ג'ייסון לא סומך גם על ניקו והייזל... אבל הוא סוג של מוכרח...

בני האדס- פרק 4

14/09/2013 792 צפיות 2 תגובות
ג'ייסון לא סומך גם על ניקו והייזל... אבל הוא סוג של מוכרח...

-ניקו-

הגעתי לחדרי בארגו II.
לא ידעתי איך להסביר לכולם מה קורה… אבל ביקשתי חמש דקות ממייסי וקאמיל, כדי שיתנו לי להסביר לשאר.
יצאתי למטבח. כולם ישבו שם ונראו מודאגים.
"ניקו!!" שמעתי את הייזל צועקת. היא רצה לעברי וחיבקה אותי בכוח.
"לאן הלכת?!" שאלה בצעקה "דאגתי לך!"
"הבאתי עזרה" עניתי לה " אמממ … משפחה… הן רצו לפגוש אותך. והן יכולות לעזור"
"משפחה?" שאל ליאו. "כאילו עוד בני האדס?"
הנהנתי .
"בשום פנים ואופן לא! " צעק ג'ייסון "אני לא מוכן לבטוח בהם!"
"ג'ייסון …" פייפר ניסתה להרגיע אותו.
"אני מזהיר אותך ניקו…" אמר "אם הם יבואו לפה, נהרוג אותם"
לא התאפקתי, אבל צחקתי חלושות.
"משהו מצחיק אותך ?" ג'ייסון שאל.
"מצטער אבל לא תצליח להניד עפעף… הן יהרגו אותך לפני שתספיק…" אמרתי "כל עוד תהווה עליהן איום…"
"כמה הן?" שאל בכעס "ואיך יוכלו לעזור לנו? הרי פרסי ואנבת נפלו לטרטרוס."
"אתה אידיוט בדיוק כמו שאתה נראה." אמרה מייסי "אנחנו בנות האדס. אם מישהו יכול לעור לכן זה אנחנו"
היא צחקה בשקט "אבל אם אתה רוצה קרב…. אתה תקבל אותו… " היא שלפה את ה'טפרים' שלה
ג'ייסון נראה מופתע.
"מייסי תרגעי קצת" אמרתי "קאמיל מחכה לנו שם?"
"כן" היא ענתה קצרות.
"טוב מאוד…" עניתי "קאמיל… אחותנו… יכולה להשקיף לטרטרוס… בערך לראות אותו…. כרגע היא מציירת מפה לפרסי ואנבת'… עכשיו אנחנו צריכים לארוז נקטר ואמברוסיה בשבילם… אנחנו יכולים לשלוח להם את זה יחד עם המפה " אמרתי מהר, לפני שיתחיל קרב בין ג'ייסון למייסי.
"אלא אם כן אתם לא בוטחים בנו" עקצה אותם מייסי. "בכל מקרה אני כאן בשביל אחותי." היא חייכה לעבר הייזל.
"אתם באמת יכולים לעשות את זה?" שאלה פייפר.
לרגע נשמעה תקווה בקולה.
"אם הכל יתנהל כמו שצריך… כן" אמרה מייסי. "אבל אני ואחותי דורשות משהו בתמורה.."
"סליחה?" שאלתי "על מה את מדברת?" שאלתי די כועס
"אנחנו רוצות להכיר את אחותנו…" היא אמרה "אתה לא מצפה שנשאיר אותה פה נכון? לא עם בן זאוס, כלומר יופיטר, שלא בוטח בנו… בעיקר כשהיא לא מאומנת…" אמרה עם המון ארס " אנחנו רוצות לאמן אותה…. בכל זאת… אני אשמח מאוד אם תיהיה לי אחות שגם היא מענה… נמאס לי להילחם לבד בהידרות.."
"מצטער להרוס את השמחה" עניתי לה "אבל הם קצרים בזמן. וזאת החלטה שלה בלבד"
העפתי לעברה מבט שואל
"אנחנו הרי משפחה.. ברור שארצה שתאמנו אותי. אבל אחרי שנביס את גאיה…" אמרה "עכשיו איך אנחנו עוזרים לאנבת' ופרסי?"


תגובות (2)

תמשיכי!!!
סורי שאני מגיבה רק עכשיו (טיילתי)

14/09/2013 12:27

חוח! אני יודעת שטיילת… צינת את זה ב'הבת הראשונה של הרה'
אגב….
תמשיככייי כברר!!

14/09/2013 12:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך