צבי 4000
הפרק הבא ב15:00 ואפשר עדיין להירשם!!!

דמדומי האלים פרק 36

צבי 4000 08/04/2014 1236 צפיות תגובה אחת

~אביעד~ בחודשים הבאים שלאחר הקרב בשאול מחנה החצויים לא ישן,ולו לרגע בהכנות למלחמה. כיירון שלח כל הזמן חצויים כדי למצוא חצויים חדשים שלרוב היה להם כוחות. פעם אחת מצאנו אפילו בת של ניקס(אלת הלילה) ובן של טרטרוס(שלמרבה המזל החליט שהוא שונא את אבא שלו). המחנה הרומי נהרס בידי גאיה והחצויים הרומיים נאלצו לעבור למחנה החצויים. באותו יום עברתי עם יונה על רשימת החצויים שהובאו למחנה."כל כך הרבה חצויים" נאנח יונה."מה לעשות, אם אנחנו רוצים לשרוד את המלחמה צריך הרבה חצויים" אמרתי והבטתי על הביתן של ניקס. אחד ההכנות למלחמה היה לבנות עוד ביתנים כולל ביתן לבני גאיה(לא ענקים אבל היו חצויים שהיו בנים שלה)."תראה יש פה בן של טרטרוס" אמר יונה. בנים של טרטרוס אין הרבה ואלה שיש שונאים את אבא שלהם. חצוייה אחת למשל הייתה בת של אורנוס,אל השמיים וחצוייה אחרת הייתה בת של ניקס."כיירון מבקש שתגיעו לבניין המרכזי" אנדרו רץ אלינו."מתי" שאלתי."עכשיו, זה עניין מאוד דחוף". כאשר הגענו לבניין המרכזי כיירון אמר:"המחנה מצא שני חצויות"."של איזה אלים" שאל יונה."אחת שהיא בת ניקס ואחת שהיא בת זאוס" אמר כיירון."חייבים להביא אותם לכאן"."אנחנו מיד יוצאים" אמרתי והלכנו לחניון של המחנה. בזמן ההכנות המחנה בנה מקומות חדשים כמו מוסך לטנקים(מי שקרא את הספר החמישי בסדרה הקודמת יודע) ושידרג את ההגנות של המחנה כי העץ של תאליה נהרס בהתקפה של מפלצות על המחנה(היו הרבה כאלה). לקחנו מהחניון מיניבוס של המחנה ויצאנו אל איפה שנראו לאחרונה שני החצויות. כשהגענו הן באמת היו שם."איך קוראים לכם" שאל יונה."קרואים לי איליין,הבת של זאוס"."ואני היא קייט,הבת של ניקס" הן הציגו את עצמם."את זה כבר הבנו לפי איך שהאור נמשך אלייך" אמר יונה. אחרי שהצגנו את עצמנו שאלנו אם יש להם משפחה והן אמרו שלא."המשפחות שלנו נהרגו" אמרה איילין."על ידי מי" שאלתי אבל אף אחד לא ענה כי אז רעד עבר בקרקע. הקרקע התבקעה ומפלצת יצאה ממנו. הוא נראתה בדיוק כמו מניטאור רק שהוא בער. להיכנס למיניבוס מהר" קרא יונה. איילין וקייט עלו למיניבוס בזמן שאני חסמתי את המפלץ. זימנתי מערבולת והעפתי אותו באוויר. הוא נחבט בעמוד סמוך וזה עלה באש."כדאי שנזוז מפה" עליתי למיניבוס. יונה לחץ על דוושת הגש והמיניבוס זינק ונסע למחנה כשבעיקבותיו מניטאור זועם ובוער….