וואן דיירקשן-פרק 11

08/09/2011 966 צפיות תגובה אחת

~צייייייייייייייף~ התוכי של קייטי צרח עליי והעיר אותי, עברו יומיים מהבריכה.. והבנים עדיין לא ענו לי ולקייטי, אני מתחילה לפחד, בטח הם נסעו לאנשהו והחליטו לשכוח אותנו :<
~איי לאב יו לייק א לאב סונג בייבי~ 'הלו?', 'תקשיבי אנחנו נוסעים עוד שבוע לשבדיה' זה היה ליאם, 'מההה :< ואי באמת שחכתם אותנו..' כיאילו WTF! 'לא יסתומה, אנחנו רוצים שתבואו איתנו', 'האאא [: טובוש אני יספר לקייטי, כמה זמן נהיה שם?', 'האמ, שבוע ? נו אני לא יודע לא אמרו לנו ממש..' , 'טוב שיהיה [= הלכתי לספר לקייטי [: בייי', 'אה ביי' חח הוא קצת הופתע כנראה מזה של חפרתי לו, 'קיייייטייי !' צרחתי לה בפלא', 'מה את צורחת ימשוגעת, מה את רוצה?' , 'תקשיבי המפגרים בסוף לא שחכו אותנו, הם נוסעים לשבדיה עוד שבוע והזמינו אותנו איתם!!!', 'מהמהמה?
ישששששש!!!! ביי' היא צרחה וניתקה ._. טוב זה היה קצר..
'אמאאאא' צרחתי לאמא שלי, 'שתקי היא ישנה' ג'ייד צרחה עליי, 'היא לא ישנה יסתומה היא בסלון את לא שומעת את הטלויזיה?!' אויש איזה אחות סתומה יש לי, 'אמאאאאאא' צרחתי עוד פעם לאמא שלי, 'מהההההה?' אמא צרחה אליי בחזרה, 'תקשיבי הבנים נוסעים לשבדיה ואני וקייטי נוסעות איתם!',
'מה הם יעשו בשבדיה?' אמא התחילה עם התחקירים, 'נראלי יקליטו שיר', 'אהה, ומה אם צריכים אותכן שם?', 'כי אי אפשר בלעדיינו, נו אמאא!' היא התחילה לעצבן, 'תקשיבי, את לא נוסעת!' O_O וטפאק,
'למהההההה ?????' ,'כי את צריכה תכניות לעתיד, ללכת לאוניברסיטה או משהו במקום לטייל איתם ולא לעשות כלום, הרי בסוף הם ינטשו אותך ואת קייטי, יש להם קריירה' מאיפה היא הביאה אתזה ._.
'אמא נו אבל ישלי תוכנית לעתיד..' , 'באמת ?' אמא שאלה אותי בקול חושד, 'כןן, אני וקייטי נטוס עם הבנים לאמריקה לאיזה טקס שהם ישתתפו בו כי הם זמרים טובים, הם יגררו אותנו איתם, ונפגוש את טיילור לאוטנר, והוא יתאהב בי, ונתחתן, ואני לא יצטרך לעבוד' , 'חה, נראלך, טוב את לא נוסעת וזהו!',
'אמא נווו אני ימצא אוניברסיטה אחריי הטיולים שלנו, גם ככה נהיה שם רק שבוע בערך ואנ..' 'הא, תהיו שם רק שבוע ?! חחחחחחח טוב סעי לאן שאת רוצה, אבל את חוזרת לפה את מוצאת גם עבודה ואוניברסיטה', 'טובטוב' אופ נו מה היא תוקעת לי אוניברסיטה עכשיוווווו, יואו אני צריכה לבכות לקייטי'.
~בוםבום~ דפקתי על הדלת של הבית של קייטי, 'מה?' קייטי פתחה לי, 'תקשיביייי אמא מכריחה אותי אחרי הטיול לשבדיה למצוא עבודה ואוניברסיטה', 'מממהה? אמא שלי הסכימה לי ישר אחרי שסיפרתי לה על התוכנית שלי' קייטי אמרה , 'מה אמרת לה?' , 'אני ואת ניסע לאמריקה והבנים יסחבו אותנו לטקס שהזמינו אותם כי הם זמרים כאלה מעולים, ונפגוש את רוברט פטינסון, והוא יתאהב בי, ונתחתן ואני לא יצטרך לעבוד' , 'האהעהאה אנשי זאב יותר טובים, אה וזה לא הוגןןןןן דיי אמרתי אותו דבר לאמא שלי והיא לא הסכימה לי :( יאו זה לא פיייר, טוב אני ידחה אתזה והרבההה' , 'חחח מה שבאלך!'.
חזרתי הביתה, 'איימי! קחי את ג'ייד לקניון, היא צריכה חולצות בצפר' , 'נו אמא אינלי כוחח' יואו איך שאני באה אמא שלי מכריחה אותי לעשות משהו מעצבן, 'את רוצה לשבדיה? יופי אז קחי אותה כי אני יכולה לשנות את דעתי..' וואו היא יודעת איך לעצבן אותי! 'טוב אמא! ג'ייד, בווווווווווווואי!' אויש מתחיל להם הבצפר עוד מעט, חעחע, מסכניםם! 'טוב אני באהה!' אמרה ג'ייד, ואי אנלא מאמינה שהיא עולה לכיתה ז' , ועכשיו היא מתחילה להתאפר לי כיאילו את מי היא תראה בקניון.. 'אמאא, תביאי כסף!' צרחתי לאמא שלי והיא הביאה לי 50 פאונד 'האמ אמא אני לא צריכה כלכך הרבה' , 'האמת שאת כן, את נוסעת גם לסופר' יופי, והיא ממשיכה לעצבן! 'מהה? מה לקנות? >< ' , 'תקני לחם, חלב, מים, קולה וחטיפים או מה שבאלך' 'הא, טוב ביי' אמרתי לה וגררתי את קייטי למכונית לפני שהיא תספיק להפיל עליי עוד משהו.


תגובות (1)

מהמםםםםםםםםםםם ואת דיירקשנית????????

29/04/2012 18:35
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך