קרייייייייאה נעיימה (-;

One Direction – just close your ayes . פרק 2 (-;

29/01/2012 1227 צפיות 3 תגובות
קרייייייייאה נעיימה (-;

" מליסה, בואי נרגע ולא נצעק עליה .. את זוכרת את כל הפעמים הקודמות נכון ? זה לא עזר בשום דבר .. צריך לקום ולעשות מעשה . " אמר אבא שלי לאמא, באותו הרגע הרגשתי נורא, כי ידעתי שמשהו רע הולך לקרות .. הולך להתפתח כאן ריב גדול . ישלי אינסטינקטים לדברים כאלה .. " כן גורג, אתה צודק 100% !! זה שאנחונ עומדים כאן וצועקים עליה, זה באמת לא הולך לעזור לנו . " הרגשתי שהם מדברים עליי כאילו אני לא נמצאת לידם, אז הייתי חייבת להעיר " למה אתם מדברים עליי כאילו אני לא נמצאת מש כאן איתכם ? " אמרתי בכעס רב, וחשבתי שזה מה שהולך להשתיק אותם אבל טעיתי . " זאת בדיוק הבעיה שרלוט, את כן נמצאת כאן, גם אני ואבא שלך נמצאים כאן, ומנהלים את הוויכוח הזה שלא הולך להוביל לשום מקום . " רציתי להעיר משהו שיגרום להם להתחרט על כל העניין הזה, אבל חששתי שזה רק הולך לדרדר את העיניין . " לפני שהכרת רון הזה שלך .. היית הילדה שלנו, היית תמיד איתנו, היינו המשפחה הכי טובה בעולם, תמיד היינו ביחד ולא נפרדנו .., היית הכי חכמה ויפה בכיתה .. תסתכלי עכשיו איך הזנחת את הלימודים , את כבר בקושי מביאה מבחנים מעל 60 !! ואת נראית כלכך שונה ממה שהכרנו אותך .. זה נראה כאילו .. כאילו .. " " כאילו מה ? " עניתי ללא היסוס .. " כאילו שהתחלת לעשן . " הופתעתי מאד מזה שהם בכלל העלו על דעתם לחשוב דבר כזה . " איך .. איך אתם יודעים ? " עניתי ופחדתי מהתשובה.
ואז אבא שלי ללא היסוס ענה על התשובה . " אפשר לדעת זאת לפי ההתנהגות שלך, מתי שאת חוזרת בלילות, בגלל שאת כל הזמן מבקשת מאיתנו כסף .. ולא אומרת לנו למה בכלל !! " ואז בפעם הראשונה בחיי, ראיתי את אבא שלי בוכה .
לא רציתי לצפות בזה, אז בחרתי לברוח לחדר שלי, ולהסתגר שם למשך כל הלילה .

-08:35- בבוקר .

קמתי וירדתי לסלון, ראיתי את שני ההורים שלי יושבים על הספא בסלון ומדברים .
ראיתי שכבר איחרתי לבית הספר, אז לא היה לי מה לפספס .
" מה אתם עושים ? " שאלתי אותם, ואז אמא שלי ענתה לי " החלטנו מה כבר נעשה לגביך .. "
מהה אתם מחלייטים ? אתם אלה שצריכים להחלייט ?? חשבתי לעצמי, רציתי לפרוץ אתזה החוצה, אבל חשבתי שזה רק ידרדר את העיניים. אז בסוף אמרתי " מה מה החלטם ? "
" יש שני אופציות . אחת, או שאנחנו נוסעים לסבתא שלך באנגליה כולנו, כדי להנות קצת כמשפחה ולשכוח מכל זה, או שאת נוסעת לפנימיה, להיות קצת לבד, ולחשוב על החיים מחדש . "

כבר ידעתי מה אני רוצה לבחור .


תגובות (3)

lil lil

תמשיכי …<3

17/04/2012 06:17

תמשיכי!!!! למה את לא ממשיכה?:(

15/05/2012 04:37

תמשיכי אני ממש אהבתי!! את יכולה לבדוק את הסיפורים שלי כי אני חדשה..!! :)

30/09/2012 11:14
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך