תגיבוו [=

וואן דיירקשן-פרק 7

31/08/2011 931 צפיות אין תגובות
תגיבוו [=

היו לנו עוד כמה שעות נסיעה עד שנגיע ללונדון. דיברתי עם קייטי על בגדים ותכשיטים וכל מיני כאלה.
'ואי אני ממש צריכה עגילים, יש לי משבר, נאבדו לי הרבה בנסיעה הזאת וכמעט לא קניתי!' אמרתי לקייטי, היא ענתה לי 'כן ואני צריכה אייליינר וכובעים וצמידים!!', 'יואו כן אני חייבת כובעים! נמאס כבר לגנוב להארי את הכובע החמוד שלו' אמרתי, ואז בא לואי והתחיל לחכות אותנו בקול צפצפה 'יואו אני חייבת כובעים!!!' ונייל התחיל לצחוק, למרות שזה היה מפגר רצח. ואז זאיין בא מהחדר שלו, והתחלתי לדבר עליו עם קייטי 'ואי זאיין כבר חייב להחליף עגיל!', קייטי: 'כן מה הקטע שחור ולבן, כיאילו זהו, שימצא משהו אחר, חח תחשבי עליו עם עגיל כזה עגול, ורטייה כמו פיראט!' התחלנו לצחוק כמו סתומות, וזאיין התחיל: 'קייטי ? תחליפי כבר את הג'ינס נמאס ממנו, איימי ? תחליפי עגילים העגילים האלה של ה-peace הכחולים נמאסו עליי!' 'הכל נמאס עלייך הא?' אמרה לו קייטי והתחלנו לצחוק עליו, אמרתי: 'כן ומה הקטע עם השיער שלך, אתה מזכיר את התוכי של אחותי!' הוא התעצבן קצת, ואז הוא בא ובילגן לי לגמרי את השיער ואמר: 'ועכשיו את נראת כמו מכשפה' והתחיל לצחוק עם כל השאר חוץ מקייטי שסידרה לי את השיער, 'אתה רשע!! אופ עד שהסתרקתי..' אמרתי לו בעצב, 'מה את עצובה? את חפרת לי שזה כולה שיער, בואי אני יסרק לך אותו..' הוא אמר בחמידות, 'עזוב עזוב לא צריך!', הוא: 'ישש תודה!!' אני: 'תודה באמת! O__O' אני וזאיין התחלנו לצחוק והשאר מסתכלים עליינו כמו על מפגרים. ואז ראיתי את הארי ולואי מתחילים לצחוק וללכת מכות כמו הילדים הקטנים האלה והם לא שמו לב לאן הם הלכו אז הארי דרך בטעות על הרגל של ליאם 'אייייייייייה!!!' הוא צרח אז הם הפסיקו לריב והתחילו להציק לנייל בזמן שהוא אוכל סנדוויץ'. זה קצת עיצבן אותו, כי הוא היה רעב [כרגיל]. ואז הם פרשו מההצקות, 'זאיין אפשר את האייפד?' ביקשתי כי נשבר לי לריב איתו, הוא הסכים לי, נכנסתי לפייסבוק, והתחלתי לראות תמונות של חברה שלי, והארי הציץ וראה תמונה אחת 'וואו מי זאתת?' הוא שאל, 'מה וואו ? זאת חברה שלי, עכשיו היא לא בקטע של מכוערים כמוך!' אמרתי לו, אויש לא הייתי צריכה להיכנס לפייסבוק! 'נו מי זאת? אם את באמת חברה את לא חושבת שהיית רוצה לעזור לה להגשים חלום?' הוא אמר לי וחייך את החיוך המעצבן שלו, 'איזה חלום בידיוק?!' שאלתי והארי חייך חיוך שובב מאוד, 'היא לא אוהבת זמרים, זהו' הוא הפסיק לחייך ולואי שאל אותו איך היא נראת, הארי התחיל לתאר אותה, לואי כולו נדלק: 'וואווו! נשמע טוווווווווב!' הארי חייך אליו חיוך שובב, 'יואו אני לא רוצה לראות את החיוכים השובבים שלך הארי זה לא יגמר טוב!' אמרתי לו, 'תלוי למי' הוא ענה לי וחייך חיוך שובב, הבאתי מכה להארי והוא הפסיק לחייך, ואז כמובן הם התחילו לדבר על בנות, אז אני וקייטי ברחנו משם מהר, 'יואווווווו אי אפשר איתם!' אמרתי לקייטי, 'תכלס אנחנו לא יכולות לשמוע על דברים שובבים כאלה O_O אנחנו כמו אחיות שלהם' היא ענתה לי, אז התחלנו עוד פעם לדבר על בגדים ואחרי חצי שעה בערך חזרנו לבנים. הם ראו סרט, והארי נרדם והשאר סתם ראו את הסרט ואכלו, אז הבנתי שאני עייפה ונרדמתי ליד הארי. התעוררתי והבנים עדיין ראו את הסרט, הארי כולו מסכן ליידי כי השתלטתי לו על המקום והוא כמעט לא יכן לזוז כדי שאני לא יתעורר, 'תודה שהתעוררת באמת!' אמר לי הארי, 'בקשה' אמרתי לו וחייכתי חיוך חמוד. אבל כולם הסתכלו עליי קצת מוזר. נזכרתי שהיה לי חלום אבל אני זוכרת רק חלק אחד ממנו, שהתנשקתי עם מישהו, ואני לא זוכרת שום דבר יותר, אפילו מי זה היה בכלל, 'למה אתם מסתכלים עליי כלכך מוזר???' שאלתי אותם, ליאם אמר לי 'טוב את מלמלת דברים תוך כדיי שינה..' אני נלחצתי קצת 'מה מלמלתי?' הוא אמר לי: 'משהו על בוא נתנשק וחתיך דברים כאלה', 'ומילמלת הארי' אמר לי הארי, אני עם מבט של O_____O וכולם צחקו ואמרו שהארי ממציא. נרגעתי, פחות או יותר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך