בן ניקס פרק 2

26/12/2018 636 צפיות תגובה אחת

כאן ריי מדבר איתכם. אני חושב שאני הוזה כי המורה שלי הפכה ליצור מכוער וניסתה לתקוף אותי, ואם זה לא מספיק הידידה שלי שירן הרגה אותה עם גרזן קרב. החלטתי שאני צריך פסיכולוג כי אני בטח השתגעתי. שירן הקימה אותי ואמרה לי שצריך לזוז. " בוא, ריי, ונקרא גם לטום. הגיע הזמן לקחת אותך למקום בטוח כי אתה לא מוגן יותר." לא הבנתי מה הכוונה במוגן אבל לא רציתי להתווכח, משהו במבט הפראי עם העיניים הירוקות שלה גרם לי להבין שהיא לא צוחקת. מצאנו את טום בכיתה, מנמנם כמו תמיד . "טום, קום!" הערתי אותו במכה על הראש וכאשר הוא ראה את המבט של שירן הוא קלט את המסר. " טום, צריך לקחת את ריי למחנה כי השטח כבר לא בטוח. תיקח אותו ואני אעדכן את המחנה, אני כבר מצטרפת". טום לקח את התיק שלו ואמר לי "קח את שלך ובוא נזוז, אין לנו זמן מיותר". "אבל מה עם אבא שלי?" שאלתי. "הוא לא ידאג" ענה לי. "ואיך זה שאף אחד אחר לא ראה את אשת הנחשים?" שאלתי לחוץ תוך כדי ההליכה, אך לא קיבלתי תשובה. שירן באה אלינו והיא אמרה לי ולטום "ההסעה בדרך, בוא נוציא את ריי מפה לפני שעוד משהו יתקוף". יצאנו מהשער הראשי ופתאום אני קולט שלושה כתמים בשמים- אחד לבן, השני שחור והשלישי בצבע בז´. הבנתי שהכתמים הם סוסים- סוסים מעופפים. "טוב תעלו עליהם ובוא נזוז עכשיו!!!!" צעקה שירן. עליתי בזהירות ועלינו לאוויר. התרחקנו מהעיר היקרה שלי ומכל מי שאני מכיר.


תגובות (1)

סיפור מדהים

29/10/2021 11:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך