נופר מעין
בבקשה תגיבו :)

אני והחברות שלי - שילי ועדינה מתחילות עוד מעט את הספר השני של 'עולמות' ואנחנו מזמינות את כולכם לקרוא ולהגיב :)
(את הסיפור שי-לי פנקר מעלה D: )

אולימפוס – הבן של זאוס – פרק 8

נופר מעין 21/09/2011 1236 צפיות 43 תגובות
בבקשה תגיבו :)

אני והחברות שלי - שילי ועדינה מתחילות עוד מעט את הספר השני של 'עולמות' ואנחנו מזמינות את כולכם לקרוא ולהגיב :)
(את הסיפור שי-לי פנקר מעלה D: )

"היום האולימפי יתקיים מחרתיים כרגיל" הודיעה קייט בארוחת בוקר. יום אולימפי זה יום שבו כל האלים האולימפיים באים לבקר את הילדים שלהם, לראות אותם פנים אל פנים. יש שני ימים אולימפיים בשנה.
"רגע, מחרתיים זאו-אבא, יבוא לראות את שנינו?" שאל סת. הנהנתי, סת התחיל להילחץ.
"אל תדאג, זה בכלל לא נורא. יצא לי לראות את זאוס כמה פעמים והוא ממש נחמד" אמרה סאם והניחה את ידה על כתפו של סת והוא התחיל להירגע.
"מתי ראית אותו בפעם הראשונה?" שאל אותי.
"כשהייתי בן חמש" אמרתי. סת נראה קצת בשוק ושון היה חייב להרוס.
"תיזהר לא לעצבן אותו, הוא יכול להיות ממש עצבני לפעמים" אמר.
"מה?!" סת חצי אמר חצי צעק. סאם, ליאה ואני החטפנו לשון.
"היי! זה לא הוגן! אתם שלושה על אחד" צעק.
"בפעם הבאה פשוט תסתום" אמרתי.
"הוא אומר את האמת?" שאל אותי סת.
"זאוס יכול להיות קצת עצבני, אבל לא כשאנחנו איתו. הוא אוהב אותנו" אמרתי.
"אל תדאג. הכל יהיה בסדר" אמרה סאם.
"הכל יהיה בסדר" חזר אחריה סת בלחישה.
"אנחנו צריכים ללכת. יש לנו עיוני. נדבר" אמרתי. סאם ואני קמנו והלכנו לכיתה.
"מה יש לנו היום?" שאלתי.
"היסטוריה, אני חושבת" אמרה סאם.
"למה העיוני חייב להיות כל כך משעמם?" שאלתי. סאם נאנחה וגילגלה עיניים.
"זה חשוב! זה ההיסטוריה שלנו! איך אתה חושב שזה משעמם?" שאלה סאם. כן, סאם היא קצת חנונית.
"אבל זה באמת משעמם" אמרתי.
"מהשתגיד" אמרה. נכנסנו לכיתה והתיישבנו במקום שלנו. אני כבר התכוננתי לשנייה היומית שלי אבל אז דיימון נכנס לכיתה במקום המורה.
"מהיום, כל יום שני אני אלמד אתכם" אמר.
"יש!" צעקו כמה בנות. דיימון גילגל עיניים.
"אווקי. הנושא שלנו היום- אסטרטגיית לחימה" אמר דיימון וכתב בענק על הלוח 'אסטרטגיית לחימה'.
"מה המילים האלה אומרות לכם?" שאל.
"האלה אתנה" אמר בן אתנה אחד.
"מלחמה" צעקה רוז, בת ארס.
"חוכמה" צעקה עוד מישהי.
"יופי" אמר דיימון ורשם את כל מה שאמרו על הלוח.
"למה אנחנו לומדים את זה? זה חומר של קבוצות גיל 19 ו-20" אמרה סאם.
"קייט ואני דיברנו אתמול והגענו למסקנה שיש חשש שהרציחות האלה יתפתחו למשהו יותר גרוע אז החלטנו שעדיף להיות מוכנים" אמר דיימון.
"אתם חוששים שיבואו עוד נערים וזה יתפתח למלחמה" אמרתי.
"זה לא מה שאמרתי" אמר דיימון.
"לא, זה מה שאתם חושבים" אמרתי.
"טווב… לצערי אתה צודק. בכל מקרה, אסטרטגיית לחימה.." דיימון התחיל להסביר. יש לי הרגשה שזה השיעור הראשון שבו כולם באמת הקשיבו.
זה נכון מה שכולם אומרים? באמת עומדת לפרוץ מלחמה?" שון וליאה התיישבו לידינו בארוחת ערב.
"למה שמועות מתפשטות כל כך מהר?" שאלה סאם.
"כי הם שמועות" אמרה ליאה.
"נגיייד. בכל מקרה, זה לא כל כך נכון… יש חשש שתפרוץ מלחמה" אמרה סאם.
"מה?!?! לאא!!" אמרה ליאה.
"מה?!?! כןן!!" אמר שון. ליאה החטיפה לו (כן, היא עושה את זה הרבה)
"מה 'כןן'?? זאת מלחמה אידיוט!" אמרה. (כן, היא גם קוראת לו אידיוט הרבה פעמים)
"נוו מלחמה זה מגניב" אמר שון.
"מה מגניב?? זאת מלחמה! אנשים מתים!" אמרה ליאה.
"ליאה, את לא מבינה בדברים מגני-" התחיל שון אבל ליאה סתמה לו את הפה עם היד שלה.
"אלוהים אולי פשוט תשתוק!!" צעקה עליו. סאם ואני נקרענו מצחוק ואז סת הגיע.
"זה נכון שיש מלחמה?" שאל סת.
"אני ארביץ למישהו!! מילא לספר לשון אבל גם לסת?!?!" אמרתי.
"מה הבעיה?" אמרו שון וסת ביחד.
"הבעיה היא שסת קטן מידי ושון..טווב.. אתה לפעמים קצת אידיוט" אמרתי. כולם צחקו.

* * * *
יום למחרת הכל היה כרגיל. כרגיל עד הצהריים. רוב התלמידים היו בחוץ ביום לימודים מעשי. לפתע שמענו צרחה מכיוון השער. כולם רצו לשם וראו את המראה המזוויע.
קבוצה של כעשר נערים ונערות עמדו ממש מחוץ לשער הכי קדמיים היו שני הנערים שחטפו את סת. אחד מהם החזיק בין הידיים שלו את ג'ק, בן דמטר.
"לאא!" צעק ג'ק. אחד מהנערים הרים סכין ותקע אותו עמוק בדיוק בלב של ג'ק. ג'ק נפל ומת במקום.
"זה רק מתחיל. אנחנו הולכים ומתרבים" אמר אחד מהם וכל הקבוצה ברחה. קייט ודיימון הגיעו במהירות ופינו את הגופה של ג'ק. אחר כך דיימון חזר.
"תעלו לחדרים" אמר. כולם התחילו ללכת ואני חי0פשתי את סת. מצאתי אותו ליד קבוצת גיל 10.
"בוא" אמרתי ומשכתי אותו איתי לחדר.
"מה קרה בשער?" שאל.
"אמ.. הרגו תלמיד אחד" אמרתי.
"את מי?" שאל.
"ג'ק, אחד מהבנים של דמטר" אמרתי.סת נראה עצוב. חיבקתי אותו.
"אל תדאג. יהיה בסדר. אני מבטיח לך" אמרתי. סת ואני נכנסנו לחדר. בהינו באוויר עד הזמן של ארוחת ערב. הארוחה הייתה שקטה. אף אחד לא דיבר. לפתע דיימון וקייט נכנסו.
"אנחנו רק רוצים להודיע הודעה קטנה" אמר דיימון. כולם השתתקו והקשיבו להם.
"מחר היום האולימפי יתקיים כרגיל" אמרה קייט. שייט, שכחתי מזה לגמרי.


תגובות (43)

עוד אחד מת? לא!. את רוצחת בקצב!.

22/09/2011 08:54

מוחעחעחחעחעחעחעחע אני מגדיל את הפער בינינו!

22/09/2011 08:55

אהההההה.
מה יקרה ביום האולימפי? ועוד אחד נהרג!
למה הרוצחים מתרבים? מי תומך בהם? האדס?
אומייגד את חייבת להמשיך מהר….

22/09/2011 09:08

מוווחחעחעחע זה בשביל לזעזע!! חחח סתם :)
ת׳אמת גם לי אין מושג למה אני רוצחת כל כך הרבה אנשים שם….

וחכה חכה אני עוד אשיג אותך!! :) 

22/09/2011 09:08

ווואיי נופרר עוד שניה אני רוצחת אותך !!! אבל זה ממש מעניין :)

22/09/2011 09:14

אבלל שייליי זה בשביל לזעזע!!!!!!!!!! חחחחחחחחח
תודה :)

22/09/2011 09:16

נופר אני נקרעת פפההההההה
בשביל לזעזע !!!!!!!!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מועמומחעמעחמעחעחעחחעחעחעחעחעחע נופר מאחדים כוחות במלחמה נגד Estonian !! : )
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח !
אה וזה כרגיל מהמם : ) תמשיכי !

22/09/2011 09:35

חחחחחחחחחחחח טללכווו תודה :)
ואני יודעת איך קוראים ל- estonian!!!
אבל אם יש לך בעיה אני יכולה להמשיך להרוג את המוח שלי בנסיון לרשום estonian…..

22/09/2011 09:39

נופר תזהרי ממני אני מזהירה אותך אם יקרא משהו לוגן סאם ליאה שון או סת אני מאוד אתעצבן עלייך ואז את תהיי בסכנת חיים מה לא חבל את דווקא כישרונית לא חבר שאני יהרוג אותך? תמשיכייייייייייייי דחו , פרק מהמממםםםםםםםםםם

22/09/2011 09:44

אמממ תודה (?)
סתתם אבל זה יהיה מאוד עצוב אם תהרגי אותי אבל תודה (שכתבת שאני כשרונית… ושהפרק יפה D: )
אני אשתדל להעלות את ההמשך היום :)

22/09/2011 09:49

יופי… אני מכורה לסיפור שלך..!

22/09/2011 09:51

חחחחחחחחחח תודה :)

22/09/2011 09:52

אני לא אתן לכן לנצח מוחעחעחעחעחעחעחחעחעחעחעחעחעעחחעחעחעחעחע

22/09/2011 10:23

וווואי, את כותבת מממש יפהה XD
תמשייייכייי ^_________^

22/09/2011 10:39

מוחעחעחעחחעחעחעחעחעחחעחעחעחעחעחעח יום יבוא ואני ונופר נהיה תיקו מקום ראשון ואתה הרחק מאחורינו ! מוחעחעחחעחעחעחעחחעחעחעחחעחעע
חפרנו עם המוחעחעחע חחחחחחחחחחחחחחחחחחח XDDD

ונופר – נראה לך שאני כותבת את השם ?! לא שמעת על העתק הדבק ? : )

22/09/2011 10:55

טליה, אין לך סיכוי להגיע למקום הראשון (לא כל עוד בקי ממשיכה לכתוב וממשיכה לכתוב יפה) אבל תסתכלי על המספרים. נופר – 66. אני 72 ויש לי עוד 5 סיפורים הממתינים לאישור. וזה לא הוגן. שתיים נגד אחד!. יאללה. עד סוף אוקטובר נראה מי יהיה מקום גבוה יותר. מה דעתכן?.

22/09/2011 11:25

חחחחחחח וואי איזה קרועיים חחחח נופר נכתוב לך סיפורים ואת תעלי חחחחח XD
סתם שיהיה לכם בההצצלחחחהה ;)

22/09/2011 11:30

אתם מתחרים על מקום גבוהה יותר?
אף אחד לא יכול לעקוף את בקי, היא פשוט טובה מדי :)
אבל בכל זאת בהצלחה לכולכם :)
מוהאהאהאהאהאהאהאה (סתם משעמם לי)

22/09/2011 11:32

מה?! למה כולם נגדי!!! זה לא הוגן! אני עוד התחלתי הרבה אחריהן לכתוב!. וכן, אין לנו סיכוי לעקוף את בקי D=.

22/09/2011 11:37

לר נורא, גם מקום שני זה טוב ::::::::)
ואני כן תומכת בך, רק שאני תומכת גם בנופר וטליה ♥
אני אדם תומך

22/09/2011 12:04

חחחחחחחחחחחחחחחח אמממ לכו תדעו אולי מישהו יפרוץ לאתר וימחוק לבקוש את כל הסיפורים , מוחעחעחע ! סתם בקי , אין עליך !

ואת האמת (ונופר אל תתלי אותי על המשפט הזה) – אין לנו סיכוי ! חחחחחחחחחח
אלא אם כן יחליטו להעלות את עולמות 2 בקרוב במשתמש של נופר אהמאהמאהמ רמז עבה : )

בטח נופר נכנסת לאתר ורואה שיש לה 50987432923 תגובות … ואז היא מגלה שזה החפירות שלנו , מועחחעחעחעחחעחעחעחחעחעחעחעחחעחעחע !!!

22/09/2011 12:12

חחחחחחחחחחחחחח בטח היא עפה על עצנ רואה שמונים אלף תגובות סתם נופרי מגיע לך אפילו יותר !
למה לא תעלי את עולמות גם מפה ? משני המשתמשים, תעלי את הספר הראשון מכאן, או שלא מה שבא לך !
ורק עכשיו קראתי את הפרקים ומה אני אגיד לך..
לכי תוציאי ספר לאור !!!!!!!!!!!!!!
לוגן ! סת'! אהעאהאעאהעאהעאהאעהאעא חחחחחחחחח או במקרה שלכם מוחעוחעחעעחע :D

22/09/2011 12:42

חחחחחח אוווי אלוהים אני שניה נכנסת למקלחת וזה מה שאני רואה כשאני יוצאת….
תנו לי להבהיר משהו –
אני מודה, אין לנו סיכוי מול Estonian אבל זה לא אומר שנפסיק לנסות :)
ולגבי עולמות צריך לשאול את שילי…. וואי אני צריכה להתחיל להתרגל לעולמות 2 (ההתרגשות!!)

ווואייי איזה כיף זה לחפוווור!!!

22/09/2011 13:06

אני נהנה לחפור על הסיפור הזה!.
מוחעחעחעחחעחעע סופסוף הודתן באמת!! אבל אני מכיר משהו שעוד יעקוף אפילו את בקי. ביגפוט!. כן, כן, ביגפוט!. טוב נו, בקי פשוט טובה מידי D=.

22/09/2011 21:39

אל תעלבו או משהו אבל אתם חבורת משועממים !!
וממש חפרתם על הסיפור הזה ו-מוחעעחעחעחעעחעחעחעחעחעחעחעחע ;)

23/09/2011 00:12

נעלבתי כל כך ווווואאאאאאאההההההה וווואאאאאההההההההההה

23/09/2011 00:40

זה הבכי שלי!

23/09/2011 00:40

חחחח הבנתי מוחעחעחעחעחעחעחעחעעחע
ואם לא הבנת הסתבכת עם ה-כותבות חחח ;)

23/09/2011 05:10

מוחעחעחעחעחחעחעחעחעחחעחעחעחחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחחעחעחעחעחחעחעחעחעחחעחעחעחחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחחעחעחעחעחחעחעחעחעחחעחעחעחחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחחעחעחעחעחחעחעחעחעחחעחעחעחחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחחעחעחעחע
רק שתדעו ששילי התחילה עם המוחעחעחחעע וממנה ההשראה , אז תודה לך שיילי 3>
אלללללא 29 תגובות לנופררררררררררר חחחחחחחחחחחחחחח בטח את מבסוטית מעצמך הא ?

23/09/2011 05:17

חחחחחחחחחחחחחחחחח אני 30 זהו מכתירים את נופר XDDD
נופר מה את עפה על עצצממך ?!
חחח סתם נששששממה של ברבוור הסיפור פצצה ובהצלחה בתחרות XD

23/09/2011 07:24

חחחחחחח אנחנו פשוט משועממים!!!
עוד 5 תגובות עקפנו את השיא באתר (35)
הוא ייקרוס מחפירות יתר!
מוווחעחחעחעחעח
(שילי ועדי – אני ממש שמחה שיש לי 30 תגובות אבל אין לי כוח לקרוא הכל.. חח סתם)

וואי מסכנים שאר הכותבים באתר… כל הזמן רואים ב'תגובות אחרונות' את השטויות שלנו….

23/09/2011 08:10

יאללה כולם! הבה נחפור

23/09/2011 08:59

34

23/09/2011 09:00

35

23/09/2011 09:00

103

23/09/2011 09:00

אני אוהב כפתורים.

23/09/2011 13:24

אני לא יכולה איתכם!!!!
אתם פשוט הורגים אותי פה!!! (מצחוק)

מיטל – 102 תגובות?!?!?!? את יותר משועממת מאיתנו!!!

כפתורים?!?!?!?!?!?!?

24/09/2011 13:47

נוופפר אנחנו הורגים אותך מצחוק בשביל לזעעעזעעעעע !!
אנחנו עעקפפנו 102 ;)
ובאמת מה הקשר כפתורים? חח

24/09/2011 13:51

רק בשביל הזעזוע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

102 מאחורינו!!

24/09/2011 13:55

אללללללללא מאסטר ששףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף : )
נופפפפרית מחר צריכים לכתוב מלאמלא סיפורים אור קורע אותנו !!!!!!
ואני רציניייייייית מצידי תעלי את השיעורי בית שלך במתמטיקההההההה

24/09/2011 13:57

חחח שילי מרשה לי להעלות פה את עולמות :)
מי ינצח – אבי או אליהב??
(ברוווור שאליהב!!)

24/09/2011 14:03

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תעלי תעלי כבר מכסה לך 45 סיפורים :)

24/09/2011 14:07

חחחחח יאללה! אני אעלה עכשיו את ההקדמה :)

24/09/2011 14:19
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך