וואן דיירקשן-פרק 6

30/08/2011 1065 צפיות אין תגובות

הגענו לאוטובוס, הבנים היו בסלון ראו סרט בטלויזיה, הארי: 'היייי' אני וקייטי: 'היי', ליאם ישב לבד אז קייטי התיישבה ליידו בגלל החובה שלה, היא: 'היי, התגעגעתיי' הוא: 'אה היי (: ' ואז היא בהתה בו כמו מאוהבת, ואני מסתכלת עלייהם מהצד וצוחקת, והיא מחבקת את ליאם והוא זורם אבל רואים שהוא מבולבל ממה שהולך שם, נייל נלחץ קצת ממנה כי היא נראתה קצת סתומה: 'תגידי מה עובר עלייה?', 'אממ כלום, תרגע היא בסדר!' עניתי לו. אז היא התחילה ממש לחרפן את ליאם וכל השאר כזה נבהלו ממנה, ואז התחלנו לצחוק עלייהם והרגענו אותם, ואז הכרחתי אותם לשיר את הקאבר שלהם ל'אונלי גירל' כי אני מתה על הקאבר הזה חח, ושמתי להם מוזיקה מהלפטופ של קייטי, אז קיבלנו הופעה פרטית מוואן דיירקשן.
'אתם שרים יפה..' אמרתי להם, הארי: 'כן אמרו לנו פעם אחת או שתיים' אני: 'חחח דביל (:' הארי: 'גם את זה אמרו לי פעם אחת או שתיים' אני וקייטי התחלנו לצחוק עליו והוא התחיל לעשות לנו פרצופים ולהצחיק אותנו, 'יופי הארי אתה ממש בוגר!' אמרתי לו, 'וליאם אתה רציני מידי' קייטי אמרה לליאם, וליאם אמר לה בצחוק 'ואת בכיינית שבוכה על האקס שלה' ואז היא הפסיקה לצחוק, והתחילו לעלות לה דמעות, והיא רצה לחדר שלה, צרחתי על ליאם 'מה אמרתי לך יאידיוטט!!!! ל-א להזכיר אותו!!!'. זאיין התחיל ללכת לכיוון החדר שלה, אני: 'זאיין עזוב אותה היא רוצה להיות לבד קצת' כולנו השתתקנו וזאיין לא הלך אלייה בסוף. בסוף נייל אמר 'בואו נראה המסור 2 ? שקייטי לא נתנה לנו לראות..' הסכמתי, כי בעצם ידעתי שקייטי תרצה להיות קצת לבד, אז התחלנו לראות, ובגלל שהיה מגעיל ומפחיד ישבתי ודיברתי עם הארי בשקט: 'שמעי היא בוכה' הוא אמר, 'טוב מה חשבת שהיא תעשה?! האידיוט ההוא שבר לה את הלב!!' עניתי לו, הארי: 'נו אני לא יכול לשבת פה כשהיא בוכה ככה!', אני: 'כן הארי, אבל לפחות עד הבוקר היא בטוח תרגע ויהיה יותר טוב, ותאמין לי, גם לי נשבר הלב לשמוע אותה בוכה' ואז שתקנו. פתאום שמענו נפילה של משהו על הריצפה בשירותים, ואז אנחנו רצים לשם וקולטים שמה שנפל זה היה סכין שקייטי הפילה בטעות. אני: 'קייטי?!! מה את עושה???' אמרתי ובנתיים ליאם לקח את הסכין, קייטי: 'אה אני לא עושה כלום, רציתי תספורת, זהו', ליאם: 'כן בטח, קייטי, תרגעי, הכל טוב' הוא אמר וחייך אלייה,
היא הייתה לחוצה עדיין, עם דמעות על הלחיים, באתי אלייה וחיבקתי אותה, היא נרגעה קצת.
אחרי זה אני וקייטי הלכנו לחדר שלי והכרחתי אותה לישון ליידי כדי שהיא תרגע ולא תחשוב לעשות עוד בעיות. כולם הלכו לישון, היה כבר ממש מאוחר-זה היה הלילה הכי ארוך בחיים שלי!
התעוררתי וקייטי לא הייתה ליידי, הדלת של השירותים הייתה נעולה, ישר הערתי את כולם, ודפקתי בדלת של השירותים ופתאום שמעתי שמשהו נפל שם, כולנו קיבלנו התקף לב והתחלנו לצרוח על קייטי שתפתח, אז שמענו את הפלאש של האסלה וקייטי יצאה ואמרה : 'יואו מה גם לשירותים אסור לי ללכת?', לואי: 'יואו את לא נורמלית אל תעשי לנו את זה יותר!!!' 'טוב טובב' היא אמרה. היה בערך שבע בבוקר, התעוררתי כנראה מתוך לחץ, 'קייטי, את סתומה! לילה טוב!!!' אמרתי וחזרתי לישון. וכולם חזרו לישון, כולל קייטי.
האממ, מה השעה ? התעוררתי ב-11 .והבנתי שכולם ערים חוץ ממני ונזכרתי שהיום חוזרים הביתה.
אני רואה את כולם בסלון עם המזוודות, ארזתי את הדברים האחרונים ויצאתי אלייהם לסלון, 'בוקר טוב היפיפיה הנרדמת!!' הארי צחק עליי, פיהקתי ואמרתי 'הארי זה לא יפה לצחוק על אנשים שלא ישנו כל הלילה', ראיתי את זאיין מול המראה מסדר את השיער שלו, וזה פשוט דרש אז באתי ובילגנתי לו את השיער, זאיין: 'תגידי את מה חושבת שאת עושה? לקח לי שעה לסדר את השיער!!' אני: 'אתה בסדר ככה, אז דיי לעמוד מול המראה' הוא התעצבן וסידר קצת את השיער ואז נשבר לו מזה, לפחות הוא לא רצח אותי, למרות שראיתי בעיניים שלו שהוא דיי רצה, 'טוב נראלי אני ילך' אמרתי לפני שהוא ישנה את דעתו, הלכתי לחדר שלו, וגנבתי לו את האייפד וקראתי לקייטי בסתר. אני וקייטי היינו בטוויטר ובפייסבוק, ויצאתי להביא לנו חטיפים, הם עדיין היו בסלון, זאיין: 'נו השיער שלי נראה זוועה! איך אני אמור להתחיל עם בנות ככה??' אני: 'עזוב אתה חוסך מהן הרבה יותר זוועה בזה שאתה לא מתחיל איתן' הוא התעצבן קצת אז ברחתי למטבח לקחתי חטיפים וחזרתי לחדר לקייטי. אחרי קצת פחות משעה קייטי התחילה להציק לי: 'יואו ממש שקט!!' היא אמרה לי, 'ומה הבעיה בזה?', 'כי אף פעם הם לא שקטים! רק כשהם ישנים, וגם ככה לפעמים הם חופרים מתוך שינה' , היא צדקה, 'טוב בואי נצא לבדוק מה קורה' אמרתי לה, יצאנו, ואין אף אחדד בסלון, התחלנו לבדוק את החדרים שלהם, ופשוט אין הם נעלמו. 'קייטי! אני מפחדת! מה קרה? יואו איזה לחץ איפה הם יכולים להיות בכלל??? דיי נו זה לא הגיוני!', 'תרגעי בטח עוד מעט נמצא אותם רוקדים טנגו בשרותים' היא ניסתה להרגיע אותי, 'תקשיבי, את לא הגיונית, ולא עוזרתתתת!' קצת נלחצתי.
נכנסנו בסופו של דבר חזרה לחדר שלי, התיישבנו על המיטה כי קייטי אמרה שצריך להירגע ולחכות, התיישבנו עם האייפד, דיברנו עם חברות בפייסבוק. פתאום הארון נפתח וזאיין צורח 'בווווווו', קפצתי כמו לא נורמלית, הוא עשה לי התקף לב, 'יוואוווווווווווווו אתה לא נורמליי!!!!' צרחתי עליו, זאיין: 'זה נקמה על זה שאת כל הזמן גונבת לי את האייפד, עכשיו תחזירי לי אותו!' הוא לקח לי את האייפד מהיד, ואז באו גם כל השאר, מסתבר שהם היו כל האחד בארון שלו, 'זאיין אני הייתי באמצע שיחה עם חברה!' אמרתי לו אחרי שהוא לקח את האייפד, ואז הוא שם לב לזה והתחיל לכתוב לה: יואו תקשיבי זאיין מושלם וחתיך ומדהים וסקסי ואני מאוהבת בו. 'זאיייייייייייייייייייייין ! מה אתה חושב שאתה עושה בכלל ?!' צרחתי עליו, ולקחתי לו את האייפד וכתבתי לה שהוא כתב את זה ושהיא תרגע.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך