ליאור123
אני ינסה להמשיך מחר!

One Direction ההתחלה פרק 10

ליאור123 21/07/2014 785 צפיות 5 תגובות
אני ינסה להמשיך מחר!

שיצאו מהחנות שחף ביקש להצטרף וזאיין אמר כן בשמחה וליאור כעסה ואמרה:" חכה מה שאני יעשה לך בבית" זאיין "פחד".
הם אלכו לאכול פיצה ושחף התיישב ליד ליאור ממש צמוד אליה והיא ניסתה להתרחק.
שסיימו לאכול שחף שאל:" ליאור אפשר לבוא לישון אצלכם כי יש לי שיפוצים בבית" ליאור אמרה "כן אבל תעשה מה שאני אומרת לך" שחף הנאן עם הראש כן.
שהגיעו הביתה שחף יש רץ למעלה לשכב במיטה של הארי וליאור נכנסה ואמרה " המיטה שלך למעטה" והרתה לו את הספה ובר נווה שירן ואורי צחקו והארי אמר לליאור כל הכבוד.
בבוקר הארי התעורר וירד למעטה וראה אץ שחף מכין ארוחת בוקר לכולם ולא ידע ששחף השאיר לליאור מכתב בחדר על הכרית השנייה במיטה שלה.
כולם התעוררו רק ליאור ישנה בר באה להעיר אותה לארוחת בוקר וראתה את המכתב שהעירה את ליאור אמרה לה לפתוח שליאור פתחה בר אמרה שתקריא בקל רם פתחה את הדף ובדף היה כתוב:"לליאור נערת חלומתי!
אני אוהב אותך ורוצה שתחזרי אלי כי אני מצטער מאוד מאוד מאוד
על זה שזרקתי אותך בגלל שטות שקרתה בעבר.
אני רוצה שאת והארי תיפרדו ונחזור להיות ביחד כמו פעם
שהיינו מאוהבים שרצינו לקבוע חתונה בגיל 15 ולגיל 20 :)
אני רוצה לחזור אלייך כי אני אוהב אותך!
באהבה שחף!!!"
ליאור ובר נדהמו לבר שאלה למה אתם נפרדתם?" ליאור ענתה "כי הוא שבר לי את הלב ראיתי אותו מתחבק עם נערה אחרת ביום השנה שלנו לאז רבנו להוא זרק אותי ואני המשכתי פשוט קדימה"
ליאור ירדה למטה בוכה נתנה לשחף כפאה ורצה מהבית והארי לא הבין מה קרה ורץ אחרייה
המשך יבוא…..


תגובות (5)

אשמח שתגיבו

21/07/2014 13:00

היי אני קוראת חדשה מאוד אהבתי את הסיפור מחכה להמשך.
אשמח אם תקראי את הסיפור שלי

21/07/2014 13:01

תמשיכייי

21/07/2014 13:12

ממש מושלם! תמשיכיייי :)

21/07/2014 16:49

אני רוצה להמשיך את הסיפור אבל אי אפשר להוסיף סיפורים סליחה אמשיך שהיה אפשר

28/07/2014 10:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך