אני צריכה לכתוב עכשיו פרק 2 מבטיחה שלא יקח זמן ! :)

הפעם הראשונה- הקדמה + פרק 1

27/06/2013 976 צפיות 5 תגובות
אני צריכה לכתוב עכשיו פרק 2 מבטיחה שלא יקח זמן ! :)

אוקי אז אני רוצה לספר על מה שעברתי שזה מקרה מטורף ולא קורה לכל אחד..
קוראים לי ארין ונולדתי באמריקה, אני בת 16 וחצי ושני ההורים שלי מתו כשהייתי קטנה אז אני בקושי מכירה אותם.. אני חייה בפנימיה ואני לא מתחברת עם אף אחד שם.. נראלי שנולדתי לחיות 4אבר אלון :/. למרות כל זה אני מעריצה בן אדם אחד.. בן אדם אחד ששינה את חיי ובזכותו הפסקתי לחתוך ג׳סטין ביבר…
תמיד כולם מסתכלים עליי מוזר.. אני נראית כמו מוטציה, ישלי שיער חום בהיר, פוני עד לגבות, עיניים כחולות, עור ממש לבן ונמשים..
פרק1: ישבתי על המיטה והקשבתי לשיר Turn to you שבזכותו אני עוד חייה..
ואז אמרו ברמקול שיש ארוחת ערב.. לא היה לי כח ללכת לאכול, הרי גם ככה זה יהיה סיוט..
אבל הייתי ממש רעבה הרעבתי את עצמי יותר מדי כבר.
-כניסה לחדר אוכל- התישבתי כמו תמיד בשולחן האחרון שבו אף אחד לא יראה אותי והתחלתי לאכול.. ואז הודיעו לנו שמישהו עשיר יבוא לפה מחר ויקח לעצמו מישהי שתהיה עוזרת שלו בבית..
חשבתי לעצמי הלוואי ואני יצא מפה אני פשוט לא סובלת את המקום הזה כמו בית כלא.. רק יותר גרוע.
גמרתי לאכול וחזרתי לחדר, נעלתי את הדלת והלכתי להתקלח. צחצחתי שניים והלכתי לישון.
08:09 קמתי והבנתי שקמתי מאוחר כי הייתי צריכה לקום מוקדם התחלתי להתארגן מהר בתקווה שלא יהרגו אותי. הגעתי לחדר אוכל וכולם כבר סיימו לאכול ממזמן, רצתי מהר לחדר אורחים וקלטתי שכולם עומדים ומחכים לבחור העשיר שצריך להגיע. נכנסתי בין כולם ולמזלי אף אחד לא שם לב.
ואז.. אני ראיתי לימוזינה ארוכה מאוד! ופתאום אני קולטת ש….


תגובות (5)

זה נשמע מעניין במיוחד עם זה על ג'סטין ביבר!!
מחכה להמשךךךךך

27/06/2013 13:44

אה ואני לא בליברית אבל אני בכל זאת אוהבת לקרוא סיפורים על ג'סטין ביבר!
וגם אני ישמח אם תיקראי את הסיפור שלי ותגיבי!
אוהבתתתתתתתת

27/06/2013 13:49

גם רני איתו דבר :)

27/06/2013 18:31

תמשיכי

27/06/2013 23:34

המשכתי ותודה כל הקריאה :)

28/06/2013 10:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך