נופר מעין
בבקשה תגיבו (או במילים אחרות - בבקשה תחפרו)

אולימפוס – הבן של זאוס – פרק 11

נופר מעין 26/09/2011 1214 צפיות 18 תגובות
בבקשה תגיבו (או במילים אחרות - בבקשה תחפרו)

"מה קרה?" שאלה מיקה, בת אתנה, כשכולם הגיעו והאסיפה התחילה.
"דיברתי היום עם סטראק" אמר דיימון.
"מי זה סטראק?" שאל תלמיד אחד, בן אפרודיטה.
"סטראק זה מנהל הפנימייה ביוון. משם מגיעים הנערים שהורגים את התלמידים" הסבירה קייט.
"מה יש לחצאי אלים מיוון לחפש פה?" שאלה רוז, בת ארס.
"זהו, דיברנו עם מנהל בפנימייה שלהם. בהתחלה הוא אמר שאין לו מושג על מה אנחנו מדברים אבל לבסוף הודה שהוא שלח את הנערים הללו" אמר דיימון.
"למה?" שאלתי.
"חתיכת…"התחיל שון אבל ליאה סתמה לו את הפה עם היד שלה.
"הוא לא ממש הסביר למה. הוא אמר שהוא שלח את הנערים ושהוא יישלח עוד ובבוא הזמן אנחנו נבין מה הוא רוצה" אמר דיימון.
"חתיכת…." שון התחיל שוב אבל ליאה (הפסקתי לספור בפעם השישית היום) החטיפה לו.
"תפסיק לדבר ככה" אמרה לו.
"מותר לי לדבר איך שאני רוצה!" אמר שון.
"מותר לך, אבל אנחנו לא רוצים לשמוע את האוצר מילים הרחב שלך בקללות" אמר ליאה. שון פתח את הפה לענות לה תשובה מוחצת אבל (כמו תמיד) דיימון קטע אותו.
"תריבו אחר כך! מה שחשוב עכשיו זה שאנחנו צריכים לברר מה הקטע של הסטראק הזה ואיך אנחנו יכולים למנוע עוד אסונות" אמר.
"זה נראה לכם הגיוני כל הקטע הזה? הסטראק הזה פשוט לא שפוי" אמרה סאם. ראו על שון שהוא רוצה להגיד משהו אבל הוא כנראה התייאש בגלל ליאה.
"הוא נשמע קצת משוגע אבל יש לי הרגשה שפה מדובר במשהו רציני" אמר דיימון
"הוא אמר עוד משהו?" שאלה סאם.
"כןן… אני לא… הקלטתי את כל השיחה. אני יכול להשמיע לכם" אמר דיימון והתחיל לחטט בתיק שלו. אחרי כמה שניות הוא הוציא מכשיר שחור. הוא לחץ על כפתור מסוים וכולם הקשיבו.
"אני מדבר עם סטראק?" נשמע הקול של דיימון.
"כן" אמר סטראק במבטא יווני כבד.
"אני רוצה לדבר איתך לגבי כמה תלמידים מהפנימייה שלך" אמר דיימון.
"אה, נציגה שלכם כבר דיברה איתי. אני לא רוצה לשלוח אותם לקבוצת המחוננים שלכם" אמר סטראק.
"אני ל מקבוצת המחוננים. אני מנהל פנימייה בניו יורק" אמר דיימון.
"אה, לא תודה. אנחנו לא מעוניינים לשלוח אליכם תלמידים" אמר סטראק. אני לא יודע מה כולם חשבו אבל אותי הוא התחיל לעצבן.
"אני לא רוצה שתשלחו לי תלמידים. אני מנהל פנימייה לחצאי אלים בניו יורק. אני רוצה לדבר איתך לגבי כמה חצאי אלים מהפנימייה שלך שעושים לנו צרות" אמר דיימון.
"אהה חצאי אלים… מה קרה עם התלמידים שלי?" שאל סטראק ונשמע שסופסוף הוא מתעניין במה שיש לדיימון לומר לו.
"יש קבוצה של תלמידים מהפנימייה שלך שבאה והורגת תלמידים מהפנימייה שלי. למה?" שאל דיימון.
"באמת שאני לא יודע על מה אתה מדבר. כל התלמידים שלי נמצאים פה כל הזמן. אין להם מה לעשות בניו יורק" אמר סטראק.
"אל תעבוד עלי. החצאי אלים באים מהפנימייה שלך" אמר דיימון.
"הם לא! התעקש סטראק.
"הם כן. דיברתי עם האלי. הם אמרו לי שאלה תלמידים מהפנימייה שלך" אמר דיימון ונשמע שהוא מתחיל לאבד את הסבלנות שלו.
"טוב… האלים צודקים. אלה באמת תלמידים שלי" אמר סטראק.
"למה?" שאל דיימון.
"אני שלחתי אותם. אני אמרתי להם להרוג את התלמידים שלכם" אמר סטראק. למרות שדיימון אמר לנו את זה כולנו היינו בשוק.
"מה?? למה??" שאל דיימון.
"אוו, את זה אתה תבין לבד. אתה הרי חכם לא? זכית במתת אתנה" אמר סטראק.
"זה לא קשור. אני רוצה לדעת למה אתה אומר לתלמידים שלך לרצוח את התלמידים שלי" אמר דיימון.
"את זה אני לא יכול להגיד לך. את זה אתה תגלה לבד" אמר סטראק. הסתכלתי על סאם וראיתי שהיא מרוכזת לגמרי בהקלטה, קייט ודיימון דיברו ביניהם וליאה הרביצה לשון כשאף אחד לא הסתכל. ההקלטה המשיכה ככה עד שנשמעו רעשים של מישהו שנכנס לאנשהוא.
"מישהו נכנס למשרד של סטראק בזמן שדיברנו" הסביר דיימון. האיש החדש וסטראק דיברו קצת ביוונית ואז שמעו שהאיש יוצא.
"אני מצטער, זה העוזר שלי" התנצל סטראק. כולם הקשיבו מרותקים.
"אני אשאל בפעם האחרונה. למה אתם רוצחים את התלמידים שלנו?" שאל דיימון.
"התשובה שלי לא השתנתה" ענה סטראק.
"העניין בניינו לא נגמר. רק השיחה הזאת" אמר דיימון ונשמע קול של ניתוק. דיימון עצר את ההקלטה.
"זאת כל ההקלטה" אמר דיימון.
"מה סטראק והעוזר שלו אמרו ביוונית?" שאלה ליאה.
"מה זה חשוב?" שאל שון.
"יכול להיות שזה חשוב. הבעיה היא שאף אחד לא יודע יוונית" אמר דיימון.
"טווב, אני ושון יודעים ממש קצת. אנחנו יודעים בעיקר אותיות" אמרה לאיה.
"איך?" שאל תלמיד אחד.
"שנתיים לפני שעברנו לפנימייה לאמא שלי נכנס ג'וק לראש שהיא רוצה לעבור לגור ביוון. אז אני ושון הכנו את עצמנו. כמובן שזה לא יצא לפועל בסוף" אמרה ליאה.
"טוב, אבל זה לא עוזר לנו כל עוד אנחנו לא יכולים לתרגם את הדברים שסטראק אמר" אמר שון.
"אנחנו כן יכולים!" אמרה ליאה ורצה החוצה. אחרי חמש דקות היא חזרה עם תיק שחור.
"ככה נוכל לדעת מה הוא אמר" אמרה ליאה והוציאה מחשב נייד מהתיק.
"מה?!?! איך?!?!" שאל שון בהתלהבות.
"גוגל טרנסלייט" אמרה ליאה והפעילה את המחשב.
"אהה, וואלה" אמר שון. דיימון הפעיל שוב את ההקלטה והריץ לקטע עם סטראק והעוזר שלו.
"אבל אמרת שאת יודעת קצת יוונית" אמרתי לליאה.
"כן, אבל במקום ללמוד מילים למדתי לכתוב אותם לפי שמיעה למקרה שאני לא אדע בסוף יוונית" אמרה ליאה.
"פששש, מתוחכם" אמרתי.
"לגמרי" ענתה והקלידה במרץ. כשהם סיימו לדבר דיימון עצר את ההקלטה וליאה לחצה בגאונות על האנטר. אחרי כמה שניות התרגום עלה והיא התחילה לקרוא. ככל שירדה יותר למטה כך העיניים שלה התרחבו והיא החווירה.
"מה קרה? מה הם אמרו?" שאל שון. ליאה סובבה אלינו את המחשב ודיימון התנדב לקרוא.
"עוזר: סטראק אתה פנוי? תלמיד אחד נפצע" הקריא דיימון.
"אויי פשוט מזעזע!" אמר שון בלעג.
"סתום ותן לדיימון להמשיך לקרוא" אמרה לו ליאה.
"סטראק: אחר כך, אני בשיחה עם מנהל הפנימייה בניו יורק.
עוזר: אהה, הפנימייה שאליה התלמידים שלנו הולכים?" דיימון עשה הפסקה קצרה והביט בכולנו.
"סטראק: כן, הוא לא מבין מה קורה שם. הוא לא מבין שאנחנו פותחים עליהם במלחמה" דיימון סיים להקריא.
"טוב, עכשיו זה רשמי – אין חשש שתהייה מלחמה. יש מלחמה" אמר שון.


תגובות (18)

אההההההההההההה!
הם מכריזים מלחמה?! מהם החבר'ה הולכים לעשות?
את חייבת להמשיך ממש מהר!!
נ.ב. אנחנו חופרים פה כמו בדף הקודם? כי אם כן……
אני ראשונה :))))

26/09/2011 11:51

אני לא ממש יודעת לחפור…
מאוד נהניתי לקרוא ממש הרגשתי שאני שם!!!
את כותבת ממש יפה, תמשיכי בהקדם האפשרי:)

26/09/2011 12:30

הרי יהיה גם אולימפוס – הבן של X (את מה שיוצב במקום ה – X את לא מגלה אבל אני יודע שזה יהיה 5.3 שזה גם יפתור את המשוואה). בסיפור הזה את מוכרחה לשלב איפשהו את ליטא בסדר?.
עכשיו בקטע הזה – אולי הקטע עם הגוגל טרנסלייט לא הגיוני כיוון שגם אני יודע אותיות וגם אני יודע לכתוב משמיעה אבל אי אפשר לדעת בדיוק איך לכתוב אז נגיד ש… יש לי מוח פתוח (במיוחד אחרי שהחלקתי היום על הרצפה….).
אני רוצה כבר שיגיעו אלי החצויים שיביאו אותי לפנימייה בישראל. עד כדי כך אני מרגיש חלק מהסיפור.

26/09/2011 12:38

ווואי מהמם נופרייי !! :))
אסטוניאן (??) או אורוש או מה שיהיה הרגת אותי עם ההחלקה על הריצפה חחחחחחחחחחחחח XD
ונופר תעלי את עולמות ! :P

26/09/2011 13:01

חחחחחחח כנ"ל עדייינה אני נקרעת !!!!
נופר אני יודעת שאני אמרתי שאהמאהמ עושיםעליך חרם אבל זה יפה ואני מתחננת שתמשיכי : )
החרם על עולמות נשאר מוחעחעחעח

26/09/2011 13:23

דבר ראשון – תודה :)
דבר שני – אור, גמאני הייתי באתר הזה… חחח סתם הרגת אותי :)
עדידי – לא נראה לי אני מעלה פה את עולמות.. שילי מעלה את
זה
דבר שלישי – ירדן, לחפור כמו בפעם ההיא שאור וטליה עשו לי 44 תגובות
כי הם רבו מי יעלה יותר סיפורים…. חחחח סתם :) 

26/09/2011 13:25

טטללכווו איייןןן לייי דיייבווור איתך!!!!!! (חחחח סתם)
מחר באוטובוס את יושבת לידי וליד שילי!!!!
ואם תעשי חרם על עולמות איך תדעי ש….. את….. גיא…. סתם :)

תרפפו שליטע!!!

26/09/2011 13:27

אני מקווה שי'7 יהיו איתנווו !!!! :)))))

26/09/2011 13:45

אני יודעת שנתחתן בסוף מוחעחעח !
כן אנחנו מתחלקות :( נקווה שאיתכן …
תרפפפו אימפריה !!!

26/09/2011 14:07

אין מצב י׳7 לא איתנו!!!
אם הן לא איתנו נפוצץ את המורות!!!

תרפפו משתלט על העוולם!! מוווחעחעחעחעח

26/09/2011 14:44

היי! גם אני רוצה להיות בבדיחה הפרטית שלכן!.

26/09/2011 21:21

כמה כייף לחפור!.

26/09/2011 21:22

חחח ואאי יאאלה לאיחוד של י7 וי5
טליה ונופר:מה מבקש עכבר הומלס ביוה״כ??
תשובה: מחילה
שמעתי שטליה נקרעה על זה חחח

27/09/2011 00:24

חחחחחח שילי…..

27/09/2011 01:41

מה קופאית עושה ביוה"כ? חשבונית נפש.

27/09/2011 10:44

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

27/09/2011 11:12

אבל היא כבר המשיכה !

27/09/2011 11:16

מה עכבר הומלס מבקש בראש השנה ? מחילה .

28/09/2011 02:12
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך