גילוי המיתולוגייה היוונית סיפורו של גייסון פרק 1

11/03/2012 781 צפיות 9 תגובות

שלום קוראים לי גייסון אני בן 14 אני גר בבוסטון עם אבי אמי נהרגה לפחות ככה אמרו לי אני גר אם אבי הנרי ויש לנו חיים יפים לחות עד עכשיו פתאום קורה לי דברים משונים כאילו מנסים רמוז לי מהוא בגיל חמש אולי לא זכרתי נאבדתי באיזה מוזאון שהיינו ופתאום הופיעה מולי חייה מוזרה עם טרפים ואם שניים חדות וכנפיים מחודדות היא נשכה אותי והשאירה עליי סימן אני לא ממש זכרתי את עד שבגילתי את זה לבד זה היה חייה מיתולוגית כמו שלמדנו בשיעורי היסטורה היום קרה לי אותו דבר רק שלא ראיתי דמות ראיתי עיניים בוהקות כסופות אני הבנתי מה הדמות המסתורית רמזה לי שאני בסכנה גדולה בלילות אני רואה אזהרות ודמויות מכוערות היום בבוקר כשבא האוטובוס לאסוף אותי לבית הספר על האוטובוס היה רשום בספריי שחור אנו באים למצוא אותך שאלתי את חברי ג'ון עם הוא רואה את זה והוא ענה שהוא רואה רק שלט שרשום על האוטובוס למכירה דגם 44 1993 גון צחק באותו רגע היתי אומלל הגעתי הביתה מבית הספר ניכנסתי הביתה וראיתי את אבי נלח ביצור מיתולוגי הוא חטף אותו וברח אני עמדתי במקום בלי לזוז מראשי מטפטף טיפות זעה החלטטי להתחיל מסע גילוי המיתולוגייה היוונית אולי יש לי קשר למיתולגייה


תגובות (9)

אני פשוט לא רוצה להגיב.

12/03/2012 07:20

שלום לכותב,
אני מאוד ממליצה לך להוסיף סימני פיסוק לפני שאתה מכניס משהו, כי זה פשוט בלתי אפשרי לקרוא סיפור בלי שלושת הדברים הבאים:
1) סימני פיסוק ורווחים – אלו עוזרים לסיפור שלך להיות ברור לקריאה, ואף שומרים על רצף קריאה מהנה. אפילו התגובה הזו, שלי, שאתה קורא ממש ברגע זה, כוללת סימני פיסוק שעוזרים לך להפריד בין חלקים שונים של המשפט.
2) תיאורים – תיאורים של סצנות, אמירות, מראות חיצוניים וכן הלאה מעוד ישפרו את חווית הקריאה של הקורא, ויעזרו לסיפורים שלך להשתפר. הקורא לא נמצא בראש שלך, ולכן עדיף לספק לו את המראה הנכון.
3) עלילה – מבחינת עלילה אין מה לדבר. העלילה צריכה להיות בעלת רצף אירועים הגיוני, ובעלת תוכן משמעותי. העלילה שהצגת פה היא מעט ריקנית, וכדי למלא אותה.

מקווה שתנסה שוב, ותכתוב סיפורים מעולים – אל תוותר.
ממני, בהצלחה, לין.

נ.ב. (לא לכותב, אלא ל"חתול הסופר" המגיב) – אתה לא חושב שהתגובה שלך נוגדת את עצמה? כי אם לא רצית להגיב, למה הגבת? ואם כבר הגבת, למה תגובה מפגרת?

12/03/2012 08:33

ללין היקרה, איני חושב שהתגובה נוגדת את עצמה. אינני רציתי להגיב, אך הייתי מוכרח, לכתוב לפחות משהו. זאת אומרת, פשוט אין ברצוני לחפור יותר מדי, וגם לא רציתי להעליב; זאת אומרת, אם הייתי אומר שזה אסון טוטאלי, כפי שהייתי מעדיף לכתוב, המחבר היקר כנראה היה נפגע או משהו דומה, ואם הייתי מתחיל לחבר תגובה אשר אורכה כארבעים שורות, אצבעותיי היו מתעייפות וכנראה שוב, הכותב היה נפגע.
אבל אני גם לא יכול לכתוב מתחת לסיפור שהוא, מושלם, או לפחות, *טוב*.
כמו כן, מדוע הרסת את תגובתך המתורבתת והנאותה במילה אשר סיימה אותה?
אך עם הוויכוח הקטנטן שצץ כאן, אני מסכים לכל מה שרשמת, פרט לשגיאה המינורית: "וכדי למלא אותה". במקום זאת יש לכתוב: "*וכדאי* למלא אותה".

בברכה, החתול הסופר.

12/03/2012 09:03

אל המגיב,
טעויות תקתוק לא זהות לטעויות ידע.
אתה לא צריך להיות רשמי יתר על המידה על כדי כך שאתה כבר נשמע מגוחך, ואת התגובה רשמתי מפני שלולא הייתי הכותב של הסיפור הזה, הייתי מאוד נעלבת מהתגובה מלאת המסרים הפנימיים שלך.

לפעמים, עדיף לשתוק (ולגבי העניין של התגובה המתורבתת: אינני אדם מתורבת, ועל פי כן – אין ל שוב תגובות מתורבתות).
תודה על תשומת הלב, ומקווה שלא השארתי קצוות אפשריים – לין.

12/03/2012 09:59

עזבו זה אח שלי….הוא עילג חחח (: הוא עקב אחרי

וראה מה זה האתר ועכשיו הוא הצטרף……הוא לא מבין כלום מהחיים

23/03/2012 01:30

ולין ו'החתול הסופר' די חפרתם…….ורני די עם 'החתול הסופר' המילה

'מפגרת' הרסה לך את התגובה ): אבל הצחקתם אותי (: ולין ביבלת אותי @_@

23/03/2012 01:36

השם משתמש שלך בלבל אותי הרבה יותר משהתגובה שלי בלבלה אותך.

23/03/2012 03:40

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כן XD

23/06/2012 17:08

אני דווקא חושבת שיש פוטנציל לסיפור
תמשיך :)

23/06/2012 17:32
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך