וואן ד-18

18/09/2011 1040 צפיות 2 תגובות

הרגשתי שמישהו מוריד לי את הנעליים, ווהווו נפטרתי מהנעליים הלוחצות, פתחתי את העיניים, אני לא מאמינה..האינסטינקט הראשון שלי היה לקום, לקחת את הנעליים ולנסות לברוח, אבל לא הלך לי =,=
'איימי תקשיבי..' , 'לא רוצה, ביייייייייייייי' ניסיתי לברוח עוד פעם והוא תפס לי חזק את היד, ניסית לצרוח, גם לא הלך =,= 'תקשיביי!!!!!!!! אני מצטער' , 'לא אכפת לי תעזוב אותי איך מצאת אותי פה בכלל' , 'ישלי קשרים, תקשיבי, אני באמת מצטער שהייתי מגעיל אלייך והכל' , 'דייי זה כבר נגמר ממזמן, זה שאני חושבת עלייך לפעמים לא יעזור לך, עכשיו עוף לי מהעיניים לפני שאני קוראת לידיד שלי לפוצץ אותך!' אמרתי לו בשיא הרצינות, ראיתי את קייטי עם לואי, מחפשים אותי, ואז הם ראו אותי, ואותו, שיואו באלי לבכות וזהו, למה . למה . למההה דן בא לפה לממממהה .
'איימי את בסדר?' קייטי שאלה אותי, 'טוס מפה!' לואי צרח על דן, 'לא, באלי הבייתה' עניתי לקייטי, והלכנו לתפוס מונית, T_T
חזרנו, החזקתי את הנעליים, לא היה לי כוח ללכת בעקבים יותר, באלי לבכות, מה הוא נדחף לי לחיים, כיאילו בתכלס ממש לא אכפת לי ממנו, אבל עדיין קשה לי כשהוא בא חמוד כזה אליי, אבל הוא זבל, ולא אכפת לי ממנו, להירגעע, אני צריכה להירגע..
'איימי מה קרה? למה ישלך פרצוף פיתה?' נייל שאל אותי כשחזרנו למלון, התכלתי עליו במבט של: שתוק, לא עכשיו. אני וקייטי חזרנו לחדר, וישב נשכבת במיטה בלי להחליף בגדים בלי כלום, לא היה לי כוח לכלום, כ ל ו ם.
'איימי קומי יש לנו פגישה בקשר לסרט וזה' קייטי ניסתה להעיר אותי בעדינות שאני לא ינשוך אותה בטעות מרוב עצבים, אני אומרת לכם, לא כדאי להעיר אותי בבוקר, 'אני לא זזה מפה, תפיצי, ביי' וניסיתי לחזור לישון, כה, עכשיו גמאני בדיכאון, לא באלי לחשוב על סרטים עכשיו באלי לישון וזהו .. ואולי גם לאכול -______- קייטי הלכה.
'תקשיבי את קמה עכשיו, כבר פיספסת את ארוחת הבוקר גם ככה אז קומי כבר מאוחר' ליאם ניסה להעיר אותי באיומים חח לא ילך לו, 'שתוק' , 'איימי קומי..יש לי שוקולד..' הארי בא, 'האעה ? שו שוקולד ?' התיישבתי על המיטה והייתי חצי רדומה כזאת 'איפה השוקולד??' שאלתי את הארי והוא הראה לי חפיסת שוקולד, 'מממממ תביא!' , 'לכי להתארגן ואז אני יביא לך את זה בתור ארוחת בוקר' , 'עזוב לא באלי לקום' , 'אייימי!' הוא צרח וקפץ לי על המיטה במטרה להעיף אותי ממנה, 'נו יא פיל, אני קמה טוב לך?' קמתי והעפתי את כולם מהחדר שלנו כדי שאני יוכל להתארגן.
התארגנתי . זה מה שלבשתי :
http://www.polyvore.com/style/set?id=37170105
כנוש [: גנבתי לזאין את הג'קט XD
___________________________________________________________
חח כן גמלי בא לשים פה בגדים, וזה הסט הראשון שלי מקווה שתואהבו חח
___________________________________________________________
'ווהו, איימי סופסוף יצאה!' הארי אמר כשיצאתי מהחדר ~בוום~ הבאתי לו מכה [:
קיצור נסענו לשם במוניות, ואז הסבירו לנו על הסרט וכל מיני חפירות וחוזים וזה, והסבירו לנו על מה שיהיה וכל מיני..
קיצור חזרנו למלון והחלטנו לצאת לטייל אח"כ. השעה ? 4 בצהריים [:
'מממ באלי אוכל *~* ' נהייתי רעבההה, 'טוב אז בואו לאכול?' הציע ליאם הגאון, 'באלי מסעדה XD ' אמרתי חיחי, 'מי שואל אותך ?!' -.- הארי המעצבןןן, 'טוב בואו למסעדהה' הארי הסכים אחריי הפאפי פייס שלי ^____^
אז הלכנו לאיזה מסעדה אחת, ובדרך ראינו פתאום מלא מעריצות שלהם O.O אויש אני ימותת הן כאלה משוגעות >.< והם עוד צריכים להיות נחמדים אליהם חחח, מסכניםם זה כזה עינוי..


תגובות (2)

זה יראה מוזר אם אני אגיב עכשיו כי עברו 10 חודשים בערך אבל … תמשיכי ?? ~,~

13/05/2012 05:54

קוראת חדשה…!
קראתי את כול הפרקים,
פשוט סיפור מושלם.!
את חייבת להמשיך לפחות בשבילי..פליזזזז…!

03/10/2012 15:46
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך