eytan1234321
כל עובדות ההיסטוריה והמיתולוגיה שאני כותב הן נכונות. אם בא לכם לבדוק אז פשוט תגגלו... אתם יכולים לכתוב בתגובות על דמויות שאתם רוצים שיצטרפו: לאו דווקא חצויים אפשר גם אלים זוטרים או מפלצות או בני תמותה

בן האלמוות-פרק ז’

eytan1234321 16/03/2021 496 צפיות 2 תגובות
כל עובדות ההיסטוריה והמיתולוגיה שאני כותב הן נכונות. אם בא לכם לבדוק אז פשוט תגגלו... אתם יכולים לכתוב בתגובות על דמויות שאתם רוצים שיצטרפו: לאו דווקא חצויים אפשר גם אלים זוטרים או מפלצות או בני תמותה

"וואו! ממש שיפצו פה!", פאן אמר, "פעם אחרונה שהיינו פה בקושי היו פה מיטות! ועכשיו יש פה אפילו יותר מ2500 תאי מגורים!"
"פעם אחרונה שהיינו בנושאת מטוסים זה היה ב1975, השנה הראשונה שנושאות מטוסים היו בשירות." ציננתי את התלהבותו.
"הו, כן, זאת הייתה שנה כיפית!" פאן כנראה נזכר שזאת השנה שהתחילו להפיק את סרטי 'מלחמת הכוכבים', לגרסתו הוא נתן את הרעיון לסדרת הסרטים ודמותו של מאסטר יודה מבוססת עליו, שזה מאוד לא נכון אבל שיהיה…
פאן הוא אל זוטר – אל הרועים ועדריהם (זה נשמע ממש גרוע). אבל הוא יכול להיות מאוד עוצמתי מתי שהוא רוצה. למשל הוא יכול להבריח אפילו אלף מפלצות מתי שהוא מנגן בחליל פאן שלו! בתקופת יוון כל הרועים שמרו על שקט בין שתיים לארבע בגלל שהם פחדו מחמת זעמו – מנוסת בהלה בקרב העדרים שלהם, שהיו רצים אל מותם. כן, היכולות שלו הן עד כדי כך גדולות.
היכולות שלי לעומת זאת לא היו ממש מרשימות וקסומות. אני יכול להילחם ממש טוב, אני יכול לדבר לכתוב ולקרוא בכל שפות בני האדם, ולאחרונה אני יכול גם לזרוק בומרנג. היכולות הקוסמיות שלי הם לחיות (לא נשמע ממש מרשים) ולחזות קצת. לחזות את העתיד זה די מרשים אבל תאמינו לי, זה בכלל לא כיף.
פעם האורקל מדלפי אמרה לי איזה כמה משפטים שאף אחד לא הבין ושהם יכולים להתפרש בכמה דרכים. זה יכול לומר שני דברים: או שאפולו שונא אותי והוא לא רוצה להגיד לי שום דבר בעל משמעות. או שבאמת אף אחד לא יודע את העתיד שלי אז אמרו לאורקל סתם לקשקש כל מיני דברים שסותרים זה את זה…


תגובות (2)

סיפור מדהים

28/10/2021 20:24

דרושים לעבודות קלדנות סקרים כתיבה
תמלול פרטים בוואטצפ 0502322173

05/04/2022 00:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך