בית האדס פרק 3

רייבן 05/08/2013 5463 צפיות תגובה אחת

-פרק 3: ג'ייסון-
הוא היה מותש. עייף לחלוטין. גופו כאב מהמאבק נגד ענקים התאומים, והוא עדיין לא יכול היה להאמין שפרסי אנבת' ונעלמו.
הוא היה צריך לעשות יותר כדי להציל אותם. למרות שהאחרים אמרו לו שהוא לא אשם, הוא עדיין הייה יכול לנסות.
הוא היה טוב בטיסה, אולי הוא היה יכול לסחוב אותם לאזור בטוח יותר. הוא רצה להמאמן יתן לו מכה עם הנבוט שלו ויגיד לו כמה שהוא אידיוט.
ג'ייסון מחצית מהאשמה על הפסל. אתנה פרטנוס עמדה גבוה על הסיפון ארגו שתים.
הפסל שלה נראה כאילו מזעיף פנים לג'ייסון, כאילו אומרת:רומא טיפש. פריאטור טיפש. תישאר מחוץ לדרך שלי לפני שאני הורגת אותך.
ג'ייסון ידע שאם זה פסל שיכולים להרוג, אז כדאי שהוא יקח צעד אחורה. הוא נזכר שהפסל של טרמינוס עזר לפרסי להרוג ענק, אז אם טרמינוס יכל להרוג מי יודע מה אתנה פרטנוס יכולה לעשות, ג'ייסון קיו שהוא לא יקבל תשובה לשאלה הזאת.
אבל אם פסל אתנה לא יכל לעשות שום דבר, זה בהחלט לא היה עוזר להם בזמן שהם מותקפים על ידי המפלצת מלוך נס. אוקיי, אז אולי זה לא היה המפלצת מלוך נס, אבל זה נראה ככה.
הוא באורך 50 מטרים, וג'ייסון ניחש שזה היה רק ??חצי ממנו. היו לט סנפירים ארוכים, תקועים מחוץ למים שמאחוריו.
המפלצת הייתה ירוקה כחולה כהה וצהבהבה, אבל סנפיר הגב העצום היה סגול ואדום. ג'ייסון יכל לראות שורות של שיניים חדות כתער בפה שלה.
זה התפרץ ונהם לעברם, כשהוא פולט מים וחומצה מהפה ונחיריים. היה לה בערך תשעה לשונות, אחד בפה שלה, ושניים בכל צד של צווארה.
היא נראתה כמו תערובת של כמה דברים ביחד: דינוזאור, מפלצת ים, והידרה על סטרואידים. ג'ייסון החליט לקרוא לה נסי. "איפה פרסי כשאתה צריך אותו?" רטנה הייזל.
ג'ייסון חש צביטה של ??קנאה, שהוא לא היה רגיל אליה. מאז שהוא שמעה על פרסי, התחושה הזאת הייתה הופכת להיות יותר יותר חזקה.
במחנה החצויים, לא היו חו ממש חברים כי כולם די פחדו ממנו, הוא דימין את הרגע שהוא יחזור למחנה יופיטר ויפגוש את כל החברים הישנים שלו. וברגע שהוא הגיע למחנה יופיטר, כל החברים הישנים שלו היו עם פרסי ולא התייחסו אליו, כאילו ג'ייסון לא הייה קיים.
הוא ופרסי נלחמו נגד הענקים ביחד, אבל ג'ייסון לא יכול להפסיק להיזכור איך הוא ופרסי ניסו להרוג אחד את השני. זה היה חולני, אבל מאז, ג'ייסון תהה מי החצויים הכי חזק.
אפילו ניקו אמרו פרסי היה החצוי החזק ביותר שהכיר. ג'ייסון ראה פרסי בפעולה, והוא ידע שהוא היה סופר קשוח, אבל ג'ייסון כל הזמן חשב, מה עוד הוא יכול לעשות?.
ג'ייסון שנא את התחושה לחלוטין. במיוחד לאור עובדה שהם היו חברים. והיה את ניקו. ניקו פחד ג'ייסון קצת. הייה אפשר לראות את זה.
אבל הוא לא יכול לבטוח בבחור לחלוטין. ניקו הייה גם ליגיונר במחנה יופיטר וגם חניך במחנה החצויים ושיקר לשניהם אבל ג'ייסון לא התכוון להטריד את הילד עכשיו.
הוא יכול היה לראות את המבט הרדוף בעיניו. טרטרוס בטח היה מקום ממש נורא. עכשיו, ג'ייסון יכול רק לקוות שאנבת' ופרסי ישרדו.
הוא ידע שהוא לא יכול לעשות כלום. הוא שנא את ההרגשה של חוסר תועלת אפילו יותר מקנאה. ג'ייסון זינק לצד כשאחד מלשונות הסמוראי עף לעברו.
הוא קפץ מעל הלשון וניסה לחתוך אותה, אבל הוא החמיץ את הלשון בשבריר סנטימטר. הוא קילל כמו שהוא נחת. הוא העיף מבט לצד ימין. פייפר נלחם עם שלה במקום קרן שפע.
זה היה טוב שהיא נלחמת עם הפיגיון שוב, כי ג'ייסון לא הייתי בטוח איך הקרן הייתי להועיל במצב הזה. בסמוך לפייפר היה פרנק, שהפך לברדלס וזינק על המפלצת בכל פעם שהוא הייה יכול.
ג'ייסון יכל לשמוע את מאמן מאחוריו. "אתה רוצה קצת מזה? אני אתן לך כמה מזה. עוד מעט תראה מה זה עז כועסת!". לשמאלו, הייזל ניסתה לתקוף את המפלצת ולחתוך שתיים מהלשונות שלה, לא נראה שהיא ממש הצליחה.
ניקו נלחם עם חרב הברזל השחורה שלו. ג'ייסון נזכר בניקו מהמחנה, ניקו מעולם לא היה חלק מהמשחקים במחנה, ולכן זו הייתה הפעם הראשונהג'ייסון ראה אותו בקרב, ולומר את אמת, הוא היה טוב יותר מג'ייסון שציפה.
לשבריר שנייה, ג'ייסון עמד להסתכל מסביב כדי לנסות ולמצוא את פרסי ואנבת'. הוא הניד בראשו והמשיך לנסות להחזיק את הראש של המפלצות. אבל איפה היה ליאו?.
ג'ייסון לא ראה את ליאו מאז שהוא ירד לחדר המכונות לפני שעות, מחזיק את כדור ארכימדס בשתי ידיו.
"אני רוצה ללמוד יותר על איך זה עובד", הוא אמר להם, עיניו נצוצות מהתרגשות. ג'ייסון חשב שהוא עומד לעלות אותו באש אם הוא היה ממשיך לדבר איתו, אז הוא נתן לו להמשיך.
ג'ייסון הניח שהוא עדיין היה שם, אבל הוא רצה שליאו הייתי פשוט מפסיק לעבוד על הכדור לכמה דקות ולעזור להם להילחם במפלצת.
הוא קפץ ממקומו כמפלצת ירקה חומצה לרגליו. הסיפון נמס קצת במקום שבו החומצה פגעה, ויצירה חור. ג'ייסון עקף את החור. הם היו זקוקים לתכנית, ולג'ייסון הייתה אחת.
ג'ייסון צעק הרים את החרב שלו לאוויר. ענן סערה שנוצר מעליו והברקים הבזיקו בשמיים. חבריו קפצו הצידה. ברק פגע בחרב ואז פגעה באחד מהעיניים הכחולות הגדולות של נסי.
המפלצת צווחה ונרתעה לאחור בכאב. הלשונות התקרבו לגוף שלה, היא פרכסה והקיאה חומצה בכל מקום. האחרים התגלגלו משם והסתתרו מאחורי התורן עד שנסי נעלמה מתחת לפני המים.
ואז הם קמו והביטו מעבר למעקה, צופים בבועת המים מתחתיהם. ג'ייסון הרגיש הרגשת ניצחון. לפחות הוא עשה משהו בסדר. אבל תחושת הניצחון התפוגגה כשהוא ראה את ראשה של המפלצות קופץ החוצה מהמים.
היא צווחה בזעם, ולאחר מכן התמקד עיניה ממש על ג'ייסון. הוא בלע את רוקו. ונסי זינקה. ג'ייסון כנראה היה כבר הופך ארוחת ערב, אם הייזל לא הייתה מגנה עליו.
ראשה של נסי הייה ממש מעליה, ואז היא נסוגה והתחילה לתקוף את השונות חדות כתער שלה הם החרב שלה שוב. "תיזהר, ג'ייסון," אמרה הייזל. הוא הנהן. הוא לא יכול היה להרשות לעצמו למות עכשיו.
"יש לי את זה, חבר 'ה!" צרח קול מהירכים. זה היה ליאו. הוא היה בסדר גמור, והוא סוף סוף הבין שהם היו בצרות.
"אני שמח שיכולת להצטרף אלינו," צעקה פייפר. "תפסיק להתלונן," הוא צעק בחזרה. הוא החזיק את כדור ארכימדס בשתי ידי.
"אתה יכול להחזיר את הכדור?" שאל את ניקו. "באמת שאין לנו זמן לניסויים מדעיים". פרנק נעץ בו מבט בצורת הברדלס שלו, ולשנייה, ג'ייסון פחד פרנק הולך לשכוח מנסי ויתקפת ליאו במקום.
"זה לא ניסוי מדעי!" ליאו מחה כשהוא לחץ על כפתורים בצד של הכדור. "הדבר הזה הולך להציל את התחת כפוי הטובה שלך!".
הוא החזיק את הדבר לפניו וצרח, "צוות ליאו לניצחון" הכדור החל לזהור בצבע כחול עמום. רגליים זעירות יצאו מהקו המשווה, והכדור הרים את עצמו.
הכדור הפך לדפוס חדש של מילים וסמלים שג'ייסון לא יכל להבין. הסמלים המשיכו להסתחרר עד שהוקמו בקוד מסוים. או, ג'ייסון ניחש שזה מה שזה היה.
קרן אור נורתה מהקו והכתה את המפלצת בצווארה. המפלצת צווחה בכאב, מנערת את ראשה בכאב. "מה אתה עושה?" צרח פרנק, שהפך בחזרה לאדם. "רק חכו לזה!" ליאו צעק.
קרן האור עדיין יוצאה מהקו, והמשיכה להכאיב לנסי. ג'ייסון לא היה יכול לראות את ההשפעות. אבל אז, המפלצת החלה להתכווץ במהירות. איך המצאה העתיקה יכול לירות קרני אור ממנה ולהרוג מפלצת, לג'ייסון לא היה מושג.
אבל הוא לא התכוון להתלונן. כולם הביטו במתרחש בפליאה. נסי הפכה למפלצת בגודל של צעצוע, וליאו כיבה את המכשיר.
ליאו תפס את המפלצת בשתי ידיו וצחקק "אני חושב שאני הולך לשמור אותה בתור חיית מחמד" הכריז. הם היו כל כך כועסים על ליאו, אבל הם לא יכלו שלא לחייך.
"איך אתה יודע איך לעשות את זה?" שאל את ג'ייסון, מחזיק את הכדור ובוהה בו. "אני כבר מנסה לפענח את הקודים כמה שעות," אמר ליאו. "זה עשוי להיות המפתח להבסת גאיה. רק עכשיו הבנתי שזה היה קרן מקטינה, וזה רק אחד מהקודים. אתה יכול גם להגדיל דברים! "
"טוב, אני הולכת לצעוק קצת, אבל אני חייבת לומר, עבודה טובה," אמרה לו פייפר, מחייכת קצת.
"למה, תודה לך, מלכת יופי. בדיוק חשבתי, מה אם אנחנו נתכווצו את אתנה פרטנוס?"
"מה?" כולם שאלו באותו הזמן. "היי, אל תתנפל עליי. אני רק אומר, כאנחנו נלך לאפירוס, אנחנו לא יכולים פשוט לקחת את הפסל ענק איתנו! אז למה שלא נכווץ אותו ואחר כך נהפוך אותו שוב לגדול יותר כאנחנו נצתכך את זה שוב? "
ג'ייסון הביט סביבו באחרים. הם נראו מודאגים, אבל ג'ייסון חשב שזה נשמע בסדר. הוא משך בכתפיו ואמר. "אוקיי."


תגובות (1)

יש טעויות דיבור..
אבל ממש אהבתי *_*
ממשיכה..

06/08/2013 02:20
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך