badgili
היי שמי עומר וזה הסיפור הראשון שלי מצטער שזה כל כך קצר כתבתי את זה בלחץ זמן
מקווה שתאהבוו בקורות היתקבלוו בברכה בבקשה תגיבו

אין אוויר ( חלום שחלמתי אמיתי לגמריי ) סיפור ראשון שלי

badgili 14/11/2011 742 צפיות אין תגובות
היי שמי עומר וזה הסיפור הראשון שלי מצטער שזה כל כך קצר כתבתי את זה בלחץ זמן
מקווה שתאהבוו בקורות היתקבלוו בברכה בבקשה תגיבו

הייתי בחדר שלי ישבתי על המחשב שפתאום אני מבחין בצל ענק מתקרב אליי ובשנייה שהיסתובבתי לראות מה זה זה קפץ עליי וכיסה את כולי נאבקתי להישתחרר פתאום אני מבין שזו השמיכה שלי ניסיתי להוריד אותה מעליי אבל לא היצלחתי השמיכה פתאום התהדקה עליי ולא נתנה לי להוריד אותה מעליי פתאום השמיכה נעשתה כבדה יותר ויותר התחלתי לצעוק כי חשבתי שאחי הגדול צוחק עליי כי הוא יודע יש לי פחד מקומות סגורים ואני צועק לו שיפסיק את המשחקים וישחרר אותי מי זה פתאום אני שומע צעדים ואני שומע את קולו של אחי הגדול וכל פעם שהוא מדבר אליי מופיעות כתוביות באנגלית והוא אומר משפט אחד כל הזמן Omer do not worry about your frog ואני אומר לעצמי איזה צפרדע יש לנו ביכלל כלב ואחרי שנייה אני שומע צעדים יוצאים החוצה ואני מנסה שוב להוריד את השמיכה מעליי והיא נהפכת ליותר ויותר כבדה אני מרגיש כבר קושי לנישום אוויר פתאום השמיכה מכסה לי את הפה ואת האף אני מתחיל להשתגע ולהיפתל אבל השמיכה מרתקת אותי למקום פתאום אני מרגיש שאני נופל פתאום משהו חד דקר לי את הגב ואני מבין שזו הפינה החדה של ששולחן המחשב אני מנסה לישיר את הגב אבל השמיכה לא נותנת לי אני מנסה שוב להוריד אותה מעליי ומצליח להזיז את הראש אני דופק צעקה הצילו אחריי זה אני שומע צעדים נכנסים לחדר ושומע את הקול שאחיין שלי בן 12 נכנס ומתיישב על המחשב אני צועק לו תעזור לי פתאום אני מרגיש את השמיכה מתהדקת לי על הצלעות שלי ואחריי רגע מרגיש כאב שורף שם ושומע קול שבירה ואני מבין שאלה היו הצלעות שלי אני צועק לאחיין שלי שוב עזור לי פתאום אני מבחין בקרע קטן ממש קטן אבל מספיק גדול בשביל אצבע אני מנסה לישלוח את האצבע שלי לשם ומצליח אני תופס ומתחיל למשוך ולהגדיל את החור פתאום אני מבחין בעוד שתיי אצבעות שעוזרות לי ואני מבין שזה אחיין שלי ביחד היצלחנו להרחיב מספיק את החור בשביל שאני אוציא את הראש שלי אני מצליח לנשום אוויר צח ואני מנסה לקום ולהוציא את הכתפיים שלי גם החוצה אבל בשנייה אני מנסה את זה השמיכה מתהדקת יותר חזק על הצלעות והחזה שלי אחיין שלי תופס בשתי ידיים את החור וקורע אותו יותר חזק ואני מצליח לקום ולקרוע את השמיכה לגמריי פתאוום אני מתעורר ורואה את השמיכה מעליי ובועט בה אני קם בבהלה ומבין שזה היה רק חלום רע.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך