אממ טוב ככה, זה סיפור מן הסתם לצעירים כמוניי, ואני מקווה שתאהבו את הסיפור ותגיבו (:

וואן דיירקשן

27/08/2011 2546 צפיות 3 תגובות
אממ טוב ככה, זה סיפור מן הסתם לצעירים כמוניי, ואני מקווה שתאהבו את הסיפור ותגיבו (:

הקדמה לפני הסיפור:
הדמות הראשית-איימי=בת 17.
החברה הכי טובה של איימי-קייטי=בת 17.
היא ידידה טובה של 5 בנים, שהם להקה שקוראים לה וואן דיירקשן, והם התחילו את דרכם באנגליה.
5 הבנים: הארי=בן 17, ליאם=בן 18, זאיין=בן 18, לואיס [אומרים לואי אז אני בעיקר יכתוב לואי-קבלו את זה בתור הכינוי שלו או משהו] בן 19, נייל=בן 18.
הם התגבשו כלהקה באקס פקטור-תוכנית כשרונות [שירה] באנגליה, שם הם התחילו כל אחד לבד ולא הכירו ואז אחד השופטים שם אותם בלהקה. אה והם אמיתיים, ומן הסתם הסיפור לא =\
הם להקה דיי חדשה, אבל יש להם כבר הרבה מעריצים בעולם.
אממ זהו, תהנווו (:
___________________________________________________________

היי, אני איימי, בת 17, הידידה של הלהקה וואן דיירקשן. אני וקייטי מכירות אותם מתחילתם כלהקה, היינו בעצם פעם ידידה רק של ליאם, למדנו באותי בצפר, ואז הוא הכיר לנו את כולם מהאקס פקטור. ואז נהיינו ידידים.
טוב נשבר לי לדבר על העבר, אז בואו נחזור להווה, הם להקה מצליחה [ואני ממש לא יודעת למה חח], ואנחנו נוסעים לסיבוב הופעות של האקס פקטור באירופה, ששם הם יופיעו עם עוד מתחרים מהאקס פקטור.
אני בעצם עכשיו איתם באוטובוס ההופעות, הם כולם ישנים שם [יש להם אוטובוס משלהם והוא ענקק עם חדרים ומיטות!!!] אז הם ישנים בחדרים שלהם ואני בחדר הפיצי שלי, מתה משיעמום ולא מצליחה להירדם. השעה בערך 2 בלילה O.O אז אני יושבת עם האייפד שלקחתי [אולי קצת בלי רשות חיחי] מזאיין, בפייסבוק, מדברת עם אמא, שלמזלי עוד לא פתחה טוויטר. כמו שאמא שלי כרגיל, היא שואלת אייך אני ומה קורה עם קייטי והבנים, וכמובן 'אתם עושים שטויות???' חח..שטויות זה צריך להיות השם השני של וואן דיירקשן, אבל אני יגיד כל דבר כדי שהיא תרגע. טוב פתאום ממש התעייפתי, אמרתי לאמא ביי והלכתי לישון. כשהתעוררתי, אני קולטת את קייטי ליידי, משתגעת בקטנה, שאלתי אותה 'מה קרה? ולמה את צריכה להעיר אותי ב-7 בבוקר ????', היא ענתה לי: 'תתעוררי !!!!!!!!! עוד שעה הבנים ילכו לעשות חזרות להופעה ואנחנו באות איתם, אה וכן, מה ללבוש ????' אויש נו מה יהיה איתה ?! אמרתי לה 'זה בגדים! פשוט תבחרי כמה וזהו, מה את רוצה ממני?' היא אמרה 'כלום??' יופי חכמה גדולה 'יופי, לילה טוב, תעירי אותי עוד חצי שעה שאני יתארגן'.
'תתעורררררררררררררררררררררררררי' קייטי צרחה לי לאוזן, אני קפצתי, אמאלה מה קרה??, ואז קלטתי שקייטי העירה אותי, צרחתי עלייה 'מה את מעירה אותי ככה יסתומה? מה השעה בכלל?' היא אומרת לי 'שבע וחצי, אמרת לי להעיר אותך עכשיו אז קומי ותעזרי לי לבחור מה ללבוש!' פתאום שמתי לב שהיא עדיין בפיג'מה, הייתי בשוק 'יואוו תגידי לי מה את לא יכולה לבחור לך בגדים לבד?' והיא כרגיל 'נוו בקשה תבחרי לייייי, אני לא יודעת אני מרגישה לא יפה ואני לא יודעת מה יתאים לי :< ' יואו איזה חמודה היא חחחח 'שתקי את יפה (: ' והיא נרגעה, חייכה אליי, והלכה לבחור בגדים לעצמה.
פתאום זאיין צורח 'איייייייייפה האייייייפד שלי ????????' אני כולי 'אופס', שכחתי להחזיר לו את האייפד שגנבתי לו. ואז לואי, נייל, ליאם והארי צורחים לו בחזרה שהם לא יודעים. פתאום הדלת שלי נפתחת, וזה כמובן זאיין, 'אייימי, איפה האייפד שלי??' 'זאיין, הוא על השידה, לקחתי אותו אתמול בלילה כשלא יכולתי לישון' הוא אמר: 'אהה, למה לא באת לחדר שלי? גם לא ישנתי היינו עושים מסיבת פיג'מות XD ' חחח מסיבת פיג'מות, כמה התגעגעתי לזה..'זאיין, הייתי אצלך בחדר, אתה ישנת כמו תינוק חחחחחח' 'טוב איימי..ביי תתארגני כבר. הלכתי לצחצח שיניים!' 'וואו, מעניין, ביוש זאיין'.
טוב לבשתי חולצה חמודה וג'ינס והלכתי ל'סלון' שלנו, קייטי הייתה שם, היא הייתה עם חולצה יפה וטייץ.
'יופי, אז מצאת לעצמך משהו ללבוש!' היא 'אה, כן סתם זרקתי על עצמי' 'חח כן גם בושם סתם זרקת על עצמך' 'טוב איימי, שקט, לא צריכים לשים לב לזה, רק אם ממש מתקרבים' 'כן קייטי, רק שמריחים מהקצה של החדר' 'טוב נו, את יודעת צריך להריח טוב' 'כן אני יודעת (: ' .
טוב והבנים באו לבושיםם בבגדים רגילים כאלה, זאיין עם האייפון שלו ביד, 'זאיין, אני לא חושבת שתצטרך את זה שם, אפשר ? ^_^ ' הוא כולו בקטע של-יואו לא באלי להביא לה 'טוב נו קחי >< ' 'יייישש, תודה זאיין (: ' . טוב זזנו לחזרות שלהם.


תגובות (3)

יפה אבל נראלי שכדאי שתשמיטי את הסמיילים כדי שזה יראה 100% סיפור P:
ואולי גם קצת רווחים וירידה לשורות כדי שיהיה קל יותר לקרוא, אבל מעל הכל, התחלה יפה ואני כבר הולכת לקרוא פרק 2 P:

29/08/2011 11:44

את/ה (?) ממשיכ/ה את זה..?
ואם כן אז איפה..?

03/09/2011 21:51

היי:)
אני אוהבת את הסיפור שלך מאוד,
אבל יש לי הערה,
תשימי גרשיים מאמי,
חחחחח ביוששששששששששששששש

03/08/2013 00:53
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך