זאת עם המשקפיים P:
לא פרק ממש מעניין אבל זה סוג של פרק מעבר כזה... טוב אני מתחילה לאהוב את מה שקורה אבל הייתי רוצה שיותר אנשים יראו ויגיבו לי אז בבקשה תעזרו לי לפרסם את הסיפור [ועל הדרך גם למצאו לו שם:]

סיפור חדש~עדיין בלי שם~ פרק 3 אז תגיבו לי :)))

לא פרק ממש מעניין אבל זה סוג של פרק מעבר כזה... טוב אני מתחילה לאהוב את מה שקורה אבל הייתי רוצה שיותר אנשים יראו ויגיבו לי אז בבקשה תעזרו לי לפרסם את הסיפור [ועל הדרך גם למצאו לו שם:]

"אנחנו רוצים להודיע לכם מי הוא זה שיעבוד עם 'קוקוס פאן'," אמרה המזכירה והביטה בלוח הכתיבה שהיה בידה, ג'נה קצצה את ציפורניה והרגישה שהיא הולכת להתעלף מרוב מתח.
"והזוכה הוא… סטיב קנסון," היא הצליחה להעלות על פניה חיוך מעולץ כשבחור מיוזע נאמד כולו מלא באושר. "ברכותיי סטיב, אתה תעזור לק"פ עם הלחנים שלהם," המזכירה לחצה את ידו.
ג'נה השפילה את ראשה והרגישה מרוסקת, איך יכול להיות שנתנה לה הזדמנות גדולה כל כך והיא פשוט פישלה? איך יכול להיות שפיל הזמין אותה לאודישנים ולא קיבל אותה לעבודה?
"ג'נה רייט!" ג'נה התנערה ממחשבותיה הקודרות כששמע את שמה.
"כן?" שאלה ג'נה מבולבלת.
"את נבחרת לכתוב לק"פ את השירים שלהם, זה בסדר נכון?" שאלה המזכירה, קולה מריר מתמיד.
חיוכה של ג'נה התרחב והיא הייתה בטוחה שהיא חולמת, היא הולכת לכתוב לקוקוס פאן את השירים שלהם! הם הולכים לשיר את השירים שהיא תכתוב!
"מובן שזה בסדר!" קראה ג'נה בהתרגשות, היא כל כך רצתה להודות לפיל ומובן שגם לחברי קוקוס פאן שאהבו את הכתיבה שלה.
"עם כך בואי, פיל רוצה לשוחח איתך," אמרה המזכירה ונכנסה אל תוך החדר שבו התבצעו האודישנים.
ג'נה שמעה מאחוריה קריאות מיואשות רבות כל כך עד שהיא התחילה לרחם על אותם אנשים מסכנים שלא נבחרו, אך רגשות הרחמים נעלמו מליבה כשראתה את חיוכו הכובש של פיל מופנה ישר עליה.
"תודה רבה פעיל," אמרה ג'נה במהירות ומהרה ללחוץ את ידו.
"זה באמת מגיעה לך ג'נה, הכתיבה שלך מדהימה ואני בטוח שקוקס פאן ישמחו לעבוד איתך," הוא חייך. רק באותו הרגע ג'נה הבינה שהם כבר לא בחדר. "אבל לפני שנתחיל לעבוד יש משהו, או לייתר דיוק כמה דברים שאני מוכרח לדבר איתך עליהם," הוא הרצין.
"מובן," אמרה ג'נה וניסתה להסתיר את חיוכה. היא סופסוף עשתה את זה, היא נכנסה לתוך עולם הבידור!
"דבר ראשון, אין קשרים רומנטיים בעבודה, עם חברי הלהקה או בכלל, זה פשוט לא מקצועי,"
הוא הביט בעינייה והיא הנהנה.
עם יש משהו שאת צריכה את מגיע עלי ולא לאף אחד אחר," גם הפעם הוא הביט בעיניה. היא הנהנה שוב.
"והדבר החשוב ביותר, לפי מיטב הבנתי את ישנה בקדס. זו אכסניה ישנה ומאוד מוזנחת, יש לך איפה לגור?" הוא שאלה.
ג'נה היססה.
"למען האמת אין לי איפה לגור." אמרה לבסוף. "זה לא יפגע בסיכויי שלי לעבוד פה נכון?" שאלה בפניקה.
פיל צחק. "מובן שלא, את תוכלי לגור עם אנדרו, ג'ספר ופרד באחוזה של הסוכנות, גם סטיב המלחין החדש יגור שם ככה שאת לא צריכה להתבייש," פיל חייך חיוך ידידותי.
"לא נראה לי שאני יכולה לסרב," אמרה וחשבה על האפשרות שהיא תוכל באותו המטבח עם קוקוס פאן, תשב על אותם הספות שלהם ותנשום את אותו אוויר כמותם.
"מצוין, עם כך תחתמי כאן ונוכל לעבור בקדס לפני שניקח אותך לאחוזה," חייך פיל והושיט לה חוזה ועט.
ג'נה חתמה בלי היסוס וידע שכל החיים שלה הולכים להשתנות מהקצה אל הקצה בזכות החתימה הזו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך