וואן דירקשן יופיעו בעוד כ - 3-4 פרקים (-;

3 תגובות ממשיכה ..

קרייאה נעיימה וזה . ♥

One Direction – just close your ayes . פרק 1 + הקדמה(-;

28/01/2012 1097 צפיות אין תגובות
וואן דירקשן יופיעו בעוד כ - 3-4 פרקים (-;

3 תגובות ממשיכה ..

קרייאה נעיימה וזה . ♥

– הקדמה –

בסיפור יהיה מסופר על שרלוט מייספן , בת ה-17 שגרה בישראל, היא ילדה חכמה משכילה ויפה, ישלה שיער בצבע שטני, והעניים שלה הן ירוקות . היא לא רזה, אך גם לא שמנה .
ישלה חבר בשם רון, שגדול ממנה בשנה אחת .. וההורים שלה הם * מאוד * דאגניים לגבייה .
קריאה נעיימה ! ♥

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

אוווף ! , שיפסיק לגרור אותי אחריו לכל מקוום . חשבה שרלוט לעצמה, בשביל מה אני צריכה אותו בכלל, זה לא שהוא דואג לי כמו חבר אמיתי, הוא רוצה אותי רק בגלל שאני יכולה לספק לו כל הזמן סיגריות ..
" נו בואי מהר יותר, אני כבר רוצה לפגוש את דן !! אני מת עכשיו לסיגריה . " אמר רון, החבר שלי .
" שיטט !! תסתכל מה השעה, ההורים שלי יהרגוו אותיי !!, אמרתי להם שאני בכלל הולכת לחברה ללמוד למבחן ! אני לא יכולה כל הזמן רק לשקר להם כדי להתראות איתךך !! " אמרתי בזעם .
רון עשה פרצוף של -מה-אכפת-לי-תעזבי-אותי-כבר-לנפשי- . גיחכתי בבוז לעברו .

– 23:30 – נקודת המבט של ההורים שלי .

" אייפה היא ?! התקשרתי אליה לפחות כבר 5000 פעמים !! והיא לא עונההה !! היא אמרה שהיא הולכת בכלל לחברה ללמוד למבחן, ושהיא תחזור ב21:30 בערך !! " צעקה אמא לעבר אבא שלי . " תרגעי מליסה, היא בטוח לא שמה לב לשעה . היא כבר בטוח בדרך חזרה הביתה .. "
" אבל גוורג !, זאת לא הפעם הראשוונה, זה קורה ככה כל הזמן כשהיא הולכת לבקר אצל חברות וללמוד !! אנחנו צריכים לטפל בזה .. !! " אמר אמא שלי בכעס רב .. " אני יודע מליסה, אני יודע ..
" לא גורג !! אני ואתה צריכים לטפל בזה תכף ומייד, תתקשר לחברה שלה .. למי היא אמרה שהיא הולכת ? לדונה ? תתקשר אליה עכשייו !! " אמרה אמא שלי בהתלהבות רבה . " טוב טוב "

– " הלוו ? "
– " אהה שלום , מדבר גורג, אבא של שרלוט, היא לא עונה לצלצולים שלנו, והיא אמרה שהיא הולכת ללמוד למבחן אצלך בבית .. היא אצלך אולי ברגע זה ? "
– " היא אמרה מה ? לא הייא לא אצלי O_______O היא גם לא באה אליי בכלל !!
– " אוקי תודה רבה דונה .. "
– " אתם תצלצלו אליי כשתמצאו אותה נכון ?? "
– " כן כמובן , טוב להתראות .. "
– "להתרא.. "
– ניתוק –

" מליסה, התקשרתי הרגע לדונה, היא אמרה שהיא לא הייתה אצלה בכלל !!, מה עושים ? "
" אני כבר לא יודעת מה עושים אייתה בכלל ! היא כל הזמן מבריזה לנו, לפני שהיא הכירה את החבר החדש הזה שלה רון, היא הייתה חכמה, כל הזמן הייתה איתנו, ועכשיו כבר לא !! אני חודשת ברון הזה שלה .., אולי נצלצל להורים שלו ? "
" כן, אני חושב שזהו רעיון טוב .. אני אצלצל עכשיו .. "

– 00:34 – נקודת המבט של שרלוט .

" טוב רון, אני הלכתי !! " סיננתי לעבר רון בכעס, מי יודע מה ההורים שלי עושים עכשיו, אמרתי שאני אחזור בתשע בערך !! . " לא !! את לא הולכת לשום מקוום !! " הופתעתי מאוד מהתגובה שלו ואמרתי בשקט " למה אתה מתכוון ??? " מאוד נבהלתי מהתגובה שלו .. " חחחחחחחח איזה קל לעבוד עליך ,חחחחחחחחחחחחחחחחח לכי לכי לפני שאני מתחרט (: "
" אתה אדיוטט !! " אמרתי בכעס רב והלכתי משם .

– 00:50 – נקודת המבט של ההורים שלי .

" היאא עדיין לא חזרההה !! " אמרה אמא שלי , ואבא שלי ענה לה " התקשרתי אל ההורים של רון , לא עונים !! " " נו ברור, הם לא אחראיים בדיוק כמו הבן שלה.. "

* דפיקה בדלת *

אני הולכת לאכול אותה עכשיו . -.-
" שרלווטטט !! אנחנו כלככך עצבניים עלייייך !!! , כנסי מייד הבייתה !!! " אמה אמא שלי, מייד זיהייתי את הפראנואידיות בקולה . " אבא, תגיד לה משהו … " אמרתי זאת לאבא שלי כי הוא תמיד תמך בי בכל הרגעים הקשים שלי .. במיוחד כשאמא שלי צעקה עלי .
" לא דונה, הפעם באמת הגזמת . "

אוי לא , הנה זה מתחיל . >:


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך