נופר מעין
אני רוצה להקדיש לשילי את הפרק (ובעיקר את הסוגרים - (סתמו))

וואי בא לי להתחלף עם ליאה! (גמאני רוצה להרביץ לאחים שלי חופשי)

בבקשה תגיבו :)

אולימפוס – הבן של זאוס – פרק 10

נופר מעין 24/09/2011 1178 צפיות 37 תגובות
אני רוצה להקדיש לשילי את הפרק (ובעיקר את הסוגרים - (סתמו))

וואי בא לי להתחלף עם ליאה! (גמאני רוצה להרביץ לאחים שלי חופשי)

בבקשה תגיבו :)

כולנו ראינו את הסכין שתקועה ללורן בגב.
"כולם להישאר פה ולא ללכת לשום מקום!!" צעקה קייט ודיימון והיא רצו החוצה. כולנו ישבנו קפואים בחד האוכל ובהינו בגופה של לורן. שמענו צעקות של קייט ושל עוד כמה אנשים. ואז שמענו צרחה חזקה ואחריה דממה. חיכינו עוד כמה דקות ואז קייט נכנסה.
"כולם ללכת לחדרים" אמרה וכולם יצאו במהירות.
״מה אתה חושב שקרה שם?״ שאל אותי סת.
״אני מניח שהם ראו שם את הנערים האלה וצרחו עליהם״ אמרתי. סת קצת נרגע אבל אני הרגשתי שמשהו חמור הרבה יותר קרה.

למחרת בארוחת הבוקר קייט נכנסה.
״מהיום יש שינוי בנוהל של הפנימייה״ אמרה. כולם הפסיקו לדבר ולאכול.
״מהיום אסור להתקרב לשער בית הספר. לא לבד ולא בקבוצות. רק עם מדריך או מישהו מבוגר״ אמרה קייט. היא בחנה את כולנו והמשיכה
״מהיום אין יותר לימודים עיוניים. רק מעשיים״ אמרה. נשמעו כמה מלמולים של שמחה אבל הם הפסיקו אחרי כמה שניות.
״ודבר אחרון. מהיום חובה על כל התלמידים להשתתף פעמיים בשבוע בקורס הגנה עצמית ורפואה״ אמרה. כמה תלמידים נאנחו אבל כולם ידעו שבמצב הנוכחי זה עדיף.
״מה קרה אתמול? איפה דיימון?״ שאל תלמיד אחד.
"הנערים הרגו את לורן וכשאני ודיימון התעמתנו איתם הם פצעו אותו. פציעה קטנה, הוא יהיה בסדר״ אמרה
״מה?!?!״ צעקו כמעט כל התלמידים.
"כן, לצערי. אבל אנחנו לא יכולים לתת לזה להפריע לנו כרגע. הוא יהיה בסדר" אמרה ויצאה. כולם סיימו את הארוחה שלהם ויצאו החוצה. סאם ואני הלכנו לקבוצת גיל 16.
״עד היום למדנו בעיקר במלחמה במפלצות. היום נתרגל התקפה על אנשים״ התחיל המדריך. הוא הציג לנו שני מדריכים אחרים שהדגימו לנו את התרגילים שהמדריך הסביר ואז התחלקנו לזוגות ותרגלנו לבד. אני וסאם –איך לא- היינו זוג.
״אתה צריך להחזיק את החרב יותר גבוה" אמרה לי סאם. הרמתי את החרב וזה באמת היה יותר נוח.
״תודה. את צריכה פחות לנופף בחרב ויותר להכות בה״ אמרתי. היא ניסתה את מה שהצעתי לה ״תודה״ אמרה. תרגלנו עוד כמה מהלכים ואז המדריך שיחרר אותנו.
"יש עוד שלוש שעות עד ארוחת ערב. רוצה ללכת לאגם?" סאם שאלה אותי.
"אוקי. אבל אנחנו צריכים בגדי ים" אמרתי. עלינו לחדרים ולקחנו את הבגדי ים. אחר כך הלכנו אל 'האגם השלישי'.
"לקפוץ או להיכנס בהדרגה?" שאלה סאם. לקחתי כמה צעדים אחורה.
"לקפווווווווווץ!!!" צעקתי תוך כדי שאני רץ לאגם ועושה סלטה לתוכו. סאם צחקה וקפצה אחרי.
"המים קרים" אמרתי.
"כן קצת. אגב, הקוביות שלך השתדרגו" אמרה. הסתכלתי על עצמי. עד לא מזמן בקושי ראו את הריבועים בבטן שלי והיום הם די בולטים.
"תודה" אמרתי.שחינו קצת ועשינו שטויות. לפתע שמענו קול מאחורי העצים. הפסקנו להשפריץ אחד על השני מים ופשוט עמדנו בשקט והקשבנו. שמענו קולות מוזרים כאילו מישהו מרביץ למישהו אחר ואז שמענו דיבורים.
"תסתום! הם ישמעו אותנו!" אמר קול אחד.
"הם לא!" אמר קול אחר. אני מודה שהתחלתי קצת לפחד (סתמו).
"אז על כמה התערבנו בסוף?" שאל הקול הראשון.
"עשרים" אמר הקול השני. הרגשתי את סאם רועדת לידי.
"אני אומרת לך! הם לא יתנשקו!" אמר הקול הראשון.
"ברוור שכן!" אמר הקול השני. עד כמה שזה נשמע מוזר נרגעתי. הבטתי בסאם והיא חייכה אלי.
"ליאה ושון" אמרנו בלי קול. ליאה ושון המשיכו להתווכח וסאם ואני החלטנו לעבוד עליהם. יצאנו מהמים בשקט והתחלנו להקיף את העצים שמסביב לאגם. ראינו אותם מתכופפים מאחורי שיח ממש קרוב לאגם.
"אני לא רואה אותם" אמר שון.
"אם לא היית עסוק בלהתווכח לא היינו מאבדים אותם! אולי הם מתחת למים" אמרה ליאה. סאם ואני התקרבנו אליהם בשקט.
"אז נחכה עד שהם יעלו חזרה" אמר שון. סאם ואני כבר היינו ממש מאחוריהם. הבטתי בסאם והנהנתי.
"אההההההההההההה" צרחנו והעפנו אותם לתוך האגם. הם צרחו מקור והפתעה וסאם ואני התפוצצנו מצחוק.
"יופי שון! אם לא היית עסוק בלהתווכח היינו רואים אותם!" אמרה ליאה. היא ושון התחילו ללכת מכות בתוך האגם וסאם ואני נקרענו מצחוק. בסוף קפצנו לאגם ביחד איתם והשתוללנו עד שסאם שמה לב שעוד רבע שעה ארוחת ערב אז מהר יצאנו החוצה ורצנו לחדרים. התארגנו במהירות וירדנו לחדר האוכל, שם ראינו את סת.
"היי סת! מה למדת היום?" שאלתי כשהתיישבנו לידו.
"למדנו להחזיק חרב ולעשות כמה תנועות בסיסיות" אמר סת.
"ווואוו!! המצב ממש חמור!" אמר שון וליאה החטיפה לו.
"מה עשיתי?" שאל.
"אתה מלחיץ את סת!" אמרה ליאה.
"טוב! סליחה סת, זה היה בצחוק" אמר שון ולאיה (שוב) החטיפה לו.
"מה עשיתי עכשיו?" שאל.
"כלום. זה סתם כיף להחטיף לך" אמרה ליאה. סת, סאם ואני צחקנו.
"זה לא מצחיק" אמר שון ואנחנו צחקנו עוד יותר.
"עכשיו בואו נהיה רציניים רגע. למה מלמדים ילדים בני עשר להשתמש בחרב?" שאלה סאם.
"אין לי מושג. אולי קייט ודיימון חושבים שיש סכנה" אמרתי.
"סכנה שתפרוץ מלחמה" אמר סת.
"טוב, כן" אמרתי. לפתע קייט נכנסה לחדר אוכל.
"אסיפת בוגרים דחופה היום! אחרי ארוחת הערב כולם באולם כנסים!" אמרה.


תגובות (37)

תמשיכייייייייייייייייי מיייייייייייייייד כי אם לא תמשיכי בזמן הקרוב יקרו דברים לא טובים..!

25/09/2011 05:31

טוב. הגיע הזמן שאני אחשוף את עצמי. אני לא יכול יותר לשמוע אותך חוזרת על הדברים האלה. לידיעתך אני (ואני 100% רציני איתך) אני…………………. מת על הסיפור הזה!.

25/09/2011 05:42

היי מעיין

אהבתי מאד מאד ומבקשת להמשיך
בברכה בקי ♥♥♥♥♥♥

25/09/2011 05:51

" "כן קצת. אגב, הקוביות שלך השתדרגו" אמרה. הסתכלתי על עצמי. עד לא מזמן בקושי ראו את הריבועים בבטן שלי והיום הם די בולטים. "
טוב , אני אתעלם משגיאת כתיב שמציקה לי (אני מפחדת משיילי!!) ואגיד שאני על הרצפה תרתי משמע בגלל המשפט הזה .. קרעת אותי !!!!!!

פרק ממש יפה , אני אוהבת אתתתתתתתת הסיפור הזהההההההההההה
ואוווווותך !!!!!
ואם את הורגת עוד מישהו לא יהיה לך ידים לפרסם את זההההה
מועחחעחעחעחעחחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחחעע !

25/09/2011 06:15

תמשיכי מהררררר.
ולמה את ממשיכה לרצוח את הנערים המסכנים ? :( (יא רוצחת!!)
תמשיכי ממש מהר כי אני מתה לקרוא כבר!!!!

25/09/2011 08:40

גם אני אוהב לחזור על אותה האות המון פעמיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

25/09/2011 09:12

אני חושב שיש לך בעייה כללית עם ילדים שבא לך לרצוח אז את מוציאה את העצבים בסיפור, אה?.

25/09/2011 09:53

אני כל כך מסכימה איתך :)
לנופר שלנו יש בעיה עם ילדים והיא משתדלת לא לרצוח אותם, אז היא מוציאה את זה בסיפורים שלה :)
וסהר גם אני אוהבת לחזור על האותיותתתתתת :)
ונופר! ייאלה תעלי ת'סיפור כבר!

25/09/2011 10:38

חחחחח אני צריכה להקליד את הפרקים מהאייפוד שלי למחשב אז זה לוקח לי זמן…
ואין לי שום בעיה עם ילדים!!!! להפך!! אני הלכתי להתנדב בגן ילדים!!!
אני פשוט… טוב, אין לי תרוץ! אבל תירגעו כי מעכשיו ועד סוף הספר (כנראה פרק 15) אני לא רוצחת אף אחד!!

טלכו – איזה שגיאת כתיב??

25/09/2011 10:57

טוב שלא תרצחי עוד מישהו, יש מעשה נחמד ;)
למה יש רק 15 פרקים?
יאללה תכתבי, אל תתעצלי….
yarden10

25/09/2011 11:48

למה לעזאזל לי אין כל כך הרבה תגובות?! יאללה, בואו נחפור אצלי אה ;).

25/09/2011 11:57

ורק 15 פרקים?! זה לעולם לא יצליח להסתיים כמו שאני רוצה שזה יסתיים (אחרי מסע ארוך ומפרך).

25/09/2011 11:58

לי לא אכפת… חחחח :)

25/09/2011 11:58

אם זאת היתה תחרות תגובות נופר היתה קורעת אותך מוחחעעחעחחעחעחע XD
ולמה 15 פררקים ? כל כך מהר ? : (

25/09/2011 12:29

ברור שבתגובות היא תנצח בגלל שיש לה חופרים קבועים וגם בגלל שהיא מהפנטת את כולם להגיב לה ולשנוא אותי. בעעעעעעעעעעע. שמשהו יוציא את הצבים האלו מהראש שלי!. אני 100% שפוי!.

הטעות הייתה אולי שכתבת על קוביות בולטים ולא בולטות כיוון שקובייה היא נקבה?.

25/09/2011 12:48

חחח אנחנו אל שוונאים אותךך אוורוש, ההפך הוא הנכון !

25/09/2011 13:20

מצטרף לעדידי. ממתי קוראים לך אוורוש? אחלה שם.

25/09/2011 13:22

חחחחחחחחחחחח הופה עדידייייייית XD חכי חכי ממחר מועחחעחע
אתם יודעים שהמוחעחעחע כל כך השלט לי על החיים שהוא מככב כבר ב2 פרקים של הסיפור החדש שלי (כןכןכןכן גם לי מותר לעשות פרסומות !)

ובקשר לשגיאת כתיב – עזבו . בהתחלה הייתי בטוחה שהיא כתבה קוביות , אבל זה ריבועים . סורי נופר – אבל גם אני חולמת בשיעור הבעה !!

להללהלהלהלהלהלה נופע וטלכו חפירות בע"מ , אהבת את השירות ? ספר לחבריך
לא אהבת ? תסבול בשקט !!!

25/09/2011 13:34

שכחתי איך סובלים. עכשיו אני כבר ממש חופר נכון? הרי זו המטרה פה :)

25/09/2011 13:39

תמשיכי פלייייייייייז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25/09/2011 13:43

לאא חופר מומחה כמונו , אבל אל תדאג בסוף תגיע לדרגתינו : )
נופר בטח שוב בהלםםםםםם מהתגובות ואז היא נזכרת בי ובא לה לחנוק אותי , חעחעחעחעחע

25/09/2011 13:52

חחח עדידי… אורוש?!?!?!?!?!?

חפירות שליטעעע!!!!!!

ויש רק 15 פרקים בגלל שיש עוד שני סיפורים.. (זאת טרילוגיה D:)

ואם אתם רוצים לראות מה זה חפירה אמיתית תיכנסו לאחד הפרקים של עולמות.. היה לי ממש משעמם ומה זה חפרתי לשילי ורחלי…

25/09/2011 13:53

תרפפו – למה שאני אחנוק אותך ?!?!?!?!?!!?!?!?

25/09/2011 13:53

הופה נופררררררררררר טרילוגייההההההההה : )
עוד דקה תכניסי מישהו שקוראים לו לחמניה : )
אני מאוד מקווה שעולמות 2 יהיה לפחות 49999999999 פרקים !

25/09/2011 13:54

כיייייי אני גורמת לך לחשוב שאת סלב XD
תרפפוית 3>

25/09/2011 13:55

חחחחחחחחחחח עולמות 2 יהיה 2 פרקים.. חחח סתם :)
ואני יודעת שאני לא סלב, אני הרבה יותר מזה מוווחעחעחעח

25/09/2011 13:58

תחפרו גם אצלי :)

25/09/2011 14:10

טליה זה ככה – נהנת? ספר לחברך!
לא נהנת? ספר בכל זאת לחבריך שנהנת. את יודעת איך זה, פרנסה!

25/09/2011 21:14

הגירסה שלי יותר גזעית P:

26/09/2011 00:23

אני אומרת שכולנו קוליים גזעיים!!!!

26/09/2011 05:39

סליחה כולם משתמשים בביטוי שלי ואפילו לא כותבים זכויות!
בושה וחרפה! :)))))

26/09/2011 05:52

חחח נופר טליה ו״אוורוש״ למדו אותי את דרכיכם – לימדו אותי לחפור ;)

26/09/2011 05:57

סליחה עדידי -ותדעי שכוווולם משתמשים ב׳לדפוק את
הראש בקיר׳ שלי ולא כותבים זכויות!!!

שילי – את פשוט צריכה לכתוב את מה שעובר לך בראש כמו:
משעמם לי…..
משעמם לי….. משעמם לי…

הבנת?? חחחח

26/09/2011 06:33

חחחח כן ;) נווו תעלי כבר!!!

26/09/2011 08:12

שניהה אני מעתיקה מהאייפוד!!!

והעליתי את התמונות :)

26/09/2011 08:26

ווואי, מזה החפירות האלה?
נופר תעלי ת'פרק כבר!!
yarden10

26/09/2011 08:40

חחחח הפרק מחכה לאישור :)

26/09/2011 10:11
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך