ג'יימס רוברט – ומסע החיפושים לאבדון

26/05/2012 648 צפיות תגובה אחת

פרק 1 – גיליתי שאני חצי אל
קוראים לי ג'יימס רוברט ואני בן חמש עשרה אני חי בפנימיה בניו יורק.
למה אני חי שם? מכיוון שאני ילד בעייתי לא מאמינים לי אז יש לי כמה דוגמאות למשל: בטיול האחרון כשהלכנו למוזיאון הטבע היה שם ברזיה ורציתי לשתות מים אך כשלחצתי להפעלת הברזיה לא עבד שום דבר אז דפקתי על זה קצת ובדיוק המורה עמד מאחורי ומהברזיה השפריצו מלא מים ועפו על המורה שלי מאז בכל טיול אני על תנאי ואסור לי לגעת בשום דבר אבל אם אתם חושבים שזה נשמע דבר מוזר אז כדי שתשמעו מה קרה לי בחופשת הקיץ האחרונה. זה היה שיעור הסטוריה והמורה הרגילה לא הגיעה אז הגיעה מורה מחליפה למורה המחליפה קראו מיס באקט שאנתי אותה ממבט ראשון היה לה גולגול גבוה כובע קטן ובגדים של ליידי היא הייתה מסריחה מדיאורדורנט ותמיד שאלה אותי שאלות על ההסטוריה כמובן שלא ידעתי כי יש לי בעיית קשב וריכוז כשנגמר השיעור מיס באקט קראה לי לחדר שלה מצמצתי לשבריר שניה והיא עמדה על השולחן ואמרה "זהו סופך חצוי" והפכה למפלצת בעלת 4 זרועות וקשקשים לא הבנתי למה היא מתכוונת אבל ידעתי שזה משהו רע מתוך אינסטינקט ברחתי מהחדר היישר אל הקפיטריה שם ראה אותי הטבח של הפנימיה ג'ון הנמו שהיה עם קביים כי הייתה לו בעיה הוא ישר קפץ על מיס באקט ונתן לי לברוח רצתי אל דלת היציאה של הפנימיה ואז ראה אותי חברי הטוב דין ג'ורדן הוא מיד עצר אותי ואמר "אם אתה בורח אני איתך " "אוקי" אמרתי ויצאנו מהפנימיה חמקנו בין השומרים ועצרנו בבית קפה שם דין שאל אותי "אז ממה אנחנו בורחים "
"ממיס באקט " עניתי "היא הפכה למפלצת מכוערת ורדפה אחרי והיא גם אמרה משהו על זה שאני חצוי"
"וואו אחי" אמר "אתה חצי אל "מה?????????!!!!!!!!!!!" עניתי "זה לא יכול להיות אני בכלל לא מרגיש כמו אל וגם אתה באמת מאמין בזה "ברור שלא אבל עכשיו יש לנו הוכחות שמיס באקט משוגעת עכשיו אפשר להעיף אותה מהפנימיה , אחי זה גדול!" פתאום ראיתי את ג'ון הנמו רץ לעברינו רצתי אליו ואמרתי "וואו , תודה על ההצלה"בכיף" הוא אמר זו העבודה שלי , ועכשיו אתם באים איתי .."
הוא לקח אותנו באוטו שלו למין מחנה מוזר ועל השלט היה כתוב "מחנה חצוי הדם" לא הבנתי מה אני עושה שם ואיך ג'ון קשור לזה אז החלטתי לשאול אותו "ג'ון מה זה המקום הזה ?"זה מחנה חצוי הדם פה כל הילדים הם מיחדים כמוכם כלומר כשאל יורד לאדמה לפעמים הוא מתחתן עם בת תמותה ומוליד ילד שהוא חצוי דם ובמקרה הזה …" אנחנו חצויי דם" אמרתי "וואו אחי זה גדול תחשוב איזה כוחות יש לנו " אמר דין . אני לא הבנתי איך דין קיבל את זה ככה כלומר שהוא כל כך שמח ובכלל לא מופתע אבל אני ההפך ממנו מה שממש היה בא לי באותו הרגע לתקוע את הראש במיטה ולישון שינה טובה. נכנסנו למחנה וג'ון הוביל אותנו למין ביתן כזה נכנסנו לביתן ועמד איש שהוא חצי בן אדם וחצי סוס היה לו שער מתולתל וארוך והייתה לו חולצה שכתוב בה "הקנטאור מ'ס 1" "כירון אלה שני החצויים שהצלחתי להציל היום "אמר ג'ון "זה ג'יימס וזה דין " מצוין ג'ון אבל אני רוצה לדבר עם השניים לבד " אמר כירון ג'ון יצא מהחדר וכרון שאל אותנו "אז מאיפה באתם?" מפנימיה בניו יורק " עניתי פתאום נשמעו צעקות מבחוץ כירון אני ודין יצאנו במהירות מהחדר כדי לראות מה קרה…


תגובות (1)

שלום לכותב – אם אתה מעוניין שמישהו ייקרא את הסיפור, עדיף שתוסיף סימני פיסוק היכן שצריך, ותעשה רווחים. זו מזה אדירה של טקסט שמאוד קשה לקרוא.

28/05/2012 09:47
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך