'סטין,אולי אני בליברית,אבל אני לא מטומטמת,אני יודעת כמה שאתה סובל מהפאפרצי אבל…אווו מייי גאדד אני לא מאמינה אני פאקינג מדברת עם ג'סטין ביבר!!ואני בפיג'מה" הוא צחק ואמר:"ידעתי שאני יכול לסמוך עלייך,והקטע עם הפיג'מה חחח זה בסדר" הייתי קצת בשוק והייתי בטוחה שאני חולמת.אז כמו סתומה אמרתי:"טוב,אני יחזור לישון כנראה שאכלתי יותר מידי שוקולד אתמול,חבל שזה רק חלום".ג'סטין הסתכל עליי כאילו נפלתי מהירח ואז הוא אמר:"מתוקה,זה ממש לא חלום,אני ג'סטין ביבר אני אפילו יצלם אותנו ביחד באייפון שלי ואז אני ישלח את זה לפלאפון שלך".אמרתי לו:"חכה רגע אני נראית בסדר?" הוא הסתכל עליי ואמר:"את ממש יפה" הצטלמנו וג'סטין שלח את התמונה לפלאפון שלי ואמרתי לו שאני צריכה לחזור לישון והוא נתן לי נשיקה ואמר "היה לי ממש כיף איתך,תתקשרי אליי אם תוכלי".
סימסתי לחברה הכי טובה שלי:"אני צריכה לספר לך משו מבטיחה שאת לא אומרת לאף אחד?"
"ברור,נו את לא סומכת עליי?" עניתי:"נכון ג'ס?"..<"נו מה איתו?"<"ראיתי אותו ודיברתי איתו"<"כן,בטח….ג'וני את מנסה לעבוד עליי?<"הודיה מה אני נראית לך משועממת?!נשבעת בג'סטין" <"טוב אז את רצינית….יאיייי,אני מאמינה,סופסוף היתה לי תחושה שזה ייקרה מתי שהוא,מגיע לך =)" <"תודה נסיכה =) אני הולכת לישון אני יפרט לך מחר,אני עדיין חושבת שאני מדמיינת אבל אני ישלח לך תמונה,ביווש ליל"ט"..
בוקר,פתאום קלטתי שהשעה 11 והמשפחה שלי הלכה כבר לחדר אוכל,<טוקטוקטוק> פתאום נשמעה נקישה,"מיזה??"צעקתי "זה אני ג'סטין". פתחתי את הדלת והוא עמד שם:"רואה שזה לא חלום" הוא אמר ונתן לי חיבוק."כן..שמתי לב..חח,סורי שהתנהגתי בערב כמו סתומה".."זה ממש בסדר,זה קרה דיי בהפתעה,רוצה לבוא לסיבוב?" חשבתי לעצמי איפה הוא רוצה שנסתובב?משעממם פה רצח!ואז אמרתי:"סבבה,אבל איפה?","לא יודע,נצא מפה עם האוטו שלי,תשאלי את אימא שלך אם היא מרשה לך" "היא מרשה גם ככה הייתי אמורה היום להישאר פה לבד,ההורים שלי הולכים עם אחים שלי לאיזה מקום ולא רציתי להצטרף… "שמת לב שאת עם פיג'מה?,תתארגני ונצא.."


תגובות (1)

שימי את זה בז'אנר מפורסמים

20/03/2013 11:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך