בית האדס {גרסה אישית}

percy+annabeth 18/08/2013 4769 צפיות 4 תגובות

הייזל~פרק 1:
הייזל לא קלטה מה הלך בשעות האחרונות. הייתה לה הרגשה שפרסי ואנבת' לא ישרדו אבל היא ניסתה להדחיק את המועקה. אחרי שהם ישבו בסיפון העליון וכיוונו את הספינה הענקית ליוון, הייזל רק הרגישה יותר נורא, איך הם ימשיכו את המסע בלי הצחוקים של פרסי והחוכמה של אנבת'???
זה ניראה כאילו חסר 4 אנשים ולא 2! היא התרעננה והתקלחה ולא משנה כמה פעמים שטפה את פניה הדמעות הופיעו מחדש "אוקיי הייזל לבסק קחי את עצמך ביידים מה אימא הייתה אומרת על זה?!?" היא אמרה את זה לעצמה יותר מידי פעמים…. היא ישבה על הדרגש וניסתה להיזכר בכל הרגעים היפים שלה עם פרסי ואנבת' בדרכם לרומא. היא נזכרה איך היה לפרסי אידולון זר בגוף וכשפייפר הוציאה אותו הוא נפל עם הפרצוף בכל הפיצה ואנבת' מיהרה לתפוס אותו. היא צחקה בשקט. ולפתע הייתה דפיקה על הדלת. הייזל קפצה "כן?" היא אמרה בקול הכי טוב שיכלה לגייס.
פרנק הכניס את הראש לתא שלה "את ניראת לי…אמ..די עצובה" הוא גמגם כאילו לא ידע מה להגיד לה. בזמן האחרון היה להם יותר מידי ריבים, רובם קשורים לליאו, ברגע שהוא גמגם הייזל נזכרה למה היא אוהבת אותו. "בוא תיכנס-" את המשפט שלה קטע רעד גדול שממש הקפיץ אותה מעל לדרגש,הם מיהרו לעלות לסיפון. "מה קרה? מה קרה? מה קרה?" פרנק אמר את זה 3 פעמים בלי לנשום. מול הספינה באמצע הים, נפגשנו שוב בידיד ותיק…. שרימפזילה!!! הייזל הוציאה את חרב הפרשים שלה ופרנק את החצים והם התחילו להילחם השרימפזילה היה כנראה מאוד עצבני כי הוא לא הפסיק להצליף בזרועות שלו תוך 2 שניות הצטרפו גם ניקו, ג'ייסון, פייפר וליאו "עוד פעם??"צווח ליאו. השרימפזילה עוד שנייה היה מועך אותה אילמילא היה זז 2 סנטימטר. ליאו התחיל לקלל ביצירתיות. המאמן הדג' כשל במעלה המדרגות מכיוון שהייתה לו רק נעל אחת אנושית "אני בא!!" צעק בקול גדול. הייזל ניסתה לשמור על קצב לחימה טוב אבל היא הייתה מותשת. המאמן הדג' כל שנייה נפל במדרגות והתחיל לקלל את הנעל הנותרת עליו בכל מיני תיאורים מעניינים. פרנק צרח שנייה לפני שהשרימפזילה מעך אותו וזה משך את תשומת ליבה של הייזל, זאת הייתה הטעות הכי גדולה שעשתה כי השרימפזילה תפס אותה ומשך אותה איתו למעמקי הים.


תגובות (4)

זה ממש יפה ^^
פרסבת' :(
תמשיכי!!

18/08/2013 12:52

אאההה, ותנסי לשים דגש על הניקוד, פה ושם שכחת……..
מקווה שתקראי את שלי ^^

18/08/2013 12:53

תמשיכייייייייי

18/08/2013 13:04

זה ממש יפה^^ אני ממש מקווה שאת לא כועסת עליי. אני מרגישה זבל בגלל מה שקרה. והמשך. וממש מצטערת!

18/08/2013 13:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך