בלופ. מיאו. לזניה.
רייבן, איטה,
אתן מוזמנות לקרוא לי דניאל בת פרספונה.
או רק דניאל. מה שבא לכן.
עכשיו כמו שההסכם בנינו מחייב.
אתן תמשיכו את הסיפורים שלכן!!!

(ויש סיכוי קטנקטנקטנקטנטן שאולי אולי אולי. רוז מבוססת עלי. אבל סיכוי ממש קטן....)

בני האדס- פרק 7

16/09/2013 1267 צפיות 12 תגובות
בלופ. מיאו. לזניה.
רייבן, איטה,
אתן מוזמנות לקרוא לי דניאל בת פרספונה.
או רק דניאל. מה שבא לכן.
עכשיו כמו שההסכם בנינו מחייב.
אתן תמשיכו את הסיפורים שלכן!!!

(ויש סיכוי קטנקטנקטנקטנטן שאולי אולי אולי. רוז מבוססת עלי. אבל סיכוי ממש קטן....)

-ניקו-

עמדנו מול אחוזת רואן.
הרגשתי את רוז לחוצה.
היא תפסה בזרועי בכוח, והרגשתי בדופק שלה, מהיר כמו אחרי מרתון, וראיתי את ההילה שלה.
נדמה שעוד רגע היא תתעלף מלחץ. אולי התקף לב.
ההילה שלה הייתה חלשה ופועמת בקצב של הלב שלה.
"רוז, הכל יהיה בסדר. אני מבטיח לך." אמרתי לה, בנימת הקול הכי רגועה ומנחמת שהצלחתי לגייס.
"אתה מבטיח? באמת ניקו. הרי ברור שזאת מלכודת. וגם אם לא, המשפחה שלנו תתחיל במרחץ דמים מטורף. ואז מה?"
דמעה ירדה במורד לחייה.
ניגבתי אותה בזהירות ובמהירות.
"אל תבכי." אמרתי . "זה לא יעזור שהם יראו שאנחנו לחוצים. ואלריק בהחלט מסוגל לראות פחד. חוץ מזה אנחנו באנו ליהנות. נכון?"
היא הנהנה.
חיוך עלה על פניה. "שלא תחשוב, אפילו לא לרגע, שאסכים לעבור את הערב הזה ללא ריקוד"
צחקתי חלושות "אם זה יעודד אותך, ארקוד אפילו עשרים."
היא צחקה גם.
מייסי כחכחה בגרונה.
"מוכנים?" שאלה "או שקת'רין ואני מפריעות לרגע הנחמד הזה" הן צחקו.
גלגלתי את עיניי.
"אל תתייחסי אליהן" לחשתי לרוז.
אבל זה לא הפריע לה. כי היא עדיין חייכה.
נכנסנו פנימה.
המבואה הייתה מלאה חצויים.
חלק בני האדס. חלק בני פלוטו. אולי כמה בני פרספונה.
היו שם בערך 8 כולל אנחנו. כולם מתקופות שונות.
השד יודע איך הם שרדו כל כך הרבה זמן.
משפת רואן לא נראתה באופק.
כבר קיוויתי שמשהו קרה. שזאת לא מלכודת, ושהם היו פשוט ידידותיים, והם עם האורחים שלהם באיזה פינה שותים קוקטיילים או משהו.
אויי כמה שטעיתי.
שרליין, אחותם של רוז וקת'רין התקרבה אלינו בחיוך. היא הייתה הידידותית מבין משפחת רואן.
"כמה טוב לראות אתכם!" היא אמרה. בעודה מובילה אותנו לחדר סמוך, כדי שנוכל לדבר.
"שרליין. כמה נחמד לראות אחות חורגת." אמרתי.
"ומה הופך אותי כל כך שונה ומיוחדת מבנות פרספונה אחרות?" שאלה שרליין
"את לא שונה, או מיוחדת. אבל הבנו שיש בידכם מידע מסוים שעלול להועיל לנו." אמרתי.
"כן. כן, יש בידינו אותו מידע שאתה מדבר עליו. וכמו שציינו…" אמרה. "נשמח לחלוק אותו. או שאולי לא."


תגובות (12)

אם מישהו יגע בניקו, זאת אני. אני ניקואית בנפש, איש לא יגע חוץ ממני. ניקו!!!!!!!!!
(בזה הרגע אני הופכת לענק הירוק או… שחור שכתוב עליו ניקו\ליאו התינשאו לי?) ליאו!!!!!!! רשע!!!! ושוקולד. ^^

16/09/2013 12:02

דניאל בת פרסיפונה את מוזמנת ליקרוא לי איטה בת (עדיין לא יודעת את יכולה להחלית לבד)
ותמשיכי, כי אני ממשיכה (רק מחר ששש… לא לגלות לה)
ועם את לא ממשיכה אני וחברה שלי נבוא אלייך עם גבינה וסכין קצבים ונכריח אותך ליבחור אחד מהר (זה ממפוצלים…)
תמשיכי!! כי זה היה פרק קצר!!
ולדעתך לאיזה בת של אלה אני הכי מתימאה (ita sorokin) הפייס עם את צריכה תמונה…
ונ.ב.:
תמשיכיייי עם אוראו!!!

16/09/2013 12:07

אממממ איטה את יכולה להיות בת… לא יודעת…. אמממממ…. נראה לי את יכולה להיות בת… לא יודעת><
גם אני לא ידעתי בת מי אני… עד לפני כמה ימים… יש לי עניים ירוקות כמו צמחים ^^
אממממ את יכולה להיות בת יופי טק רומית .. :)
כל עוד את כן תבטחי בבני האדס….
זכרי- לא להיות טיפשים כמו האח הגדול ג׳ייסון…
חוח
קאטמיו- ניקו הוא שלייי!!!!!!!!!!!! שלי שלי שלי!!!! ניקו זה לנצחחחח!!!
די אנג׳לו פוראבר! עד הקבר! ולשאול ומעבררר!!!!! קולולולול!!!(קריאת קרב)

16/09/2013 14:35

*יופיטר

16/09/2013 14:35

אז את מוזמנת ליקרוא לי איטה בת יופיטר!
ועל תידעגי אני לא היה מטומטמת כמו הכי הגדול ואני כן בוטחת בבני האדס כי הם חתיכים וחכמים (ניקו…) וגם בבנות האדס כי הם יערגו אותי עם לא…
ויכיייי המחנה הרומי!!!!

17/09/2013 00:45

קולולולול!!!!!!
הם בהחלט חתיכים *~*
ניקו הוא בילי. אנחנו נשואים כבר שנה, וגרים באושר ועושר בארמון כמו פעם עם שלדי חדי קרן, ושלדי חתולים. וכמו כן גם חתולים חיים וכמובן גם חדי קרן ופגסוסים חיים.
אולי כמה סוסים טורפים כדי להבריח אורחים לא רצויים…
את ורייבן רצויות, אל תדאגו ^^

17/09/2013 01:19

*בעלי

17/09/2013 01:20

חיחיחיחי
אני אשמר לבקר רק תגידי את הכתובת ואני ובעלי נבוא מדי!
בעלי הוא ג׳ייס (קליירי רוצה ליגנוב אותו ממני!!!) ואנחנו נשואים שנתיים וגרים במכון (שגם חצויים רצויים שם כמובן) יש לנו חיות מוזרות וחמודות וכמו כן שלדי פגוסוסים ענקים אנשי זהב וכולי שג׳ייס תפס במיוחד בשבילי!!!
והחבר הכי טוב שלי הוא ערפד קוראים לו….
לא קוראים לו הוא באה לבד!!!
כל שאר המיידה אליי יבואו בהמשך
נ.ב.:
אני בן אדם מאוד מעניין וחופר
ולסיום…

אוראו!!!!

17/09/2013 02:07

חיחיחיחי
אני אשמר לבקר רק תגידי את הכתובת ואני ובעלי נבוא מדי!
בעלי הוא ג׳ייס (קליירי רוצה ליגנוב אותו ממני!!!) ואנחנו נשואים שנתיים וגרים במכון (שגם חצויים רצויים שם כמובן) יש לנו חיות מוזרות וחמודות וכמו כן שלדי פגוסוסים ענקים אנשי זהב וכולי שג׳ייס תפס במיוחד בשבילי!!!
והחבר הכי טוב שלי הוא ערפד קוראים לו….
לא קוראים לו הוא באה לבד!!!
כל שאר המיידה אליי יבואו בהמשך
נ.ב.:
אני בן אדם מאוד מעניין וחופר
ולסיום…

אוראו!!!!

17/09/2013 02:07

אוראו זה טעים :P
ואני כותבת את בני האדס… אז את צריכה להמשיך את שלך..
וכך גם רייבן! אם היא רואה את זה והיא מתעלמת אני אחנוק אותה ><

17/09/2013 04:37

ניקו הוא אח שלי ובעלה של אחותי בעצם אחותי החורגת (אני בת האדס והיא בת גאיה כך יוצא שאנחנו לא אחיות)

28/09/2013 06:37

בת גאיה?
הממ… מעניין…
שלום לך בת האדס ^^
אני בת פרספונה :)
אנחנו אחיות חורגות (סוג של…)

28/09/2013 08:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך