וואן ד-13

10/09/2011 915 צפיות אין תגובות

אחרי שסיימתי את השיחה המעניינת |NOT| עם אמא שלי, הלכתי לחדר של לואי והארי ומצאתי אותם שם הולכים מכות כמו מפגרים 'איפה זה???' הארי צרח על לואי, 'אני לא יודעעעעעע' לואי צרח עליו בחזרה והם ממשיכים ללכת מכות, 'מה איבדת?' שאלתי את הארי, 'איבדתי את הפלא' שלי! לואי בטוח לקח אותוווו!' הוא אמר והמשיך ללכת מכות עם לואי, 'אתה מתכוון לפלא' הזה?' שאלתי והוצאתי את הפלא' שלו מהמיני בר, 'הא..הנה זה..' אמר הארי ונרגע, 'תודה איימי!' לואי אמר לי כשהם הפסיקו ללכת מכות, 'מצטער אחי' אמר לו הארי, ואז הם התחבקו, אוו, 'אז שאני יבין, אייך הפלא' שלך הגיע לשם? O___O ' שאלתי את הארי, 'לא יודע, זה שאלה קשה..' הוא ענה, טוב נראלי אני ישאיר את הסתומים להירגע..הלכתי לחדר של הבנים לקחת משהו וחזרתי לחדר שלי.
'איייייפה האייפד שליייי? איייייייייייייייייייייימי!!!!!!!' זאיין צרח ופתח את הדלת שלנו, 'אה כן השאלתי אותו, אני צריכה לדבר עם אמא בסקייפ, ולשחק פרוט נינג'ה! ואתה מפריע ליי' אמרתי לו, חיחי נראלי הגזמתי קצת, הוא לקח לי את האייפד 'טוב עכשיו לא רק ליאם רוצה להתנקם בך..' זאיין אמר והלך, 'טוב נראלי הלך עליי' אמרתי לקייטי, 'כן נראלי את צודקת..' וואו, היא הצליחה לעודד אותי ._.
'נייל ! תביא שוקולד!!!!!!!!!!!!!!!' אמרתי לנייל, 'נמממ לא, לכי תואכלי פירות זה יותר בריא' נייל לא רצה להתחלק, אז דיגדגתי אותו והוא נכנע, 'תקשיבי, את מעצבנת' הוא אמר לי כשגמרתי לו את השוקולד, 'וולקם טו דה קלאב' אמר לו ליאם והתחיל לזלול סוכריות עם נייל.
'קייטי בואי עכשיו לקניון..מחר נלך לאולפן הקלטה עם הבנים, וגם השעה רק 12 בבוקר!' אמרתי לקייטי, 'טוב בואי נתארגן ונלך' . התארגנו וזה, הזמנו מונית ונסענו לקניון.
קנינו תיקים ובגדים ונעליים [אנחנו מתות על שופינג חיחי] ואכלנו וחזרנו למלון. השעה: 7 בערב.
הבנים יצאו לאכול, 'מהמהמה ? הם יצאו, ב ל ע ד י י נ ו ? נו אבל ממתי יש להם חיים משלהם?!' קייטי התבאסה שהם יצאו בלי להגיד לנו אפילו, 'טובוש רילקס, לפחות הם ענו לנו..', 'כן אה' .
קיצור היה לנו ג'ט לט אז הלכנו לישון בלי לחכות לבנים אפילו.
~בוווו~ נייל צרח עליי ואני וקייטי התעוררנו, 'טוב עכשיו אני התנקמתי בך על השוקולד' אמר לי נייל, 'אופ מה נראלך אתה מעיר אותנו ב-10 בלילה ?!' אמרתי לו אחרי שהסתכלתי בשעון, אני מרגישה כלכך עייפה >< 'כן תכלס גם למה אתה מעיר אותי, תתנקם בה בשקט..' קייטי אמרה לו, 'תודה על התמיכה אחותי!', 'בקשה' אמרה קייטי בתמימות. העפתי לנייל כאפה ונרדמתי עוד פעם.
~אני אוהבת אותך, אני לא יודעת איך זה קרה, אבל אני אוהבת אותך. גם – ~
נקטע לי החלום, עוד פעם חלמתי על מי שזה לא יהיה :S השעה, 7 בבוקר.
~טוקטוקטוק~ מישהו דפק לנו על הדלת, 'ממממה?' קייטי צרחה מהאמבטיה, פתחתי את הדלת, לואי היה שם, 'אתן באות לאכול ארוחת בוקר?' הוא שאל אותי, 'האא כן רק תן לי כמה דקות להתארגן..', הוא הלך. טסתי לצחצח שיניים, להסתרק ולהתלבש.
אני וקייטי ירדנו לחדר אוכל וראינו את הבנים מעמיסים אוכל על הצלחות, חיחי שמנים XD
אני וקייטי הלכנו לקחת אוכל ואז התיישבנו עם הבנים, 'מתי אתם נוסעים היום לאולפן?' קייטי שאלה אותם, 'עוד שעה, למה?' נייל אמר, 'כי אנחנו באות איתכם, נכון שעכשיו אתם מאושרים? [: ' קייטי אמרה, 'האמת שלא, אתן לא באות איתנו, וגם המנהלים לא יואהבו אתזה' ליאם הרס לנו את השמחה, 'אבלאבלאבל :< ' נהיינו עצובות..
סיימנו לאכול ועלינו לחדרים, הבנים התארגנו לצאת לאולפן, 'נו איזה באסה' קייטי אמרה לי, 'זה לא חייב להיות באסה, בואי נתגנב לאולפן' אמרתי לה, 'אייך? בטח יהיו שם מיליון מעריצות, יגבירו את האבטחה!' , 'נו אבל אם נבוא עם הבנים יסכימו לנו להכינס, פשוט אח"כ נתחבא שהמנהלים שלהם לא יראו אותנו' .
התארגנו והוצאנו את התוכנית שלי לפועל [ XD ], נכנסנו עם הבנים לאולפן ואנחנו ברחנו להסתובב במשרדים והם הלכו לפגוש את המנהלים.
'בנות, מה אתן עושות פה?' המנהל שלהם שאל אותנו, אופס נכנסו לחדר שהם הלכו אליו, הלך עלייינו…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך