ליאור123
הינה פרק ההמשך

One Direction ההתחלה פרק 11

ליאור123 05/08/2014 718 צפיות אין תגובות
הינה פרק ההמשך

שליאור עצרה התיישבה על הספסל ובכתה הארי ישב לידה ושאל:"מה קרה למה רצת ככה מהבית ונתת לשחף כאפה לא שאני מחבב אותו אבל מה קרה?".
ענתה ליאור:"שחף עשה את כל זה כדי להפריד בנינו ושנחזור להיות ביחד!"
הארי אמר לה שזה בסדר והם חזרו הביתה , שחזרו הארי נתן לשחף מכות .
זאיין וליאם באו והפרידו בניהם ושאלו מה קרה?
הארי:" ענה בכעס הוא רצה להפריד בני לבן ליאור!" ואז בר אמרה :"הוא כתב לליאור מכתב שהוא עושה את זה כדי שליאור והארי יפרדו והם יחזרו להיות ביחד" והרתה להם את המכתב שלקחה כרגע מליאור.
זאיין , ליאם ,לואי , הארי ונייל גירשו את שחף מהבית ואמרו:"אם תחזור נקרא למשטרה אנחנו מפורסמים אז הם יקחו אותך מפה" וכולם צחקו.
חמשת הבנים אלכו למגרש לשחק כדורגל , המעריצות רצו אחריהם והבנים בהתחלה זרמו כי זה היה עשר בנות טבל א הגיעו עוד מלא בנות והבנים רצו וסגרו את השער של המגרש ולא נתנו לאף בת להיכנס.
הבנות ראו סרט ועו מדיקור ואיפור ותסרוקות ואז נווה קיבלה הודעה מזאיין : אנחנו לא מצליחים לבוא הביתה אנחנו נעולים במגרש מלא בנות בחוץ".
אז ליאור אורי נווה בר ושירן יצאו להציל אותם הן התחפשו למאבטחים ואמרו לבנות לפנות את האזור ואז הבנות נכנסו למגרש הבנים חשבו שהן מאבטחות אמתיות ואז הן הורידו את הכובע וכולם צחקו והם חזרו הביתה וישר נכנסו למיטות ונרדמו.
המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך