תהנו ותגיבוו כרגיל ^^

וואן דיירקשן-פרק 4

28/08/2011 1454 צפיות 4 תגובות
תהנו ותגיבוו כרגיל ^^

אני מתעוררת ב-7 בבוקר, אני הולכת לחדר של הארי לבדוק אם הוא חזר לחדר שלו, מסתבר שלא, אז הלכתי לחדר של קייטי להעיר אותם, ואני רואה אותם ישנים עדיין, איזה חמודים 'תתעוררו!' 'הא?' הארי כולו מטושטש וקייטי לפחות מחייכת כמו סתומה 'טוב לפחות הרגעת אותה וטוס לסלון אני צריכה דקה את קייטי', הארי הלך -עדיין מטושטש- 'קייטי הכל בסדר?' שאלתי אותה, 'כן אני מרגישה יותר טוב' 'כן ראינו אותך עם הארי בלילה, חחח חמודים' 'שתקי.' 'טוב נו :< '. 'איימי, מתחיל בובספוג, רוצה לראות?' הארי קרא לי, 'טווב! בואי קייטי (: '.
'בהההההההההההההההה' לואי מאחורי, 'לואי ידביל הפחדת אותי!!!!' צרחתי עליו, 'אולי תסתמוו?' נייל צורח עליינו מהחדר שלו, כנראה שהערנו אותו עם הצרחות 'טוב קומווווו בואו נלך לטייל!', לואי והארי לא רצו אבל השתקתי אותם, וליאם קם והעיר את זאיין ואני הלכתי להוציא את נייל מהחדר שלו. התארגנו, וזאיין כולו שעה בשירותים מול המראה תקוע ואף אחד לא מצליח להוציא אותו משם הארי: 'זאיין בוא כבר!!!!!!' זאיין: 'לא נו תן להסתדר!' הארי: 'אתה חתיך ככה, בוא כבר!!!!!! נו כמה אפשר לחכות?'
וזאיין שם כבר שנה, 'ליאם תעזור לי לגרור משם את זאיין?' ליאם: 'עזבי לא ילך לי איתך, לואי בוא' ,הם סוג של גררו את זאיין משם, והוא קצת צרח עלייהם אבל לא נורא. יצאנו לטייל באיזה פארק ב-9 בבוקר.
ואז אנחנו רואים כזה סנאים חמודים קייטי: 'יואו אייזה חמודים!!' לואי עושה חיקוי של סנאי, 'גם אני חמוד?'
הוא שואל אותה, והיא כולה O.O , לואי: 'לא משנה..'. וואו, חם פה רצח, באלי גלידה 'מי קונה לי גלידה?'
כולם מצביעים על ליאם 'טוב נו, אני יקנה לך גלידה' הוא אמר לי, הלכנו למקדונלדס. והיו שם כמה בנות שראו את הארי וליאם ולואי וזאיין ונייל והתחילו להשתגע, אני וקייטי ברחנו מהם כדי שלא יהרגו אותנו המעריצות שלהם, וואו זה קטע מעצבן! 'יואו תראי אותם הם מחייכים והכל ולפני שנייה הם כמעט רצחו אותי שביקשתי גלידה חחח' אמרתי לקייטי כשישבנו בצד והסתכלנו עלייהם 'כן והארי עם הגומות שלו חח, וסתכלי את זאיין הוא ממש נראה מאושר, וקלטי אייך הוא בוהה בזאתי עם השיער החום והלק הורוד' 'כן, בידיוק מה שהוא אוהב :< ' 'מה קרה?' 'תיראי אייך הוא בוהה בה!! נו מה עובר עליו?!' 'חח אני לא יודעת.'
ואז הבנים סיימו עם המעריצות וחזרו אליינו, והארי צוחק על זאיין 'חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יואו איך בהית בבחורה הזאת מההופעה! כמו אידיוט!' זאיין: 'סתום אני לא בהיתי בה!' קייטי: 'אממ האמת שכן בהית בה, אפילו אנחנו שמנו לב' אני: 'הא, אז זאת הבחורה מההופעה' לואי: 'כן זאיין מאוהב בה' והתחיל לצחוק וגם השאר התחילו לצחוק, זאין התסכל על לואי כיאילו בא לו לחנוק אותו, קייטי: חח הוופה זאיין הקטן שלנו מאוהב!' 'שתקי אני יותר גדול ממך, ויותר חזק ממך' זאין התעצבן, קייטי: 'ומה זה אומר?' זאיין: 'זה אומר שאת צריכה לשתוק' קייטי קלטה שהיא צריכה לסתום עכשיו, 'יואוו זאיין תרגע מה יש לך? פשוט דבר איתנו, הרי במילא אנשים ימציאו משהו אז תגיד לפחות לנו את האמת' אמרתי לו 'אין לי מה להגיד, זהו' זאיין ענה לי, 'כן, אמרתי הכל' צחק לואי ונייל וליאם התחילו לצחוק וזאיין הלך הצידה והארי הלך אליו 'מה קורה אחי?' שאל אותו הארי, 'מה נראה לך שהולך?' 'אתה מאוהב?' 'לא אבל אתה תחטוף מכות' 'טוב זאיין הבנתי, תירגע אחי' 'טוב, בוא לאכול' הלכנו סוףסוף למקדונלדס, וכבר נהייתי ממש רעבה, 'ליאםם אני רוצה ארוחה!' אמרתי לליאם 'יואו אני לא צריך שתשמיני לפעם ההבאה שאני יצטרך לסחוב אותך מהמיטה של זאיין' 'עזוב זה לא יקרה יותר' 'שיהיה, טוב תזמיני' אז הלכנו להמשכנו לטייל.
זאיין נראה קצת מתוסכל אבל הוא נרגע, 'קייטי, אני אומרת לך, טעינו בגדול שלבשנו ג'ינס!' קייטי: 'כן אני יודעת ממש חם פה, באלי לאוטובוס למזגן!' 'בכיתן לנו כל היום!!' אמר נייל, 'הן צודקות, בואו נחזור, גם ככה משעמם פה' אמר זאיין, נייל: 'לא נכון, תראה כמה שלואי והארי נהנים במתקנים של הילדים' ואז אנחנו קולטים את הארי ולואי עושים שטויות במתקנים בפארק. 'הייי ילדים מוכים, בואו חוזרים!' קראתי להם, ואחרי 5 דקות הם באו והלכנו ואז אנחי כזה שומעת את נייל מזמזם נקסט טו יו של ג'סטין ביבר, 'אתם יודעים, מתישהו גם אני יפרוץ כזמרת!' אמרתי להם הם התחילו לצחוק כמו מפגרים, הארי: 'את ? זמרת ? חחחחחחחחחחחחחח ממש, את לא יודעת לשיר בכלל!' 'טוב צודק :< אבל אני יכולה להיות קולות רקע, בעצם בשביל זה יש את זאיין' זאיין: 'אה אני בכלל אקו אנושי, אז ששש'.
חזרנו לאוטובוס.


תגובות (4)

כולכך ניייס! אהבתי את זה! : ) את כותבת מדהימה והקדשה כמו שרצית:
תודה שכתבת בשבילי אחרי הפרק הראשון שלי של לין : ) וא הפרק השני… לא זוכרת בדיוק חחחחח

28/08/2011 19:21

חח תודה (:

28/08/2011 19:26

היי EmmaLove
סיפור כל כך מעניין ממש יפה !!! אנא תמשיכי!!!!!
פ ל י ז
בקי

29/08/2011 07:55

חחחחחח אקו אנושי…
מתה על הסיפור הזה!!

21/09/2012 04:48
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך