וואן דיירקשן-פרק 10

07/09/2011 1219 צפיות תגובה אחת

הארי צלל וכשהוא הוציא את הראש מהמים, זה הדבר הכי אבל הכי מצחיק שתראו בחיים שלכם 'חח איזה מפלץ ימי אתה הארי!!' לואי צחק עליו, הבנות שחושבות שיש לו שיער יפה, מעניין מה הן יחשבו על השיער שלו אחריי שיראו אותו ככה. 'זאת הסיבה שאני רוצה להסתפר!' אמר לנו הארי, 'מהמהמהמהמהמה ? אתה רוצה להסתפרר ?!' קייטי נלחצה, היא אוהבת את השיער שלו, 'כן, ושום דבר לא ישנה את דעתי' ענה לה הארי, 'הא O: ' קייטי הייתה קצת מופתעת.
הכרחתי את זאיין ללכת לכל מיני מגלשות מים למיניהן, והוא כמעט הרג אותי מלחץ..
'תקשיבי! את סתומה!!!!!!!' הוא נלחץ לי, 'שושושו, זה לא יפה להגיד ככה לאנשים, זאיין אתה תינוק גדול אתה צריך לשלוט בעצמך. אה ולא לבכות..' עיצבנתי אותו חעחע, 'סתמיי אני לא בוכה! אה ובכללי: סתמי!!!!!!!!!!' זאיין לא התעצבן במיוחד אבל היה לו רצון לצרוח עליי..טוב בקיצור הוא נאלץ ללכת איתי לכמה מגלשות, ואז הוא רצה שוב לרצוח אותי אבל הוא נרגע אחריי שהוא ראה את הארי צורח כמו ילדה קטנה ובורח מדבור, 'ואי, פאדיחות להכיר אותו' הוא אמר לי, 'כן, פאדיחות זה גם להכיר מישהו שצורח ממים!' צחקקתי עליו, 'את צריכה לסתום לפעמים O___O ' זאיין אמר, 'כן, אבל הקטע שלא באלי..' אמרתי לו והלכנו לצחוק עם כולם על הארי. הארי החליט ללכת לאכול כדי שנסתום, ואז הם נזכרו שהם רעבים והלכו לאכול, אני וקייטי אכלנו משולש פיצה ובהינו בהם אוכלים כמו חיות, 'וואו, לבנים יש משהוא עם אוכל.. O___O ' אמרתי לקייטי, 'זה שאתן אנורקסיות לא אומר שאנחנו צריכים להיות כאלה!' נייל צחק עליינו, 'אנחנו לא אנורקסיות, אנחנו פשוט לא שמנות כמוכם..' אמרתי לו, ואז הוא החליט שאנחנו משעממות ועדיף לאכול, יופי >< אחרי זה הלכנו לבריכה והארי ולואי הציקו לי והם הרימו אותי וזרקו אותי חזק למיים, חכמים ._. 'יואואואוווווו תעזבו אותי' ברחתי מהם כשהם ניסו להציק לי וקייטי הציקה לליאם ונייל שכמעט התחרפנו ממנה 'קייטי דיי למשוך לנו בשיער המסכן והרטוב שלנו' ליאם צעק עלייה קצת והיא משכה לו בשיער פעם אחרונה והפסיקה. זאיין פיהק ואמר שהוא רוצה חזרה לישון, 'נו מה אתה כאפה? מה אתה רוצה לישון עכשיו לך תהנה או משו' קייטי אמרה לו, 'אני לא כאפה, אני עייף T_T ' זאיין אמר לנו והוא נראה כמו בנאדם מוכה, 'חיחי, משתגיד..' אני וקייטי צחקנו עליו. אבל אז שיעמם ונהיה מממש חם אז הלכנו הביתה וזה..לפחות קייטי שכחה מהאקס שלה.
עבר היום עליי בדרך דיי רגילה, הייתי בבית רוב היום.
~צייייייייייייייייף~ צרח התוכי של אחותי, 'ג'ייד !!!!!!!! תשתיקי את התוכי שלך!' צרחתי עלייה מהחדר שלי, אופ למה אני צריכה לקום בגלל ציפור טיפשה, השעה רק 9 בבוקר! 'לא רוצה, תחזרי לישוןן !!!!!!!! ביי.' אחותי צרחה לי חזרה, מאיפה היא קיבלה את כל החוצפה הזאת ?! היא אחותי..הא..עכשיו הבנתי..
יצאתי מהחדר שלי, 'ריקי, סתוווווום!' צרחתי על התוכי שלה, ~צייייייייייייף צייייייף ציייייייייייייייייייייף~ צרח עליי בחזרה התוכי שלה, יופי, עכשיו גם התוכי שלה חוצפן..באלי חתול וזהו..
טוב הפסקתי לצרוח על התוכי שלה כי הבנתי שאני סתם מעצבנת אותו, יופי, עכשיו אני מפחדת לעצבן תוכי O____O טוב נראלי אני יתקשר לזאיין לבקר את החתלתולים שלו..
~ביפביפביפ~ נו למה הוא לא עונה ?! טוב אני יתקשר לליאם אולי הוא איתו.
~ביפביפביפ~ גם ליאם לא עונה, טוב התקשרתי גם להארי לואי ונייל, וגם הם לא ענו..אם הייתי יודעת איפה הם הייתי באה ומביאה להם מכות :S טוב נראלי שגם היום אני לא יעשה כלום, לא נורא יש פייס וטוויטר. אז הם לא ענו לי כל היום וכל היום התעדכתי בריכילויות בפייס ובטוויטר.


תגובות (1)

כולכך לייק!!! תמשיכי : )

07/09/2011 22:19
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך