דמדומי האלים פרק 42: החלטה גורלית וקשה

צבי 4000 20/04/2014 825 צפיות 5 תגובות

~אביעד~ מה לעשות כאשר נערה עם שיגעון מכוח עומדת להרוג את האנשים היקרים לך מכול ואז מציבה בפנייך שני בחירות: אחד ינצל והאחר יושמד."מה אתה מחליט" שאלה התלמידה. זרקתי את החרב על הרצפה."אני אשחרר את כולם" אמרתי."אז הם יושמדו" היא כמעט סגרה את אגרופיה אבל אז התנגשתי בה והיא כשלה לקחתי את חרבי והסתערתי לעבר התלמידה. לפני שהיא הספיקה להוציא הגה נעצתי את חרבי בבטנה. הרמתי אותה באוויר."בחיים אל תעצבני בן אלים" העפתי אותה ואז השמדתי אותה בברק. חשבתי שהכל נגמר כשפתאום היא התגשמה באוויר ושלחה לעברי חזיז ברק סגול. הברק פגע בחרב האלים ואני עפתי כמה מטרים לאחור. כאשר קמתי כל מה שנשאר מחרב האלים היתה שלולית."איזה שקרנים יכולים להיות אלים" סיננה התלמידה."תסביר את זה" אמרתי לזאוס."את האמת אני לא יודע איך היא עשתה את זה" הוא אמר ונאנק."חזיזי הברק שאני מסוגלת לזמן יכולים להשמיד כל נשק, קסום או רגיל" היא אמרה."אני אקל עלייך את ההחלטה״ היא העיפה את פרסי לעבר ביתן 3. הביתן כולו קרס.״עכשיו זה או אנבת או האל הזקן״.חשבתי טיפה והגעתי להחלטה:אני אשחרר את שניהם. הבטתי בזאוס והוא הנהן. תודה לאל שהוא הבין.״תשחררי את אנבת״ קראתי.״בסדר״ היא שיחררה את אנבת. אבל אז פתאום היא הניפה את המטה והצליחה באנבת בכיוון מטה. אנבת הצטעקה בעודה נופלת על הרצפה ומתעלפת.״כאשר אתה עושה עסקאות תזכור להשביע את השותף בנהר סטיקס״ היא צחקה אבל אז השתתקה כאשר זאוס הפציץ אותה בברקים. היא כשלה ואני חבטתי בה באמצעות חרב שכירון נתן לי. ״אני אשמיד את כולכם בפעם הבאה שניפגש״ היא נעלמה. פרסי הגיע בריצה ועצר כאשר ראה את אנבת. "בוא נקווה שהיא לא הרגה אותה״ הוא אמר. פניתי אל פרסי. ״אני חושב שלפי עוצמת המכה היא מתה״…..


תגובות (5)

אתה אוהב להרוג אנשים, הא?
תמשיך, ואתה יודע מה…

20/04/2014 11:13

    מה?

    20/04/2014 11:45

    להחזיר לחיים ~אהמ אהמ~

    20/04/2014 11:54

כאוס לא יכול להוליד ילדים הוא יכול ליצור רק ישויות חזקות ואפילו את זאוס הוא לא היה מסוגל ליצור!!! את גאיה -כן את סטיקס-כן את ניקס-כן
אבל לא את זאוס הוא חלש מידי ואם לא את זאוס אז יצור כזה? לא נראה לי
אבל חוץ מזה-סיפור סבבה:)

20/04/2014 15:37

מאיפה כירון הגיע?

20/04/2014 23:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך