צבי 4000
פרק מותח נכון?

דמדומי האלים פרק 27: עסק ביש

צבי 4000 26/03/2014 658 צפיות תגובה אחת
פרק מותח נכון?

~ אביעד~ אני ופרנק הלכנו לאגרוף זאוס בכדי לקבל את התרופה. יונה,קיל,אליסה ואנדרו הסתתרו בין השיחים וגולי אחראית לעשות רוח כחלק מהתוכנית. לא היינו צריכים לחכות הרבה זמן כי הם הגעיו בדיוק בזמן. אוסטין החזיק את התורפה ושני שומרים עמדו לידו."הבאת את התרופה" שאל פרנק."הבאנו. אבל יש רק בעיה אחת" אמר אוסטין."ומהי הבעיה" שאלתי."מה תיתנו לנו בתמורה לתרופה". אוסטין שלף את הבקבוקון של התרופה."זאת לא ממש בעיה" אמרתי. בתמורה אתם תקבלו את זה" הנפתי יד. יונה הבין את הרמז וסימן לגולי להתחיל לעשות טיפה רוח. בניתים אליסה ואנדרו התגבנו מאוחרי השומרים ובשני מכות מהירות גמרו לשומרים להתעלף. לפני שאוסטין הבין מה קורה קייל העלה כמה שלדים והם הפילו את אוסטין על הרצפה. הבקבוקון נשמט מידו ופרנק חטף אותו."תודה רבה" אמר פרנק והפך לעיט. הוא המריא בחזרה למחנה כשהתרופה בין טרפיו."אתם צריכים להיות טיפה יותר חכמים" אמר יונה."אתה לא חושב שאנחנו חכמים" אמר אוסטין והוציא עוד בקבוקון זהה לחלוטין. מיד הבנתי את התרמית."מה זה הבקבוקון הזה" הצבעתי על מה שהוא החזיק."זאת התורפה האמתית" אמר אוסטין."מה שהחבר הטיפש שלכם לקח היה דם גורגנה מהצד השמאלי שלה ומה שיש לי ביד הוא דם גורגנה מהצד הימני". יונה הבין מה צריך לעשות ורץ למחנה בחזרה."הוא לא יספיק להגיע בזמן" אמר אוסטין וחטף מכת ברק מאנדרו."גם אם הוא לא יספיק פרנק בטח יבין את זה לבד". אמר אנדרו."עכשיו נחזור למחנה" אמרתי וכל המשלחת של המחנה התפזרה.

תודה לאל שהגענו בזמן, כמעט בזמן. פרנק כרע לצד הייזל ופתח את הבקבוקון. יונה ראה את זה ממש כשהטיפה הראשונה נפלה לתוך פיה של הייזל."עצור" יונה העיף את הבקבוקון והוא נשבר על הדשא."זה בקבוקון של דם גורגנה מהצד השמאלי שלה". פרנק הבין את הטעות."הספקתי לתת לה רק טיפה אחת" הוא אמר."בוא נקווה שזה לא יהרוג אותה" אמרתי כאשר הגענו. קייל נתן לפרנק את התרופה והוא שפך טיפה לתוך הפה של הייזל. כעבור כמה שניות פרנק קירב את ידו אל לבה."הלב לא פועם" הוא הצטעק."חכה, זה יקח טיפה זמן" אמרה אליסה."זה לא אמור לקחת יותר מדי זמן" אמר פרנק. קייל עצם את עיניו ואחרי כמה שניות פקח אותם. הוא פנה אל פרנק."אני מצטער אבל החברה שלך מתה סופית"….


תגובות (1)

למה?
למה הייזל מתה?!
היא הדמות השנייה האהובה עליי!

26/03/2014 19:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך