דמדומי האלים פרק 29

צבי 4000 28/03/2014 748 צפיות 2 תגובות

~יונה~ יום לאחר מכן כירון הודיע שהוא מקיים מרוץ מרכבות אבל סגר את חלקי המסלול שביער מכיוון שהוא עבר דרך המחסום של האלים אז האלים בנו מסלול חדש באולימפוס. אני הלכתי לארוחת הבוקר וישבתי בשולחן פוסידון. אביעד ישב בשולחן זאוס וקייל ישב בשלוחן האדס. האלים ישבו כל אחד בשולחן שלו. הזמנתי פרגית וקצת דגים."מה קורה" שאלה אליסה שישבה לידי."הכל בסדר השבתי לה. הסתכלתי על השלוחן של ארס. היחיד שנעדר היה פרנק. הוא היה בשלוחן האדס ליד הייזל."זה חוקי שבן ארס ישב בשולחן האדס" שאלה אליסה."כירון הרשה לו" אמרתי. אחרי ארוחת הבוקר קראתי ספר בביתן פוסידון. כשהסתכלתי דרך החלון ראיתי את פרנק והייזל מטיילים יחד במחנה. לפעמים היה הקעקוע שבבטנה של הייזל זוהר טיפה ואז פרנק היה מחבק את הייזל כדי שהכאבים יכאבו פחות. ואז ראיתי כמה דמויות מתגנבות מאחורי פרנק והייזל כשביד כל אחת מהם סכין נוטף רעל. יצאתי מהביתן והסתערתי על האנשים. פרנק והייזל הסתובבו וראו את האנשים. מיד פרנק זימן כמה חיילים וזינק לקרב. חסמנו אותם בכל פעם שתקפו."איך הם הצליחו לעבור את ההגנה" שאל פרנק וחסם סכין."כבר ציינתי שיש להם קסמים" אנדרו זינק אל הקרב ובתוך כמה שניות הרגנו את כולם."מה קורה פה" שאל כירון שהגיע יחד עם כמה חצויים. בזמן שסיפרתי לכירון מה קרה החיילים שפרנק זימן נעלמו. כשגמרתי כירון הנהן."בדיוק מה שחשבתי, האוריאגמה הצליחו לחדור את המחסום"."אם אפילו הגנה של האלים לא מספיקה אז אולי כדאי שנמצא כבר את המחבוא שלהם ונחסל אותם" אמרה איילת."אנחנו מיד נארגן כוח תקיפה" אמר ארס אבל כירון הרים יד."לא נראה לי, כרגע אנחנו צריכים להתרכז במציאת הר הקריסטל בזמן" אמר כירון."אנחנו יודעים רק דבר אחד על ההר"."למשל איפה הוא נמצא" שאלתי."כן, הוא נמצא ב… הוא לא הספיק לסיים את המשפט כי אז האדמה רעדה."אני מנחש שזה באגרוף זאוס" הצבעתי על ההר שצורתו כצורת אגרוף."שם נמצאת הכניסה אל אזור ההר"."אז איפה ההר עצמו" שאל פרנק."בשאול" אמר כירון…..


תגובות (2)

מגניב

28/03/2014 11:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך